Nastala chyba při přehrávání videa.
  • paascha
    *

    Při koukání na tohle jsem si vzpomněl na svůj dávný drogový experiment. Taky se mi zdálo, že svět je složený z útržků a střepů, že to trvá věčnost a zároveň strašně letí...prostě šílený. A stejně jako tohle si tenhle film znovu rozhodně dát nechci(20.11.2014)

  • Marigold
    *

    Můj mozek byl na konci vojetý jako fenka na podlaze. Level retardace na max, ale je fakt, že Rudoarmějec a Ofélie tankují super se jednou dostanou do filmových učebnic podobně jako třeba Trajkovova Kanárská spojka. Kapitoly Ztráta soudnosti a Proč byl český film konečně postaven mimo zákon. [20%](19.6.2014)

  • Hennes
    **

    Takové herecké obsazení a navíc perfektně odvedené výkony (vynikající Mádl, klasicky výborní Langmajer a Vetchý, všichni doplněny dalšími prima výkony), to vše by si zasloužilo lepší scénář. Z námětu se dalo určitě vymačkat víc a prolínání časem mohlo přinést také víc, než jen nudné návraty do Afganistánu. Složitá mozaika nakonec do sebe zapadla, ale upřímně, čekal jsem takovou lépe stravitelnou formu. Tereza Voříšková "odnesla" roli hodné, milé dcery a sestry, která se nepochopitelně zjeví jako sexuální blbka co vleze do postele prvnímu maníkovi a nechá se u toho sledovat i dementem. Trochu to nesedělo k roli dívky, která to měla v hlavě srovnané. Konečná scéna v bance je pak neštěstí celého filmu. Sled neuvěřitelně blbých nápadů spojený s neuvěřitelnými náhodami. Čekal jsem po zdlouhavém ději a skládání mozaiky zajímavý a gradující závěr. Byl však nahrazen podivuhodnou slátaninou. Alespoň za casting a výkony, musím dát 2 hvězdy.(20.11.2014)

  • Malarkey
    **

    Všiváci mají určitý dar a tím je, že jakmile se na něj začnete koukat, tak ho prostě dokoukáte. Ať je dobrej, ať je blbej, ať je prostě jakejkoliv. Jenže on je fakt jakejkoliv a i když na něj budete koukat, tak se u něj budete místy strašně kroutit. Nevím totiž, co Roman Kašparovský hulil, ale on prostě dobrý momenty vystřídal s tak debilními, že horší filmařské kombo jsem v českém filmu ještě neviděl. Herci jsou třeba celkově v pořádku. Takovej Jirka Mádl si svojí postavu vysloveně užil. Nejlepší mi ale bezesporu přišel Ondra Vetchej, kterej do těch filmařskejch šotů z Afghánistánu v podstatě patřil. Jenže pak Vám ten dobrej moment upraví hudba jak od debila a scéna, jak od kreténa, kde Jirkovi Langmajerovi ukradnou tašku v metru a říkáte si, jestli náhodou nekoukáte na nějaký nahodilý amatérský video na youtubu. Všiváci mají skělý nápad, ale to zpracování je tak strašně různorodý, že spěje spíš k zániku, než abych si mohl ve výsledku myslet, že jsem se dočkal kvalitního filmu. A je to hrozná škoda, protože herci v tomto případě jsou absolutně v nevinně. A o to horší to je, že tady se sešla fakt povedená skvadra.(3.2.2017)

  • Matty
    odpad!

    Dramaturgicky katastrofální mačo melodrama (s prvky komedie, thrilleru, soft porna, válečného filmu, caper filmu a psychologického dramatu). Nejde o to, že by syžet konstrukci koherentní fabule ztěžoval. On ji výběrem a řazením informací vůbec neumožňuje. Divácky prožitek by přitom dle množství „nečekaných“ odhalení v posledním aktu měl stát právě na radosti z toho, jak do sebe všechno zapadne, nikoli na množství nejasností (znaky artfilmu Všiváci vážně nevykazují). Jenomže zkratkovité, mnohdy vyloženě retardované jednání hrdinů (nejlidštěji se nakonec chová Mádlův idiot) a vysoká koncentrace nepravděpodobných náhod žádnou nově odtajněnou informací zpětně smysl nezískává. Stejně tak se v závěru nedozvíme to nejpodstatnější, co se zpravidla hodí vědět od začátku filmu, aby nešlo jenom o epizodické plácání do větru – oč postavám celou dobu šlo, jaké byly jejich cíle a motivace. Mělo jít o příběh pomsty (proč je ale vykonávána tak opožděně - a na králíkovi?), o příběh znázorňující psychickou labilitu navrátivších se vojáků (k čemu měla jinak sloužit afghánská linie?), o obrázek života mládeže v dnešní Praze (k čemu jinému slouží dění vázané výhradně na Voříškovou, Mádla a Hádka)? Ve filmu se sice díky psychopatii většiny postav neustále něco děje, ale jednotlivé události jsou jen naházeny za sebe, neskládají se do logicky soudržného celku. Ledaže by se veškeré dění odehrávalo v alternativním vesmíru, kde - SPOILERY - je normální pokusit se svého parťáka pro plánovanou loupež nejdříve upálit, kde žena pár hodin po souloži nabyde podezření, že je těhotná (a pokud mezi pohlavním stykem a telefonátem s Langmajerem uplynulo více času, film nedává důvod si to myslet), kde se vlastního bratra pokusíte umlátit poté, co se vyspí s osobou, o které nevěděl, že je vaší přítelkyní (a je tedy na vině spíše ona jakožto nevěrnice), kde déšť smyje všechno zlé a dva soky přiměje zapomenout na veškeré dřívější křivdy. Zpřeházená struktura a neopodstatněná stylistická namachrovanost (kterou lze chápat jako zdravou nadsázku pouze během "michaelbayovské" honičky po Náměstí Republiky) jen odvádí pozornost od banality příběhového jádra, strašlivě přehrávajících herců a neskutečné ideové zvrhlosti. Na maskulinní prezentaci mužů jako strojů na zabíjení a sexuálních mašin je nejpatrnější naprostá absence soudnosti tvůrců. Mladší ženy jsou věčně nadržené objekty pro pohled, které bez otálení nabízejí svá těla prakticky kdykoli komukoli, jediná starší žena mluví pouze o tom, jak se chystá umřít. Možná málo sleduji české filmy, ale něco takhle odpudivě falocentrického už jsem dlouho neviděl. Zatím největší filmová urážka letošního roku. 5%(19.6.2014)

  • - Postavu Richarda napsal scenárista a režisér Roman Kašparovský přímo pro Ondřeje Vetchého. (Terva)

  • - Režisér a scenárista Roman Kašparovský před natáčením sbíral zkušenosti při produkci řady českých i zahraničních snímků. Mezi nejznámější patří Wanted (2008), Normal (2009), 2Bobule (2009) či Lidice (2011). (Freshoun)

  • - Nikol Moravcová, která ve filmu hraje zdravotní sestru, se kvůli roli nechala obarvit na zrzavou. (R´Hell)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace