poster

Zásahová jednotka č. 7

  • Španělsko

    Grupo 7

  • anglický

    Unit 7

Akční / Drama / Thriller

Španělsko, 2012, 95 min

Scénář:

Rafael Cobos

Kamera:

Alex Catalán
  • Superpero
    ****

    Je to svižné a odsýpá to. Vadilo mi, ale že je to až příliš zkratkovité a chvílemi jsem nevěděl, co se zrovna děje.(21.6.2015)

  • sochoking
    ****

    Veľmi znepokojujúci film! Tie preplesky a bomby na držku boli veľmi reálne a občas do akcie nabehlo i kladivo, takže slabšie povahy to nemusia rozdýchať. No a Rafael (Antonio de la Torre) mi prišiel ako taký Chulio Norrisas- španielsky Chuck Norris :-)(16.1.2013)

  • Chrustyn
    ***

    Všehovšudy slabší variace na "Troppa de Elite" a jiné drsné snímky o policistech s vlastním způsobem řešení případů a vlastními zákony. Film rozhodně není špatný a má pár scén, které chytnou ale výsledek je zbytečně nevýrazný a tvůrci málo tlačí na pilu.(6.3.2013)

  • Slarque
    ***

    Je to výborně natočené a oba ústřední protagonisté (chucknorrisovsky vypadající Antonio de la Torre i drsňák-hezoun Mario Casas) podávají velice přesvědčivé výkony. O řád méně přesvědčivý je scénář. Třeba ta melodramatická linka s mladou narkomankou, která se nastěhovala k Rafaelovi do bytu, je až neuvěřitelně klišovitá. Úplný protipól nečekanému rozuzlení honičky se sanitkou. Nebo po skoro hodině a půl filmu najednou střih a soudce vynáší nad naší čtveřicí osvobozující rozsudek. Asi jsem divný, ale mě by prostě před něčím takovým zajímalo, z čeho byli obžalováni. Vždyť i ty „kolegy“ z protikorupčního, co měli víc než rok za zadky, každou chvíli hravě převezli a znemožnili. Škoda, zaděláno tu bylo na víc.(23.2.2013)

  • Radek99
    ****

    Režisér Alberto Rodríguez dosáhl sice svého tvůrčího maxima až svým následujícím filmem La Isla mínima, ale už v Zásahové jednotce č. 7 naznačuje hodně ze svého uměleckého talentu. Skvělý casting a práce s herci, dokonale autentická mizanscéna, výborná kamera, nejednoznačné etické i syžetové vyznění, cílená práce s přesahy (v La Isla mínima je to temné dědictví frankistického totalitního režimu, tady zase obecnější přecházení mužů zákona na stranu zločinu) a zakomponování duality (skvěle zvolená Potěmkinova vesnice falešného pozlátka Sevilly coby města světové výstavy EXPO, za jejímiž kulisami se skrývá typická temná scenérie betonové džungle západního velkoměsta), skvěle ztvárněná i formálně (coby časové předěly použity archivní dobové záběry z výstavby pavilonů EXPO, které jakoby evokují formu mediálního zprostředkování světa - proti tomu klasicky dynamická forma akčně kriminálního filmu navozující filmovou realitu ... něco podobného používá Alberto Rodríguez i ve svém následujícím filmu, tam jsou formálními intermezzy ,,Reitmanovské letecké" záběry). Škoda jen, že scénář nejde více do hloubky a nepracuje cíleně s hlubším prokreslením psychologie postav...(23.2.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace