poster

Bez doteku

Drama / Thriller

Česko, 2013, 72 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • xxmartinxx
    **

    Chlupáček ten film očividně celou dobu vnímal jako celek a vůbec se netrápil uvažováním o jednotlivostech jako dialogy a vedení některých herců. Snaží se, aby "všechno zapadlo do sebe" podle jeho výchozího "velkého záměru", ale zapomíná, že bez pevných základů se až ke střeše nedostane, že pouze směřovat k pointě bez skutečného vzbuzení zájmu prostě nemůže fungovat. Ambice bez soudnosti, ale třeba to příště bude jiné. 50 %(4.2.2014)

  • Sarkastic
    ***

    Bez doteku má nadupaný vizuál, který jsem si opravdu užíval. Horší je to však s příběhem, jenž mi přišel příliš rutinní a opravdu trapnými dialogy, až se za ně divák sám stydí. Na mladého tvůrce je to jistě počin, který je potřeba ocenit, ale žádná velká sláva se bohužel nakonec nekoná. Paralela s „přítelem“ byl ale dobrý nápad a skoro dává zapomenout na velmi umělou Hádkovu postavu. Celkově hodnotím slabším průměrem.(4.8.2013)

  • d.beseda
    ***

    První třetina filmu mě docela zaujala a také "snové scény" ovšem jako celek to na mě působilo jako lehce podprůměrný snímek. Třetí hvězdička je za odvahu točit takové projekty. Každý pokus se cení a třeba se jednou něco kvalitního a výjimečného urodí. Mé hodnocení: 59%. Viděno: 17.03.2013 (Febiofest / porotce).(25.3.2013)

  • Matty
    **

    Když to trochu přeženu, hádám, že film by chtěl vypadat jako Sucker Punch režírovaný Robertem Bressonem, mnohem spíš je to ale průměrná epizoda Soukromých pastí, s mizernou dramaturgií, plytkou psychologií, hodně nepřesvědčivými dialogy, naprosto zbytečnými sexistickými scénami a slušným campovým potenciálem (Malého psychopatický zmrd). Oceňuji odvahu natočit film divácky takhle nepříjemný, ale ta nepříjemnost by musela vycházet z logiky děje nebo formy vyprávění, ne jenom z plezíru tvůrců, kteří si proti případné kritice vytvářejí dost chabé alibi ohromnou pseudo-tajuplností. 35%(28.2.2013)

  • Bluntman
    ***

    Art verze ČARODĚJE ZE ZEMĚ (K)OZ, která je svým systematickým užíváním elips a následným zasazením do kontextu dostatečně ozvláštňující natolik, že má člověk tendence zapomínat na významovou banálnost a příšerné vedení téměř všech herců. Nejvíc překvapující ale je, že i navzdory režijní explikaci a způsobu vyprávění, které odpovídá spíše tomu uměleckému než klasickému, jde o konvenčně strukturované dílo s třemi akty. Více v analytické (meta)kritice.(28.3.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace