Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Pilda17
    ***

    Určitě se z tohoto dvouhodinového snímku dalo vytěžit více. Mádl v roli Viliho neseděl, představil bych si tam trošku někoho jiného. Najdeme i pár nelogičností a ty docela vadí, jak na začátku, tak v polovině. Celkově se Colette snést dá, ale vyzdvihovat moc nebudu, do vysokých kvalit má hodně daleko .. 5/10 = 58%(30.10.2014)

  • virus10
    *

    Já tu dobu teda nepamatuju, ale tohle mi moc realistický nepřišlo. Spíš to na mě působí jako slátanina. Aneb láska v koncentráku. Od filmů z prostředí koncentračních táborů bych čekal nějaký napětí, ale tohle mě nějak nedokázalo vtáhnout do děje. Ke konci se raději nebudu ani vyjadřovat.(1.3.2014)

  • Rakosnicek77
    ***

    Tomuhle filmu alespoň pro mne, chybělo cokoliv co by mne dokázalo zaujmout natolik, že bych mohl řict, jak moc jsem se bavil. To se bohužel nestalo a možná už za pár dní zanikne v šedi průměru a já si na něj už ani nevzpomenu.(19.3.2015)

  • liborek_
    **

    Cieslar chce nominaci na Oscara? Mezinárodní obsazení, angličtina, holokaust, láska, dobro vs zlo, pravda vs lež.... Ó jak dojemné! Ve skutečnosti vrcholný kýč a parazitování na holokaustu - nebojím se říct přímo využití holokaustu pro komerční účely. Někdo mluví i o citovém vydírání, ale to by tam nějaké city musely nejprve být. Film obsahuje pouze tragicky nepřesvědčivou love story se spoustu vzletných a patetických slov, které se mnou (a to jsem docela citlivá duše) neudělaly naprosto nic; žádné emoce, jen klišé kupící se do monstrózního počtu. Colette je první film o holokaustu, u kterého mi bylo skoro jedno, že esesák zastřelí náhodného vězně, že hlavním hrdinům permanentně hrozí smrt, že komínem mizí životy statisíců lidí. Je to inženýrsky chladné a prázdné hraní si na Velký Film o Velkém Tématu s Hlubokou Myšlenkou a Silnými Emocemi... Hraní si... A přesně tohle je na celém filmu to nejhorší - rozmělňuje téma Osvětimi do tezovitého učebnicového ležáku infikovaného syndromem Babičky (každý zná, nikdo nečetl). Po filmech jako je tento bude také každý "znát" Osvětim, ale jen jako jakýsi tábor z jedné špatné pohádky... Lustig v závěru života rozmělňoval svoje dílo do až nedůstojné podoby, Cieslar je zase autorem takových "skvostů" jako Duše jako kaviár, Krev zmizelého či Láska je láska - mohl jsem tedy čekat od tohoto filmu něco jiného? Dobře mi tak...(14.9.2013)

  • Marigold
    *

    Šoa porn(24.1.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace