Reklama

Reklama

VOD (1)

Jednotka 7 má těžký úkol: vyhnat z města síť obchodu s drogami a skoncovat s její rozleptávající silou, která převzala moc nad ulicemi. Jednotce velí Angel, mladý důstojník, který aspiruje na pozici detektiva, a Rafael, násilnický, arogantní, ale výkonný policista. Operace jednotky však překračují hranice zákona, používají násilí, nátlak, lži a polopravdy. Pro ně je každý prostředek dobrý. Jak operace jednotky pokračují, ti dva se začínají rozcházet. Angel sleduje své ambice a pokračuje v excesech, zatímco Rafael se pomalu mění kvůli ženě, se kterou se setká. (Filmbox)

(více)

Recenze (39)

MickeyStuma 

všechny recenze uživatele

Klasický boj proti drogám, tentokrát ve španělské produkci, který spíše vyniká dramatizací, než napínavou, alespoň, thrillerovou podívanou. Máme tu další nově vzniklou čtyřčlennou speciální jednotku, pod tentokrát pod názvem Jednotka 7, která má za úkol se postavit proti překupníkům. Nepřekvapujíc s nimi jedná železnou rukou a pohybující se na hranici zákona. A jak už to většinou u takovýchto motivů bývá, netrvá dlouho a celé se to poněkud zvrhne jinam. Základní struktura děje je tedy u diváků takových příběhů poměrně známá. Španělský režisér Alberto Rodriguez se sice rozhodl pro drsný, ničím nezdobený realistický přístup, ale místy jakoby to stále o něco zakopávalo. V rámci děje explicitní násilné scény nechybí, ale vyznívají spíše jako nutnost. Příběh chvilkami zajímavý je, chvilkami zase spíše nudí. Dojem televizní filmové tvorby už dokonává to poslední. Své diváky si snímek najít může, proč také ne. Každopádně punc tvorby dob 70. či 80. let se nezbaví. ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Režisér Alberto Rodríguez dosáhl sice svého tvůrčího maxima až svým následujícím filmem La Isla mínima, ale už v Zásahové jednotce č. 7 naznačuje hodně ze svého uměleckého talentu. Skvělý casting a práce s herci, dokonale autentická mizanscéna, výborná kamera, nejednoznačné etické i syžetové vyznění, cílená práce s přesahy (v La Isla mínima je to temné dědictví frankistického totalitního režimu, tady zase obecnější přecházení mužů zákona na stranu zločinu) a zakomponování duality (skvěle zvolená Potěmkinova vesnice falešného pozlátka Sevilly coby města světové výstavy EXPO, za jejímiž kulisami se skrývá typická temná scenérie betonové džungle západního velkoměsta), skvěle ztvárněná i formálně (coby časové předěly použity archivní dobové záběry z výstavby pavilonů EXPO, které jakoby evokují formu mediálního zprostředkování světa - proti tomu klasicky dynamická forma akčně kriminálního filmu navozující filmovou realitu ... něco podobného používá Alberto Rodríguez i ve svém následujícím filmu, tam jsou formálními intermezzy ,,Reitmanovské letecké" záběry). Škoda jen, že scénář nejde více do hloubky a nepracuje cíleně s hlubším prokreslením psychologie postav... ()

Reklama

Kingjiri 

všechny recenze uživatele

Scénář z části mapuje zásahy pánů policajtů, při kterejch občas někoho zmlátěj nebo zatknou. Což je docela fajn, jen jsem postrádal nějakou (pořádnou) zápletku nebo aspoň zajímavější příběh. Mimo zásahy se buď nezajímavě kecalo nebo řešilo trápeníčko Rafaela, což na mě působilo jako oslí můstek ke spojení "časosběru" akcí Grupo 7. Filmařina, herci i akce ve směs dobrý, jenže jsem se často nudil a dle hodnocení (btw. jedinej důvod k projekci) jsem očekával mnohem větší zábavu, dvě silnější hvězdy. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,UŽ NIKDY TU NEBUDEŠ PRODÁVAT! JESTLI TĚ ZNOVA UVIDÍM, ZABIJU TĚ! ZŮSTAŇTE NA PŘEDMĚSTÍCH!“..... /// Miguel, Mateo, Rafael a Angel. Ne, to nejsou želvy ninja, ale chlapáci z protidrogovýho. Kdyby jste náhodou nevěděli, tak jen podotýkám, že maj netradiční (my lingvisté říkáme - neortodoxní) vyšetřovací metody, a … ble… ble…ble. Jejich úkol zněl jasně: vyčistit centrum Sevilly (to je město vole…) vod smažek (to jsou takový spoluobčané…). Než začne Expo (to je výstava… no pro jistotu…). Sledujeme zásahy, trochu toho soukromý, zásahy, ale i takový ty věci, jako že je dobrý mít doma alarm. Zajímavý, ale kapku monotónní. Jasně, závěr to lehce zrychlí, ale když vezmu podobný policejní dramata (Španělský, Francouzský, Italský, Brazilský), zamixuju….. vychází mně průměr. Takový neosobní a přestože je film prošpikovanej zásahama, tak i málo dramatický. Ale trágu bych z toho nedělal! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) To mě tenkrát v Seville, v roce 1992, při Expu zajímalo, jak to ti kluci Španělský dokázali, že sem tam neviděl žádnou smažku. 2.) Zjistím, co se dá dneska natočit ve Španělsku za 3 a půl mega. Eur. 3.) Thx za titule ,,Rob Roy“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ** NAPĚTÍ * ()

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Chápu, proč se točí revivaly odmdesátkových akčňáků (protože je švanda se na ně dívat), ale nechápu proč se točí i revivaly odmdesátkových kriminálek v dementním osmdesátkovém stylu (protože není vůbec žádná švanda se na ně dívat). Trapnost scénáře mi připomínala nějaký československý seriál o policajtech z pera soudruha Dietla, několikrát jsem se málem zalknul studem, že jsem nečeho takového svědkem. Scény ze soukromých životů našich hrdinů, pak střih na scény z práce s kupou přiblblých dialogů, sem tam nějaký ten detail do tváře a několik dlouhých významných pohledů... Zkrátka klišé na klišé, klasický středoproudový filmový hnůj, který tak bytostně nesnáším. A když zamračený vousatý policista vzal k sobě domů mladou feťačku na byt, bylo mi definitivně jasné, že tuhle volovinu už nic nezachrání. Ano, dokoukal jsem to, ale jen ze setrvačnosti, otráveně, znechuceně. Španělé tentokrát zklamali. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (2)

  • Celý film bol natočený v autentickom prostredí andalúzskeho mesta Sevilla. (MikaelSVK)

Reklama

Reklama