poster

Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona

  • Česko

    Zmizení Eleanor Rigby: Ona

    (festivalový název)
  • USA

    The Disappearance of Eleanor Rigby: Her

  • Slovensko

    Zmiznutie Eleanor Rigby: ONA

Drama / Romantický

USA, 2013, 100 min

Režie:

Ned Benson

Scénář:

Ned Benson

Hudba:

Son Lux
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • TeeAge
    **

    || Scenár: Ned Benson | Hudba: Son Lux | Distribúcia: The Weinstein Company | Štúdio: Division Films, Dreambridge Films, Myriad Pictures, Unison Films | Rozpočet: 3 milióny $ | Tržby: 985,007 $ | Ocenenia: Spolu - 3 nominácie || Kriste na nebi! Keď sa už autor rozhodne, že chce rozdeliť svoju filmovú predstavu na dva snímky, tak ať sú sakra odlišné!!! Tých pár scén a pár detailov, ktoré boli iné a vyjadrovali odlyšné vnímanie ženy a muža, boli len esenciálnou odlyšnosťou, ktoré nedodávali žiaden zmysel pre samostatné filmy. Z môjho uhlu pohľadu je to veľmi nepodarený experiment, ktorý je zaujímavejší svojími dvoma názvamy, než samotným obsahom. Totálna nuda. 2 len pre to, pretože je asi umenie natočiť to isté, ale so záberom na inú postavu... 30% | Atlas Praha, 7.11.2014 |(17.1.2015)

  • Alementina
    ***

    3*, jeji verze pro mě překvapivě byla vtipnější.(7.11.2014)

  • Happens
    ***

    Pročítám si komentáře a ženy kritizují pohled ženy, píší, že by takto nekonaly, neztotožňují se a více se jim líbí mužská verze příběhu. Muži naopak za egoistické chování označují mužskou verzi příběhu, lépe hodnotí pohled ženy. ...Provedl bych jediný závěr: režisér prostě nebyl schopen dostatečné empatie a zpopularizoval přístup male&female k tragédii ve vztahu. Za ty herecké výkony a experiment dávám tři hvězdy.(8.11.2014)

  • Botič
    ****

    Její verze je emocionální a bolestná o hledání sebe sama a směru, jakým se má vydat člověk, kterého zahnaly do kouta jeho vlastní pocity. [MFFKV 2014](13.7.2014)

  • Allien.9
    **

    Ač by to mělo být (vzhledem k mému pohlaví) přesně naopak, JEJÍ verze (viděna jako druhá) se mi zamlouvala daleko méně než JEHO (viděna jako první). Jistě, pořád je tu jistá pravděpodobnost, že zapracovalo ono ošemetné "to je lepší, to jsem viděla první", ale nemyslím si, že by změna pořadí, v jakém jsem filmy zhlédla, v tomto konkrétním případě něco změnila. Zatímco "HIM" působí citlivěji, srozumitelněji a tak nějak celistvěji (tj. klidně by mohl existovat i jako samostatný film), "HER" je nekonzistentní, sobecká a chladná záležitost (a jako samostatný film si ji neumím představit). I když si uvědomuji, že vynášení soudů nad chováním hlavních protagonistů nemusí být úplně fér (byl nám ostatně zatajen celý půlrok od oné tragédie), míra empatie z mé stany se u Conora blížila stu procent, kdežto u Eleanor se po většinu času pohybovala spíše v záporných číslech... Velkou neznámou jsou pro mě "THEM" - přinášejí něco nového nebo se jedná o pouhý výcuc z obou filmů? Asi to budu muset časem zjistit.;-)(8.11.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace