poster

Assassin’s Creed

  • Velká Británie

    Assassin's Creed

  • Francie

    Assassin's Creed

  • USA

    Assassin's Creed

Akční / Dobrodružný / Sci-Fi

Velká Británie / Francie / Hong Kong / USA, 2016, 115 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Disk
    *

    Assassin's Creed má jeden jediný klad - dokonalé tělo Michaela Fassbendera. Jinak je to neskutečně špatná záležitost, která ani v nejmenším nedává žádný smysl. Bylo to všecko takové... hodně amatérské. 2/10(30.12.2016)

  • maseer2
    ***

    zdaleka ne takový propadák, jaký jsem na základě spousty ohlasů očekával.. je to sice celé vystavěné na hodně pochybné (resp. vyloženě směšné) zápletce ohledně jakéhosi debilního jablka a konec vyzní dost do ztracena, jinak má ale celý film slušný spád, hodně zajímavou atmosféru a především výbornou akci, takže z mé strany nakonec v podstatě spokojenost a ke 4* chybí jen malinko..(6.1.2017)

  • novoten
    ****

    Justin Kurzel našel onen bájný kompromis mezi vyprávěním vlastní vize a dostatečně silným pochlebováním fanouškům her. V současné lince je na prvním místě stále hra o jablko, která je ale šikovně a potřebně minimalizována na základní funkce a obrysy. Nemá totiž cenu si nic nalhávat, právě tenhle artefakt má v předloze kolem sebe linku nejprve zajímavou, poté tolerovanou a nakonec nesnesitelně natahovanou. Potlačení nadpřirozených vedlejších motivů je proto jedině dobře a dává prostor Callumovi, aby se z něj stal hrdina z masa a kostí (o čemž si jeho herní předobraz Desmond mohl dlouhou dobu nechat jen zdát). Fassbender navíc funguje stejně dobře jako rozervaná oběť osudu, tak i jako nepřemožitelný Aguilar, který mě v akčních scénách nutí zadržovat dech a zatínat svaly. Nejvíc si ale vážím toho, že mě jako hráče (do světa Absterga a spol. jsem se ponořil celkem pětkrát a omrzel mě až od Black Flag dál, zatímco Eziova trilogie patří zatraceně vysoko) nenechává jen odškrtávat povinné příběhové nebo žánrové trademarky, ale naopak při čekání na skok důvěry mě šponuje až neuvěřitelně. Výhrady tak mám jen k logickým chybám, což mě mrzí o to víc, že se v nich snažím pokud možno nikdy nepitvat. Absence čehokoli jiného, než obušků, je ale pro ochranku skutečně otravně okatý handicap a chvílemi ruší, stejně jako nejasnost toho, kam až sahají genetické možnosti Callumových vzpomínek, které zase zamlží nejemocionálnější scénu celého filmu. I přes tyhle hrboly si ale hašašíni doskákali k pozici mojí nejoblíbenější herní adaptace a propadák v pokladnách kin mě bude ještě dlouho mrzet.(13.1.2017)

  • xxmartinxx
    **

    Warcraft na druhou. Předně je naprosto očividné, že o tom filmu hodně přemýšlelo hodně lidí. Je výsledkem usilovné a upřímné snahy, pracuje s promyšlenými koncepty reflektujícími videoherní podstatu a je vidět, že to není nahodilý blockbuster z nějaké továrny, ale dílo vznikající s péčí. Ale je to taky šílená pitomost, na rozdíl od Warcraftu navíc ukrutně nudná. A je to opravdu smutné. Chtěl bych ten film mít rád, chtěl bych ho alespoň respektovat, ale nejde to. To, jak se tu všichni berou vážně, jak mluví výhradně formou plakátových hesel, je daleko za hranicí směšnosti. Stěžejní postava Marion Cottilard je podivně vymletá a i ten Fassbender zcela postrádá osobnost. Navíc mám dojem, že v Hollywoodu zdražili elektřinu nebo co, protože hned v závěsu za Rougue One přichází další film, který na osvětlení šetří natolik, že v některých dialogových scénách není lidem ani vidět do obličeje. Assassin's Creed je svým způsobem fascinující film, o kterém půjdou skvěle psát studie, ale koukat se na to za boha nedá.(21.12.2016)

  • Kaka
    ***

    Zajímavý, umělecky ambiciózní pokus. Vizuálně podobně "černobílé" a artově vyšisované jako cokoliv od Nolana, nebo třeba Spectre. Scénář je ale břečkoidní a pohřbívá osobitost a sebevědomý směr, kterým se tvůrci ubírali. Parkour je fajn, Španělsko 15. století také, avšak cokoliv v přítomnosti bída. A v tomto případě se obávám, že na rozdíl od Warcraftu tady nebudou nadšení z filmové adaptace ani sami hráči tak slavné hry.(7.1.2017)

  • - Společnost Ubisoft Entertainment chtěla, aby film produkovala společnost Sony Pictures Entertainment. Jednání však zkrachovala, a tak se produkce filmu ujala sama. (obivan568)

  • - V herní sérii "Assassin's Creed" je zařízení Animus prezentováno jako lehátko, nebo v pozdějších dílech také jako speciální křeslo. Ve filmu je však Animus ztvárněn jako obrovská, pohyblivá robotická paže. (S.U.E.S.)

  • - Společnost Ubisoft se rozhodla dát si v roce 2016 pauzu, a tak nevyjde další pokračování herní série "Assassin's Creed", které už vychází nepřetržitě od roku 2010. Hlavním důvodem byl neustále sílící hlas kritiků a také očekávané tržby z promítání filmu, které vzniklou mezeru mají vyplnit. (jenHonza)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace