Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dr.horrible
    **

    Čo sa stalo s tou režisérkou trefných, milých filmov zo života, ktoré tak pekne vedeli vystihnúť pocity aj charaktery? A prečo sa rozhodla kopírovať americké klišé? Starne? Alebo starne cieľové publikum? Mne zostáva ešte tak 60 rokov, než túto vlažnú heřmánkovú polívku budem vedieť oceniť. Radšej Still Crazy, omnoho radšej(12.1.2015)

  • gogo76
    ***

    Herecká zostava sa zišla veľmi silná, sľubná, všetci sa snažia, ale výsledok je iba priemerne uspokojivý. Na pozretie fajn, ale film rýchlo vyšumí z hlavy a nedostaví sa ten uspokojivý pocit z dobrého filmu. Chápem, že nie je jednoduché zaujať českého a slovenského diváka domácim filmom, keď máte svetové filmy na dosah ruky, každý deň, navyše posledné roky úplne zadarmo. Prečo to ale v minulosti šlo? Kto nadviaže na zlaté časy československej kinematografie 60,70,80-tych rokov? A. Nellis to ustála, ale scenár nebol ničím výnimočný, dej bol čitateľný, bez zvratov a prekvapení, za to však plný kecov o drogách, sexe a umieraní..."Všetci umrieme", čo je svätá pravda, ale kým sa tak stane, chcem vidieť zopár naozaj kvalitných českých a slovenských filmov. 60%.(14.9.2016)

  • NinadeL
    ****

    Ok, nejsem sice vyloženě fanda Alice Nellis, ale její tvorba velmi pomáhá současnému českému filmu nabídnout cosi jiného, takže jen více a jen houšť - ať se pouští do těch svých experimentů. V Ene bene a ve Výletu to bylo ještě velmi Papouškovské tlačení na pilu, v Tajnostech jsem se už naladila na její vlnu, Mamas & Papas byli příliš subjektivní, v Perfect Days jsme všichni zůstali při zemi, ale nepropadli jsme se ke kýči a nyní Revival si pohrává zase s trochu jiným žánrem. Čili ano, sice nemám záchvat štěstí pokaždé, když má výstup Krobot, ale všechny ty etudky zasloužilých Polívků a Heřmánků mi udělali velkou radost. #LFŠ(19.8.2014)

  • hrona
    *****

    Díky za to, že alespoň jedna režisérka z mnoha lidí tohoto řemesla se pustila do žánru tak choulostivého, jako je v dnešní době (chytrá) česká komedie. Musím říci, že se to povedlo, po herecké stránce je lahoda sledovat tyhle staré pardály v takových nahláškovaných rolích. Dokonce i u pana Genzera byla slušná snaha o herectví. Jediné co mě trošku mrzelo, že si tvůrci nedali práci s českými texty, kterými by domazlili soundtrack. Nehledě na to, že jim také měl někdo vysvětlit rozdíl mezi slovem Revival a Comeback. Jinak veliká spokojenost, kdo se chce dobře pobavit (i když, přeci jen troška té dramatiky tam stále je, bez ní to zkrátka v posledních 20 letech nejde) vřele doporučuji.(16.7.2013)

  • triatlet
    ****

    Příběh obsahuje kus nellisovského humoru, ale autorka víc řeší vztahy - tak jako i v jiných svých filmech. Příběh má celkem povedenou zápletku, kterou autorka rozvedla bez krkolomných odboček. Kupodivu mi nevadil ani Genzer, ale možná to je tím, že "hrál" nesympatickou postavu.(2.1.2015)

  • - Skladatel Jan Ponocný si ve filmu zahrál slepého bubeníka skupiny Smoke. (jenik71)

  • - Počas záverečných titulkov môžete sledovať ešte poslednú scénu filmu. (Johnny.ARN)

  • - Alice Nellis režírovala v pokročilém stádiu těhotenství. (jenik71)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace