Nastala chyba při přehrávání videa.
  • SeBig
    **

    Na komedii a obsazení to mělo hrozně málo vtipných scén a hlášek. Z dobrého zážitku z kina se stala nudná podívaná a neustále koukání na čas kdy už ta nuda skonči. Bohužel tohle mě fakt neoslovilo..(16.7.2013)

  • Thomick
    **

    Hm, Wedding Crashers reunion po osmi letech nedopadl, ale vůbec. Z tý náplavy negativ vypíchnu to zdaleka nejvýraznější. A sice nejdrzejší, nejkomplexnější, nejvytrvalejší, nejsebestřednější a tim pádem i NEJODPORNĚJŠÍ product placement, s jakym jsem kdy měl tu (ne)čest. Ahhhh! Normálně mi to připomnělo tu slavnou reklamu na mekáč. Tady si zkus, jak vypadá google hangout; támhle poznej naši triviu ... blah blah blah! Fakt nechutnej manuál, kterýmu prdel jakž takž zachraňujou snad akorát Rose, jedna neobyčejně chytlavá písnička a relativně originální zakončení včetně end credits. --- Mimochodem historicky můžu odkázat na verbalův komentář a předevšim pak na jeho závěrečnej nástin hotový apokalypsy. :))(29.10.2013)

  • Fr
    ***

    ,,…VÍTEJTE V GOOGLU!“ /// Wilson a Vaughn ze sebe na místě pro idioty dělaj idioty a učej 21letý děcka, že nejlepší parta není jeden, že životní zkušenosti nevygůgluješ a že úspěch může mít jen film, kde se hraje na city a ve kterým se mísí mládí se stářím – takže je teda jakoby pro všechny. Viděl jsem už horší věci. Tady jsem se dovolil i několikrát zasmát (třeba to s tím profesorem Xavierem…). Pravda, trapně mi bylo taktéž hojně. Nebudu to řešit. Vzhledem k tomu, že mladej byl nadšenej soudím, že tento příběh, ve kterým staří a hloupý (mezi mladejma) ke štěstí došli, je určenej generaci, pro kterou je Google víc než jen několik písmen a která by svý Hunger Games nejradši odehrála v Silicon Valley. Něco mezi odpadem a třema. Pojďme s dobou… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Usínám i vstávám s Gůůglem. 2.) Miluju reklamní filmy. 3.) Thx za titule ,,Bestlama a Daji“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne(23.11.2013)

  • Superpero
    ***

    Bohužel to nebylo moc vtipný. Oba herci mají na kontě moje nejoblíbenější komedie, tak jsem prostě čekal víc. Koukat se na to dalo, ale Vince Vaughn už byl vyloženě otravnej a Owen Wilson začíná s přibývajícím věkem vypadat divně. Navíc, ani ty vedlejší postavy nejsou moc vtipné a prostě to hrálo moc na jistotu. Nejlepší z celýho filmu jsou ty barevný Google kola. 50%(2.11.2013)

  • Chrustyn
    ***

    Spojení Wilsona a Vaughna po letech od "Nesvatbových" slibovalo velká očekávání, ale rutinér Levy mě nechával raději střízlivým. Vznikla nápadem slušná, ale jinak zbytečně dlouhá a po všech směrech průměrná komedie, stojící na ohraném základu outsiderů, kteří přes všechno zlo a nepřízeň osudu dokážou nemožné. Wilson a Vaughn jsou stále skvělá dvojka, ale režisér ani scénárista jim moc nepomáhají v tom se vyloženě odvázat. Celé to tak stojí na Wilsonově charismatu a Vaughnově ukecanosti, ale na dvě hodiny je to opravdu málo a vyloženě vtipné scény se zde nevyskytují. Na jedno podívání neškodné, ale snadno zapomenutelné.(29.10.2013)

  • - Film bol distribuovaný do kín pod falošným názvom Generations. (tarponko)

  • - Když Billy (Vince Vaughn) dává návrh na aplikaci na zprostředkování fotografií, za Nickem (Owen Wilson) je otevřená stránka gmailu, v následujícím střihu je stránka změněná. (Chip89)

  • - Google dovolil natáčať v Googleplexe, ktorý sa nachádza v Kalifornii, päť dni. Väčšina filmu sa nakrúcala v Georgia Institute of Technology v Atlante. (sWONDER)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace