poster

Poslední výkřik

  • Slovensko

    Posledný výkrik

Mysteriózní / Horor / Krimi / Thriller

Česko, 2012, 90 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • slatkac

    Hodnotit nehodlám, byla to taková mega chujovina, že jsem to po vraždě Bartošové, která chcípla po 5 minutách, musel vypnut.(3.8.2013)

  • boblig
    odpad!

    Snad první případ v dějinách české kinematografie, kdy si filmař natočil remake vlastní sračky, která je remakem amerického béčka ... Obdivuhodné! :-)(27.12.2013)

  • SOLOM.
    ***

    Uběhli tři roky od chvíle kdy se bratři Kučerové poprvé zapsali do povědomí českého diváka slasherem Čepel smrti . Ten však zcela jistě nenaplnil jejich očekávání, protože diváci jej moc kladně nepřijali, ba spíše „rozcupovali“ na kousky. Ani já sám jsem z něj nebyl zrovna „odvařený“ nicméně jsem začínajícím tvůrcům dal šanci a hodnotil jejich prvotinu průměrným hodnocením. A to i přes řadu nedostatků, které jejich snímek měl. Takže jsem chvíli otálel, než jsem si pustil jejich nejnovější kousek. No a popravdě se toho moc nezměnilo. Bohužel i zde lze nalézt v chabém scénáři dost nelogičností a slabých míst. Nicméně mi to ani tentokrát nepřišlo jako odpadní záležitost, tak jak jej označují mnozí přede mnou. V první řadě bych pochválil hudební vložku pod taktovkou Karla Antonína, která patřila k tomu nejlepšímu, co mi Poslední výkřik nabídl. Hned v závěsu za ním byla účast mé oblíbenkyně Ireny Máchové. Která ostatní herce (snad vyjma Morávkové) o třídu převyšovala. Bohužel ani její snaha nedokázala vyždímat z poněkud chaotického scénáře víc. Na rozdíl od ostatních jsem si tu „pětiminutovku“ Bartošové a Šmajdy docela užil, protože jsem čekal mnohem větší průser. Oba v rámci svých velice omezených „možností“ předvedli svá maxima. Možná mne budou někteří považovat za blázna (magora, nebo já nevím…), vzhledem k mému hororovému postoji a kritice ostatních filmů, ale já budu opět hodnotit čistým průměrem. Většina lidí jen dokáže kritizovat jak je všechno na hovno, ale chtěl bych vidět je na režisérském křesle, jak by si s tím poradili lépe. Tohle je ovšem má poslední rada pro Kučerovic kluky, aby příště pořádně zamakali a hlavně vybrousili všechny nedostatky, kterých mají jejich filmy celou hromadu. Příště už totiž tak milosrdný nebudu.50%(25.3.2013)

  • xxmartinxx
    odpad!

    Kdyby to natočila parta zhulených kamarádů a ve sklepě pouštěla známým, tak bych se asi té okázalé debilitě a místy roztomilé neschopnosti taky zasmál. Ale fakt, že měl někdo drzost vybírat za to v kině plné vstupné, mi vtipný opravdu nepřijde.(4.8.2013)

  • eraserhead666
    *

    Čepel smrti na mě zapůsobila tak strašným způsobem, že jsem se zařekl (ještě po hlédnutí traileru), že tenhle film s radostí a klidně oželím. Ale znáte to, pak vám to stejně nedá a když už vám to skoro spadne do klína. Až se mi chce skoro obdivovat fakt, že někdo má tu odvahu v roce 2012 natočit očividnou a nijak nezastíranou vykrádačku Vřískotu (již úvodně titulkový odkaz s logem filmu mě rozesmál), na nějž ve filmu odkazuje kde co, počínaje hudbou a konče vším ostatním. Protože podobně oceňuji fakt, že se Tomáš Kučera nijak nestydí za to a hrdě se k tomu přiznává, že má druhou (třetí?) vlnu slasheru z let 1996 až dejme tomu 2003 rád a svou tvorbou na ní navazuje a nechává se jí inspirovat. Ač s ním tento fakt nesdílím, tohle je mi sympatické. Ale k filmu. Oproti Čepeli smrti lze nalézt jistá zlepšení, ve scénáři, kameře, střihu, vedení, gradaci a vyprávění příběhu, hereckém výběru a tak trochu i hereckých výkonech. Přesto to nějak moc nepohámá tomu, aby to nebylo na hovno. Je to na hovno. Příběh je až k smíchu a je plný tak strašných hloupostí, že se film stává zajímavým jen pro tohle. Film nás přesvědčí o tom, že nikde nikdo není (policejní služebna je prázdná, tělocvična je prázdná, škola je prázdná) jen ten vrah je všude. Když už jsme u vraha, ten nemá žádný motiv, tedy ano má, má motiv, aby zabil hlavní hrdinku (kterou nezabije, což není žádný spoiler), ale jaký měl motiv zabít všechny ostatní (kromě toho, že je to žánrový film, kde se podobné věci dějí a toho, že se to dělo i ve Vřískotu?). Že v Tajemství loňského léta vrah chodil v rybářské pláštěnce, je naprosto pochopitelné, proč se ale tady vrah maskoval tak, jak se maskoval (a jak se mohl stíhat tak rychle převlíkat)? Protože to vychází z Vřískotu? Ano, uvědomuji si, že je strašně jednoduché to odsoudit jako kopírku Vřískotu a ještě lacinější tím Vřískotem pořád operovat, ale ten film k tomu přemlouvá každou vteřinou, nutí k tomu každým dalším políčkem. Trochu jsem nechápal rozjetou a nijak neuzavřenou dějovou linii Erik - jeho strejda, kdo z nich byl vlastně hlavní hrdinkou posedlý a byl z nich tedy někdo schizofrenik? A co s nimi dál? Scénář psaný stylem SPOILER - "hele, musíme tam někde dostat toho Šmajdu, víš jak, ještě pořád je jeho jméno známé, lidi si tak trochu vybaví, kdo to je a musíme to využít, než na něj všichni zapomenou... tak tam prostě napíšeme nějakou postavu, která nebude mít k ději naprosto žádný vztah, nebude pro něj důležitá,a jen se tam tak bude potloukat, házet kamenné drsňácké ksichty, naznačíme, že by si mohl vysvléct do půl pasu a pak ho rychle zabijeme, aby nezavázel. Šmajdu si přece nesmíme nechat ujít" KONEC SPILERU to je prostě nekomentovatelné. I když, Šmajda je prostě borec, možná si nebudete z filmu už druhý den pamatovat nic, ale jeho ano. A když se tam objevil účastník třetí řady Hledá se táta a máma (ano, sleduji to, je to neskutečná úlítlá prdel a ne, není to mé guilty pleasure, protože já se nikdy nestydím za to, co dělám nebo co se m líbí), to už jsem řval smíchy. Další co bych vytknul je neúměrné natahování vypjatých scén. Snaze vytvořit a nahustit napínavou atmosféru tím byly podraženy nohy a přišla vniveč. Ale tohle je, zdá se tradiční problém začínajících filmařů. Světe div se, mám i co pochválit. Herci vypadají normálně. Žádné sexbomby ani manekýni. Představitelky dvou hlavních ženských postav mě i docela zaujaly, hlavní hrdinka svou oplácaností, v záplavě vychrtlých koster radost pohledět. Podtrženo sečteno Kučerovci mají hodně co dohánět, možná umí sehnat do filmu známá jména (Iveta byla skvělá) a peníze na film, ale to prostě nestačí, chybí mi tam to nejdůležitější, aby mě film něčím oslovil, Poslední výkřik by mě byl schopen oslovit pouze jako nepovedená parodie Vřískotu, a takto určitě zamýšlen nebyl. Chybí mi tam alespoň minimální záchvěv originality a vlastní invence, nic z toho tam není, jen hromada ukradeného, zkopírovaného a recyklovaného odpadu. Chybí mi tam nějaký duch, život v příběhu a ne jen stereotypní, vyprázdněné a naprosto chladné kladení kýče za kýčem. Ještě jedno pozitivum na závěr? Na rozdíl od Čepele smrti jsem ochoten tohle kdykoliv absolvovat znovu. Jako hrnout se do toho nebudu, ale zarputile se tomu bránit taky ne.(3.4.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace