Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Gilmour93
    ****

    Nikolaevova Báječná leta veksláckého psa jsou takový český Mesrine - malý, ale náš.. Rezervy se samozřejmě najdou (některé herecké výkony, klišé spravedlnosti, obecnost), ale Vedral jako určitá výpověď doby funguje dobře. Dokáže hravě vyvolat vztek, či bezmoc a tím, jak mlží, vplouvá do fikce a neoznačuje věci (lidi) pravými jmény, se nejen že vyhne žalobám, ale i nás diváky částečně ušetří smrti z vyděšení, pocitu znechucení a touze jít přímo z kina vyplnit imigrační formulář na ambasádu Tanzanie. Vlastně, co si stěžujeme, vždyť situace se u nás každým rokem zlepšuje. Vezměte si třeba bílé ponožky do mokasín - ty už šíbři dávno nenosí..(4.11.2013)

  • Malarkey
    ****

    Vlastně ani nevím, proč jsem tenhle film chtěl vidět. Když jsem se na něj nakonec dostal do kina, tak na jeho konci jsem jenom nadával a nadával a vlastně jsem se téhle nálady nezbavil ani do teď. Petr Nikolaev příběh kmotra Mrázka natočil dobře a určitě viditelně dost profesionálně. Ze začátku mi teda vadil hodně střih. Nedokázal jsem si zvyknout na tu hromadu efektů, co tam poletovalo spolu se střihem z jedné scény na druhou. Pak už jsem si ale zvyknul. Ono se to taky docela uklidnilo. Rozjeli se totiž skvělé herecké výkony a to především Vetchýho a Vaculíka. U Vaculíka mě dokonce i zamrzelo, jak ho, jakožto charismatického herce, v takových rolích skoro vůbec nevídám. Tady zahrál naprosto skvěle. Co se ale týče samotného příběhu, tak u něj mi bylo na blití. Na blití a smutno. Hlavně z toho, jak je to ve své podstatě všechno hrozně jednoduché. Nechce se mi věřit, že až tak strašně. No…asi jo.(15.11.2013)

  • Radek99
    ***

    Konečně film reflektující nejzásadnější fenomén polistopadové historie, totiž netransparentní ekonomickou transformaci státního majetku, na který se dá po všech těch bulvárních Hranařích a tématicky spřízněné Vorlově slátanině Ulovit miliardáře alespoň trochu dívat... Tam kde ve výše zmiňovaných případech scházela tvůrčí poctivost a vadila tendenční bulvární motivace, Petr Nikolaev prostě vypráví příběh. Je tedy pravda, že Nikolaev nijak zvlášť neexceluje a formálně je film zhruba na úrovni běžné novácké kriminálky, všechny ty laciné zrychlovačky a pseudoefektní hry s kamerou vychází z estetiky Kriminálky Anděl a i tam je každý z dílů zpracován invenčněji, Petr Nikolaev měl ale k dispozici opravdu silný příběh. To je ovšem zároveň i problém - unikátní látka životopisu Kmotr Mrázek se panu režisérovi trochu vydrolila mezi prsty a je vlastně div, že z tak silného námětu vznikl jen celkem průměrný film. To není právě lichotka směrem k Nikolaevovým režisérským a tvůrčím kvalitám. Každopádně vznikl film, kontroverzní film, film, proti němuž se ohradili Mrázkovi příbuzní a kde musela být dokonce kvůli tomu kamuflována Mrázkova identita. Jsem zvědav, kdo další sebere odvahu a natočí príběhy dalších gaunerů, všech těch Kellnerů, Bakalů, Babišů, Chrenků, Řebíčků, Dlouhých, Starků a dalších a dalších. Je to sice surfing na vlně blbé nálady, ale je potřeba na tyhle novodobé mafiány ukazovat...(25.7.2014)

  • Fr
    ****

    ,,NEJHORŠÍ JE SMRT Z VYDĚŠENÍ...“ /// Příběh frajera, kterej věděl, že všichni jsou ke koupi nebo na prodej, a že vítězí právo silnějšího… Umělecky podaná zpráva o jedný osobě, která nikoho nejmenuje, ale stejně mluví dost osobně. Mám fajn pocit, že (konečně) sleduju kus naší historie. Možná to je jednodušeji podaný, ale co když třeba někdo neví… Nikolaevovi bych nezazlíval, že nechal zvítězit obsah nad formou. Na fotbal a na politiku se totiž vždycky nejvíc nadává tam u nás ,,dole“. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Chystám se vybudovat archiv. 2.) Přemejšlím, kde jsem udělal při kupónový privatizaci chybu. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ ne(7.5.2014)

  • ajuska
    ****

    Překvapilo mě technické zpracování, nepůsobí to uměle a televizně. Příběh také odsýpá a téma funguje. Ze začátku jsem si tedy nemohla úplně zvyknout na Vetchého jako mafiána, ale nakonec to taky nevadilo.(17.7.2015)

  • - Ve scénách z odposlechů je v odrazech i přímo na monitorech vidět, že počítače používají operační systém Ubuntu s uživatelským prostředím Unity. Toto prostředí však bylo poprvé distribuováno až v roce 2010. (Rubicon)

  • - Ve filmu se na malý okamžik mihne plně dostavěné Obchodní centrum Šestka na Ruzyni. V této části se film odehrává v roce 2002., ovšem Obchodní centrum Šestka bylo otevřeno a dostavěno až v roce 2006. (VeverkaLesni)

  • - Režiséra Petra Nikolaeva k natočení snímku inspirovala kniha Jaroslava Kmenty s názvem "Kmotr Mrázek" z roku 2007, která popisuje život skutečné osoby - kontroverzního podnikatele Františka Mrázka. Mnoho kauz a detailů je však ve filmu oproti knize pozměněno. Lze konstatovat, že film je na reálných základech postaven z 90 %. Některé dialogy jsou například čerpány z autentických policejních odposlechů. (navabaca)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace