Nastala chyba při přehrávání videa.
  • gudaulin
    ****

    V bohaté Belmondově filmografii jde o titul, který filmoví fandové přijímají často s netajenými rozpaky. Existují herečtí chameleoni, kteří střídají nejrůznější typy rolí a charakterů, většinou ale režiséři hledají vhodné herecké typy a když se příslušní herci osvědčí, jsou do příslušné kolonky obsazováni pravidelně. Úspěšná seriálová role nebo žánrový film se pro ambiciózního herce může snadno stát prokletím. Divákům ale takové asociace vyhovují, ví dopředu, co můžou od svých oblíbenců čekat. Belmonda si ztotožnili s typem hláškujícího šarmantního dobrodruha obsazovaného do kriminálních komedií ať už na straně zákona nebo podsvětí. Belmondův automobilový závodník a kriminálník Ho se od obvyklých očekávání zase tak radikálně neliší. Kromě toho, že je jeho role civilnější, než jsou diváci běžně zvyklí, dělí Belmonda od obvyklých hrdinů ještě jedna podstatná maličkost. Jeho postava není úspěšná. Prohrává nejen dávno ztracenou sportovní kariéru, ale i lásku, peníze a svobodu. A to je něco, co diváci Belmondovi nemohou odpustit a promítá se i do jejich hodnocení a komentářů. Film ukazuje, jak málo stačí k vytvoření legendy a jak málo k jejímu přízemnímu konci. Belmondo vytvořil zajímavou studii muže, který uvěřil, že má na víc, než se od něj očekává. Celkový dojem: 75 %.(20.11.2013)

  • Snorlax
    ****

    Typická Giovaniho práce dostala Enricův všudypřítomný nostalgický podtón. Páně režisérův dvorní skladatel sice nenapsal svoji nejlepší hudbu, ale dokázal film hudebně propojit s americkou gangsterkou. Enricovy filmy byly vždy nostalgické, i ten Rumový bulvár ten stesk po starých dobrých časech obsahuje. Joanna Shimkus měla kusanec smutku v očích, možná proto ji Enrico tak rád obsazoval. A v roli smutného pána byl jako vždy velký herec malých rolí Paul Crauchet, zatím na pozici novináře, rok předtím dostal na ústa od Ventury v Dobrodruzích, pak byl smutný hrdina v Armádě stínů, až se dopracoval do role blázna v Motýlovi na rameni.(7.4.2013)

  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    "Ředitelství policie mě pověřilo odvézt všechny hezký slečny." Tak trochu té rošťácké drzosti Ho po svých bebelovských předcích a následovnících zdědil, ale nijak zvlášť moc jí nebylo. Více bylo toho charizma, ale já se přiznám, že kromě skvělého odchodu z vězení a nádherné Bénédicte mě to až tak moc nebavilo.(5.6.2016)

  • sud
    ****

    Belmondo tentokráte nevtipkuje, nehláškuje a úplně civilně hraje nejednoznačnou (dalo by se říci Delonovskou) postavu s tragickou hloubkou. Pomalé tempo není ku škodě, atmosféra je dokonalá a herecké výkony již zmíněného Bebela či krásné Joanny Shimkus (škoda, že moc nehrála) jsou bez debat. Smutná (ale velice dobrá) krimi se smutným (ale velice "dobrým") závěrem. 80%.(31.7.2012)

  • dopitak
    ***

    Dabing Agentura Erasmus, vyrobila TV Produkce, a.s., pro FTV Premiéra, s.r.o., TV Prima, 2003 aneb proč kupovat dabing ČT 1993, když to Jirka Krampol po deseti letech může nadabovat znovu... Soldiní gangsterka, u které bych se nebránil přemýšlet nad film noir, rozhodně však nejde o komedii. Děj sice nikam přímo nevede a je nad slunce jasné, jak to musí dopadnout, útěk z vězení je však mistrovskou epizodou z dějin zdrhání.(27.7.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace