Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Slarque
    ***

    Další řemeslně slušně zvládnutý film podle scénáře bez chuti a bez zápachu. Není to gangsterka, není to kriminálka, co to vlastně má být zač? Některé postavy za těch dvacet let nezestárly ani o den, Vaculíkův komentář nám říká i to, co kamera ještě nestihla ani zabrat... Pro jednou to šlo, a víckrát to neuvidím.(9.11.2013)

  • PinokKio
    ***

    Nemastné neslané. Petru Nikolaevovi opravdu nemůžu přijít na chuť a Příběh kmotra mě v tom utvrzuje, protože ho nasnímal stylem televizní Kriminálky Anděl, tedy jen jako slušně natočené drama bez rychlých střihů či experimentování s kamerou. Film má pro mě, jako kladeňáka, zvláštní příchuť, jelikož se z většiny natáčel u náš ve městě, dokonce na místě kde jsem se narodil a to na Sítné. Jen v tom údolí nějak není ten fotbalový stadion, což je možná škoda. A ta Vedralova bílá vila je vlastně restaurace Galerie, kde zároveň sídlí i regionální rádio Relax. Pikantní je ještě jedna věc a to, že jsem do té restaurace navrhoval interiér, takže si ho při závěrečné oslavě užijte : )(9.5.2014)

  • Spiker01
    *****

    Netypické pro český trh, hollywoodsky pojaté a překvapivě líbivě natočené. Leckdo by mohl Příběhu kmotra vytknout, že si hraje na povrchní západní typy kriminálek nebo třeba příběh, který je skutečně pouze volnou inspirací Mrázkova života. Film má tempo, baví a v hlavní roli má Ondřeje Vetchého, lepší volbu by kdekdo jen těžko pohledal. Ačkoliv jsem si film (jako většinu českých kousků) v kině ujít s klidem nechal, pro pohodový večer u televize je to perfektní volba...mnohem lepší než Hranaři, ale i Kajínek...90%(22.11.2014)

  • Tsunami_X
    ***

    Exploatace jak noha od režiséra, do kterého se po cyrilometodějské mystice a vyhlazovacím patosu převtělila asi jedna šestnáctina Tonyho Scotta. Škoda, že to má doslovnou „nováckou“ dramaturgii, při které se na věci upozorňuje tak okatě až to bolí, není to ani trochu temné, už vůbec ne dobové (ve smyslu propracovaného fikčního světa) a Vaculík tu nedává tláču (vysněná aluze tohoto uživatele). Zase jsem se jednou zvrhle bavil a nestydím se za to.(31.10.2013)

  • Šakal
    ***

    Příběh kmotra je snímkem rozdílných třetin. První třetina, tj; doba, kdy byl Mrázek resp. Vedral neškodným vekslákem a v teplákovce a stylovejch kotletách s kamarádíčkama okukoval lentilky ve sprchách fotbalové šatny je nejpovedenější, druhá, tj; doba převratu a následné kupónové privatizace a raketového Mrázkova vzestupu se veze stále na vlně té předchozí. Ostatně co víc už si může tvůrce přát, než když má divák permanentní úsměv na rtech a přitom je mu nikoliv stydno, ale plně si uvědomuje tu hořkotrpkou příchuť resp. pachuť. Poslední třetina, tj; doba, kdy se kolem Mrázka stahují mračna a utahuje smyčka, zasloužila mnohem více tlačit na pilu. Především je však zatraceně uspěchaná. Přičemž si troufám jednoznačně tvrdit, že je to způsobeno faktem, že je zde nejvíce bílých míst v Mrázkově životu a Nikolaev resp. Oščatka si s tím bohužel nedokázali uspokojivě poradit. Je to velká škoda, protože Ondra Vetchý, i přes ten kratičký prostor, dokázal umně zachytit ten přechod ze sebejistého frajírka po raněnou lovenou zvěř. Korunu tomu všemu nasazuje rádoby hollywoodský závěr, za který by tvůrci zasloužili kulku společně s Mrázkem. Jedna nečekaná, přesně mířená kulka po vystoupení z auta, by přitom splnila účel mnohem efektivněji. Ve výsledku, vzhledem k nulovým očekáváním, to rozhodně není průser, ale s přihlédnutím k nesmírné síle a troufám si tvrdit i stále přetrvávající aktuálnosti tématu, z toho šlo rozhodně vytěžit více. Spousta klišé (růže), přibyla kontraproduktivní milostná zápletka, vyšetřovací tým zůžen na partičku “čtyřech proti všem” taky není z nejšťastnějších řešení, příliš zjednodušující, heslovité…. Přesto, pokud k snímku přistoupíte a řekněme si upřímně, ono ani nic jiného nezbývá, nikoliv jako životopisu Františka Mrázka, ale fiktivnímu příběhu inspirovaného skutečnou postavou, tj; “nejbohatším invalidním důchodcem v Evropě“, nebudete zklamáni. 65% [Co se hereckých výkonů týče, Ondra Vetchý se ctí, úhlavní nepřítel Lukáš Vaculík i díky nešťastně napsané jednobarevné postavě (charakteru) nemá moc co hrát, zbytek nepřekračující svůj stín.Vyjma Andreje Hryce coby sadisty Farkaše, aneb když se vám práce stane koníčkem].(7.11.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace