poster

Revival

  • Slovensko

    Revival

Komedie / Hudební

Česko, 2013, 111 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Malarkey
    ****

    Líbí se mi, jak dobře se s tímto filmem tvůrci poprali. Musím jim poděkovat nejenom za skvělé obsazení rolí, ale i za nápady s Darkwerk. Polívka, Krobot, Heřmánek a Geišberg vytváří naprosto boží základ pro dobrý Revival. Jenovéfa mi pro změnu potvrzuje, že na ní se film za filimem kouká čím dál tím líp. Snad jen, aby ta upřímnost v jejich očích vydržela co nejdéle a nepřebila ji nějaká jiná, spíš negativní vlastnost, která přichází se slávou. Nicméně musím pochválit i Genzera. Často ho ve filmech nevídám, ale tady ta role toho hudebního promotéra se mu teda vážně povedla. To, že jsou tyhle lidi svině a jdou za penězi je jasná věc. Vidět ale jejich počínání takhle na plátně je zážitek k nezaplacení. Ještě mi tak zbývá poslední, třetí stupeň, a to vidět tohoto člověka na živo. Myslím si, že můj život by po tom byl kompletní a mohl bych svobodně umřít. Nicméně tohle všechno zastiňuje jinak vcelku průměrný scénář. Proto hodnotím čtyři hvězdičky. A to i přesto, že jsem zrovna nedávno viděl o dost let starší a daleko zajímavější britský film, který je na hodně, ne-li na stejně, podobné téma - Still Crazy. Že by inspirace? Ale čtyři hvězdičky nechávám, hlavně za herce, kteří mi zde dělali velkou radost.(28.3.2014)

  • Spiker01
    ****

    Moc se na nový český filmy nekoukám a Revival je spíš výjimka. Z toho ale co se jinak točí je to snesitelný film a nelitoval jsem, že jsem se na to podíval. Navíc většinu herců z obsazení mám rád, tak proč ne...70%(9.2.2014)

  • Šakal
    ***

    „Vy ste taky moc pěkná. Máte např. moc pěkné....boty“. Faktem zůstává, že tohle bych spíše čekal od J. Vejdělka popř. (současné) M. Poledňákové než A. Nellis a naopak si troufám rozhodně tvrdit, v rukou P. Zelenky by se jednalo o nezapomenutelnou podívanou. Plivat na Revival však proto ještě nebudu. Nenáročný, kvalitativně notně rozkolísaný snímek, který kolem vás prosviští bez jakékoliv zpětné rezonance, o nějakém (hlubším) přesahu nemůže být řeč. Jako příjemná oddechovka na So večer, však poslouží naprosto spolehlivě. Ano, můžeme namítnout, že v současné záplavě paniců nanic, ulovených miliardářů, bestiářů, zkrocených krokodýlů ....vyčnívá jakýkoliv počin, jak strašák v čerstvě zaoraném poli, ale nakonec můžu konstatovat, že pozitiva, byť těsně, přebila negativa. To přes fakt, že pachuti jisté prvoplánovosti a lacinosti (když pominu fakt, že Alice dobrovolně rezignuje na jakoukoliv snahu o motivaci postav, postupný vývoj...) se divák jednoduše neubrání. Scénář rozhodně na nějaké ocenění zrovna neaspiruje, stejně jako se nevyvaroval opakovaným klišé (postava slepce začíná s postupujícím časem silně otravovat), Heřmánkovi s Polívkou vyžilé rockery (narozdíl od neúprosně stárnoucích bilancujících chlapů) jen těžko uvěříte a Geňa, ruku na srdce, do tohoto formátu jednoduše nepatří. Za to M. Krobot si svojí typickou roli užívá s noblesou sobě vlastní a M. Geišbergovi jeho rockera, chytající druhou (třetí?) mízu, bez problému uvěříte. Příjemným osvěžením je potom bezprostřední „malá prsatá“ J. Boková. To v případě V. Dyka, může divák pouze porovnávat, zda-li je horší zpěvák či herec. Na druhou stranu (byť do cílové skupiny mám asi tak blízko jako Ljuba Skořepová k zápisu do první třídy) si dovedu představit, že je to právě on, kdo něžnější části zdejšího (pubertálního) publika, přivozuje příjemné vlhko v kalhotkách a nevědomky je připravuje na letní olympiádu v nové netradiční disciplíně- hodu na (živý) pohyblivý terč. Pokračování, v podobě vyprodaného Strahova, bych se přesto jen nerad dočkal. Už kvůli faktu, že pouhá samotná představa protestující Z. Bydžovské, překonávající délku místního hřiště, mi.....zůstaňme u smířlivé fráze, „nedělá po těle dobře“. 60%(2.1.2015)

  • Slarque
    ***

    Kterak sestava výborných herců zachránila nanicovatý příběh, o kterém je lepší moc nepřemýšlet. Dalším bonusem je původní hudba, která se úspěšně tváří jako písně, které mohly být napsané před čtyřiceti lety a přitom mají slušný hudební potenciál. Skvělé bylo obsazení Vojty Dyka do role hudební hvězdy. On si ze sebe srandu dělat umí. A třeba filmu přitáhl i nějaké mladé divačky, které možná ani nepochopily, že jim film přesně ukazuje, proč v něm jejich idol hraje. Komedie z rockového prostředí by měly být odvázanější i odvážnější.(8.1.2015)

  • D.Moore
    **

    Tomu, že se postava Karla Heřmánka nechává navádět od slizkého manažera, kvůli penězům a vlastní sobeckosti lže svým kamarádům a prostě se chová jako prvotřídní zmetek, jsem se smát nechtěl a taky jsem se nesmál. Bohužel mám neodbytný pocit, že scénář počítal s tím, že právě tyto okamžiky s nacvičováním pádu do kómatu, lhaním a tak dále budou k popukání a že Heřmánkův klávesista bude vlastně sympaťák. Není. Nebýt Boleslava Polívky a Miroslava Krobota, kteří se ukázali být vynikající dvojicí, chyběla by Revivalu veškerá lidskost, nostalgická slza ze vzpomínání po starých černobílých časech, zkrátka to, nač jsem čekal nejvíce. Jinak je film bohužel jedna velká reklama, přičemž asi nejvíce propaguje Vojtěcha Dyka a jeho kapelu, tedy něco, co propagaci vůbec nepotřebuje. Doopravdy vtipných míst příliš není (a když, mají je na svědomí Polívka s Krobotem), postava slepého bubeníka je vyloženě na ránu a Zuzana Bydžovská to s parafrází Yoko Ono také docela přehání (o její poslední scéně se raději ani nezmiňuji). Dvě a půl hvězdy, průměr se vším všudy. Celkem škoda. A nejlepší hláška (Bolka Polívky) byla: "Já bych na nás nešel."(15.8.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace