Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Segrestor
    ****

    Sylvester Stallone už zase v Kriminále lepí pytlíky, tentokrát za dozoru Caviezela a Jonese, zato s morální podporou svého obchodního partnera z Planet Hollyúd, v kriminále, který jako pevnost Boyard proplouvá Somálskými vodami a čeká, kdy si ho všimnou vyhladovělí piráti. No, nevšimli, zato já si všiml pár příšerných hrubic v ději. Naštěstí ale nadevše miluji filmy o útěcích z vězení, tak jsem si nakonec přece přišel na své. Arnold je jednoznačným králem filmu, i ten Caviezel je dobrej, ostatní tak nějak jen blbě hrají a šklebí se. Místy to působilo jako slepenec, u kterého nevíte, o jaký žánr se vlastně jedná. K dokonalosti chyběl snad ještě otec Fura a prsaté plavčice. Je to skvělý film, ale celou dobu cítíte, že mohl být ještě žďabec lepší.(20.1.2014)

  • castor
    ***

    Těšil jsem se, věřil jsem, přál jsem si. Sylvester Stallone a Arnold Schwarzenegger konečně narazili na projekt, u kterého se plnohodnotně sešli před kamerou. Žádné několikaminutové štěky. Divákům padala brada, nemohli se dočkat. O to víc zamrzí, že tenhle béčkový thriller zůstal daleko za očekáváním. Vyloženě naštve, že nemá prakticky žádné ambice. Prostě jen láká na dva velikány žánru. Nestačí to. Stallone tu vystupuje coby chytrolík, který napsal rozsáhlou studii o nedostatcích vězeňského systému. Rád je testuje přímo v terénu. Ať se nenudíme, stane se obětí zrady a ocitne se v nerozlousknutelném vězení. Schwarzenegger tu je také za intelektuála, který bude ideální parťákem pro útěk. A je o něco víc nudnější, než jeho kolega. Nejvíc nudný je ale režisér. Přitom Mikael Håfström řemeslo ovládá, tohle je ale křeč i při akčních sekvencích. Ve výsledku vypadá tohle očekávané setkání divně a levně. Designeři kulis by zasloužili na holou. A ještě se tu kašle na logiku. I když to by tak nevadilo – který film téhle dvojice jí má přehršel? Ale na devadesát procent z jejich filmů z osmdesátých a devadesátých let se podívám raději, než na tohle udýchané béčko!!(19.12.2013)

  • TeeAge
    ***

    || Scenár: Miles Chapman, Jason Keller | Hudba: Alex Heffes | Produkcia: Robbie Brenner, Mark Canton, Randall Emmett, George Furla, Kevin King Templeton | Distribúcia: Summit Entertainment Lionsgate | Štúdio: Atmosphere Entertainment, Emmett/Furla Films | Rozpočet: 50 miliónov $ | Tržby: 135,449,554 $ || Za pár rokov, keď už nebudú, to bude ešte silnejšia nostalgia. Zábavný potenciál to má zo všetkých aspektov, Stallone má tu lepšiu rolu, Schwarz-cík sa blískne najviac s mashinegunom. Caviezel fajn záporák. Že superväzenie? To je už viac diskutabilné :) 75% | Blu-Ray, THX, EN DTS |(2.2.2014)

  • H34D
    ***

    Někdy je pěkné, že i thriller ze staré školy postavený na postavách ze staré školy dokáže působit novátorsky a chytře, bohužel takových momentů je málo. Častěji se stává, že film se snaží diváka přechcat za každou cenu, na což ale scenárista měl příliš dlouhé vedení a příliš krátkou hadici. Dementní postava doktora a příliš lucky přestřelky degradují film na béčko 80. let... ALE nehledě na to, sledovat Slye a Arnolda pohromadě v celkem slušné atmosféře drsného vězení a vyslechnout si božský Arnoldův monolog v němčině, to už samo o sobě stačí na velice slušný zážitek a lepší 3*... 6/10(28.11.2013)

  • Dudek
    ***

    Plán útěku je po dlouhé době snímek s opravdu zdařilým drajvem. Nicméně funguje hlavně ve své první fázi. Postupem času na povrch vyplouvají čím dál větší scénáristické nesmysly a přihlouplé berličky, a v poslední části se děj zvrhne v nesmyslné pobíhání, kde prim hraje notná dávka štěstí a nikoliv Breslinova intuice. Je to škoda, protože z toho všeho scénáristického balastu se Håfströmovi podařilo vykřesat téměř maximum. A Schwarzeneggerovi ukecaná role vězně v současné době sluší přeci jen víc, než snaha o akčního superhrdinu, která se dá akceptovat je díky nostalgii.(31.8.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace