Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kaposlav
    ***

    Chcel som pôvodne udeliť 4 hviezdičky, ale nechal som si to préjsť hlavou a 3 budú adekvátne. Musím uznať, že sú to tie 3 lepšie hviezdičky. Úvod filmu nebol oslnivý, ale postupne som sa dostal do deja a najväčšia zbraň a prínos z filmu je ponaučenie robenia povrchných rozdielov medzi ľuďmi.(24.11.2014)

  • lopata555
    *

    Zase raz jeden film ktorého scenár je písaný hovnami. Nepochopím čo je smiešne ak sa heterák prezlieka za ženskú len preto aby mohol robiť pilota. Hej ale musím uznať raz som sa trochu zasmial.(11.11.2014)

  • slunicko2
    **

    Tootsie po švédsku. Mladistvě vyhlížející nenápadný 41letý Jonas Karlsson (pilot, pilotka) je hlavním "magnetem" snímku.(16.12.2014)

  • lenuse
    ****

    Valle nepředstírá, že je letuška, ale pilotka. Hrdina se z něj stane pro to, že druhý pilot skončí v bezvědomí a zaměstnavateli se hodí ženská hrdinka. Díky tomu není vůbec snadné zbavit se ženského alter ega.(24.11.2012)

  • rikitiki
    **

    Nepříliš vtipná komedie si ušila bič sama na sebe námětem. Muž převlečený za ženu, aby dostal práci, není novátorský nápad, ale to by tolik nevadilo, jako spíš pohrávání si s motivem povinných kvót, který ve Švédsku musí zákonitě zobrazit korektně. Já jsem jejich zastánkyně, ale v převlekovém příběhu se to nepovedlo. Zamaskovaný muž se začne chovat jako karikatura ženy a muži přehrávají macho typy. Navíc, proč se najednou zkušený pilot zachová v krizové situaci jako hysterka? Že by převzal karikování ženské role až do detailu? To pak poselství filmu o tom, že není důležité pohlaví, ale osoba, zcela popírá. ____ Nefunkční jsou i vedlejší motivy, kdy čerstvě rozvedený otec vypráví svému malému synkovi s nadšením, že se nově zamiloval do jakési cizí slečny. Jo, přesně to chce dítě, které cítí nejistotu z rozpadu rodiny, slyšet. Další karikaturou ženství je hrdinova neschopná a feministická sestra - to jako, bratři Švédi, myslíte vážně, že feminismus = neschopnost, potlačování ženství a všeho mužského? Takové maloměšťácké zpátečnictví bych od švédského filmu nečekala. ____ Konec snímku se úplně rozpadl, když dívka nejdřív muže odmítá a hned v následující scéně - nevysvětleno jak - už s ním tvoří pár. Ani ta slepota malého dítěte, snad původně zamýšlená jako metafora, že oči často pravdu nevidí, není vůbec využitá. ____ Nezasmála jsem se, ani nepobavila.(3.3.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace