poster

Léto v únoru

  • Velká Británie

    Summer in February

Drama / Romantický / Životopisný

Velká Británie, 2013, 100 min

Scénář:

Jonathan Smith

Kamera:

Andrew Dunn

Střih:

Chris Gill

Kostýmy:

Nic Ede
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • SheenaStaley
    ****

    Mám rada životopisné filmy a tento som si celkom užila, napriek tomu, že s hlavnými protagonistami niesom moc oboznámená a rovnako ako viacerí tu, som sa úplne nevedela stotožniť s konaním Florence. Každopádne mojou hlavnou motiváciou pre zhliadnutie bolo prostredie Cornwallu, ktorý z celého srdca milujem a aj keď by tento film vo mne inak zanechal len priemerné dojmy, jednoznačne som mu musela zdvihnúť hodnotenie :) Inak pomerne príjemný oddychový zážitok :)(12.7.2015)

  • Aljak
    **

    Akosi ma to nenadchlo. Jediné, čo ma fakt bavilo bolo vykreslenie tej bohémskej atmosféry v umeleckej komunite, kde sa schádzalo viacero znamenitých maliarov. A samozrejme ma zaujala ešte aj "femme fatale" Florence v podaní pôvabnej Emily Browning, ktorá sa ocitla v centre pozornosti celého deju. Čo sa však dejovej línie a samotného príbehu týka, v tom sa mi naozaj hľadá ťažko niečo, čo by vo mne vzbudilo nejakú väčšiu pozornosť. Už len samotný fakt, že sa Florence sľúbila takému narcisovi ako bol AJ, mi akosi na celom príbehu nesedelo. A následne už prišlo len to, čo sa dalo v podstate aj čakať... Takže ja osobne neviem, kde vlastne hľadať to samotné kúzlo tohto filmu.(7.10.2014)

  • noriaki
    ***

    Axident tady bezelstně vykecal celý děj, ale naštěstí to na zážitek z filmu nemělo skoro žádný vliv. Příběh je tuctový, šablonovitý a lehce dopředu odhadnutelný. Taky ho psal sám život, a ten si na nějakou nápaditost a nebo výjimečnost nepotrpí. Summer in February to ani nepotřebuje, jeho síla leží v perfektním vykreslení doby a uvěřitelných hereckých výkonech. Od Dominica Coopera jsem to čekal, od ostatních a především od Emily Browning zase až tak ne. Škoda že tu hutnou atmosféru emocí čas od času narušuje prapodivné chování postav. Motivaci Florence jsem vůbec nechápal. Možná byly její volby opodstatněné, ale ve stominutovém zkratkovitém vyprávění to režisér nevyjádřil dost obratně.(16.1.2014)

  • emma53
    ***

    Jejich obrazy jsou nádherné. Ale film o této umělecké komunitě už u mě vyvolávaly trochu rozpaky. Myslím, že trochu svižnější tempo by neuškodilo, ale je možné, že nám tvůrci chtěli dát prostor nad rozjímáním o tom, proč Florence jednala, tak jak jednala, ale nepomohlo to. Možná mládí a tolik opěvovaný AJ jí zastínilo rozum a šla do toho proti svému srdci, které bylo přece (alespoň pro nás) tak čitelné!. Abych pravdu řekla, tak mě místy opravdu iritovala a to nemluvím o AJ, kterého jsem také nedokázala pochopit. Věděl to a přesto jednal tak, že jsem v tom viděla jistou škodolibost, která se někdy sakra vymstí. V malířské, či jinak umělecky zaměřených komunitách je plno takových nepochopitelných, živelných rozhodnutí. Kdo ví, třeba právě proto nám pak zůstává tolik uměleckých perel, kde se jejich emoce vtisknou do pláten a ty zůstávají v našich domovech, galeriích a my se pak můžeme jen domýšlet, co v danou chvíli umělec prožíval......možná. Emily měla kouzelnou tvář a tu naivitu a rozpolcenost duše zahrála výborně, ale Dana jsem nemohla vymazat z mysli, ještě stále ho mám spojeného se seriálem Panství Downton. K tomu nádherné Cornwallské exteriéry s pobřežím, útesy a bouřlivými vlnami, stejně jako jejich bouřlivá srdce, vytvořilo tu pravou atmosféru pro tenhle příběh.(24.7.2015)

  • Nethar
    **

    To jsem zcela nějak tedy jak bych to řekl nepochopil. Nijaké, žádný velký děj, ty špetky, co tam jsou, jsou předvídatelné hned od začátku.(3.10.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace