poster

Manželé z roku II

  • francouzský

    Les mariés de l'an II

  • italský

    Gli sposi dell'anno secondo

  • Rumunsko

    Mirii anului II

    (Rumunsko)
  • slovenský

    Manželia z roku II

Dobrodružný / Romantický / Komedie

Francie / Itálie / Rumunsko, 1971, 98 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • RHK
    ***

    Nenáročná dobrodružná historická komedie s Belmondem. Věštkyně jim předpověděla, že on zbohatne v Novém světě a ona že se stane vévodkyní, do toho však zuřivě vypukla velká francouzská revoluce. Film je vhodný pro milovníky historických příběhů typu Angeliky, Fanfána Tulipána, nebo Cartouche. Já se však bavil jen místy. Trailer: http://www.csfd.cz/film/32432-manzele-z-roku-ii-maries-de-lan-ii-les/videa/(19.5.2009)

  • LiVentura
    ***

    Snímek, o kterém se hodně mluví, ale který kvalitativně nepatří mezi hvězdné.(22.8.2008)

  • Malarkey
    ****

    Povedený film v hlavní roli s J. B. Belmondem, který spíš než komedie vyčnívá jako dobrodružná vložka z francouzské revoluce, kde se teda děla mela největší a on si uprostřed ní řeší vztahy se svojí manželkou. Nepříjemné i když co má dělat. Nedá se k tomu co dodat. Prostě, co si pohnojil to si pohnojil, prakticky jako vždycky. Manželé z roku II jsou klasickým francouzským historickým filmem, který Belmondo vynáší do výšin francouzské revoluce a výš svými bláznivými obštrukcemi s vládou. --- To si ho chcete vzít? Nekažte si život, ještě je čas!(21.7.2007)

  • Dragoni
    ****

    Manželé z roku II je filmem o nekonečné dětské lásce, revoluci a intrikách. Pěkná hudba, kostými a Marlène Jobert. 75% (7.9.2009)

  • vypravěč
    ****

    Je to sice jen román pro služky, ale jak říkal Karel Čapek, „jediné, co člověka bude zajímat až do skonání světa, je boj. A láska. Vše ostatní je pomíjivé. Psychologie, pacifismus, sexuální otázka, sociální problém a všechny ostatní věci pominou, ale láska a boj nepomine,“ a „my s napětím sledujeme boj stran nebo boj zásad.“ A to tím spíš, když vyprávění prostupují důvtipně aktualizované a karikované (jakož i přesvědčivě zahrané) historické stereotypy, jejichž hyperbolické vyjádření svědčí o sebeironii a nadhledu režiséra.(29.4.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace