poster

Nepoužitelní

  • Francie

    De l'autre côté du périph

  • slovenský

    Nepoužiteľní

  • anglický

    On the Other Side of the Tracks

Komedie / Krimi / Akční

Francie, 2012, 95 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • salalala
    ***

    Takhle přesně to vypadá, když evropská kinematografie ztratí svůl půvab a svéráznost a snaží se otrocky napodobovat Hollywood. Žánrově naprosto čistý snímek, který ale rychle vyšumí a nepřináší absolutně nic nového. Všechno jsme už viděli mnohokrát a lépe. Od začátku jede vše v zavedených kolejích a neuhne to z nich ani o píď. Je tu nesourodá dvojka policistů, která si nemůže přijít na jméno, spiknutí sahající do vysokých politických míst a pokus o špičkování hlavních hrdinů. Zásadní problém je právě s ústřední dvojkou - Omar Sy je vlastně jediný důvod, který film drží v průměru. I ten sebelacinější fórek dovede tak nějak prodat, že se člověk aspoň pousměje. Nechybí mu charisma a umí i hláškovat, což se počítá. Chemie mezi ním a Lafittem ale nefunguje a úplně bije do očí, jak je Lafitteho postava nesympatická a protivná. Sám Lafitte navíc není dobrý komik a jeho snaha o vtip se mění v křeč. Charhon sice určitý talent má a třeba akce v jeho podání vypadá sympaticky a adrenalinově, jenomže s ryze průměrným a nedotaženým scénářem neudělá nic ani on a výsledek je, jaký je. 50%(28.2.2013)

  • Krustyburg
    ***

    Lehce nadprůměrná komedie. Pokud bych to zahlédl večer v televizi na nějakém českém kanálu, byl bych unešen. Ale od filmů, na které chodím do kina, očekávám víc než že potěší a neurazí.(12.3.2013)

  • 5150
    ***

    Pohodová krimi komedie na jedno zkouknutí. Nepříliš originální scénář zachraňuje zručně natočená akce, dobrá hudba a sympatická dvojice Omar Sy a Laurent Lafitte v hlavních rolích.(16.3.2013)

  • Fr
    ***

    ,,SI DOBREJ FÍZL, JSI URČITE NEJLEPŠÍ VE SVÉ ČTVRTI. ALE TADY JSME V PAŘÍŽI. SOUDĚ PODLE TVÉHO CHOVÁNÍ, NEMÁŠ ŠAJN, DO ČEHO STRKÁŠ NOS.“ … ,,- NEJSEM DEBIL.“ … ,,- NEVÍM, ZAČÍNAM O TOM POCHYBOVAT…“ /// Dva nesourodí policajti a voba jsou ujetý. Předměstí Paříže plný Arabů (nevím, jestli to má bejt zrovna vtipný, bejt Francouz, tak se moc netlemím…) a filmařina je to obstojná, ale na to ve finále sere pes, páč lidi se chcou hlavně bavit a ne čumět na rejžovo spodní prádlo a kameramanovu hru s filtrem (v kameře debile!). Příběh je totiž vobyčejňáckej, spíš hloupější než to druhý, ale lidem by mohlo stačit, že si berou do držky papaláše, kterejm jdou po krku. I humor tady je, vobčas je i k zasmání a vobčas zase k zasmání není. Prostě průměr se fším všudy. Howgh! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Chystám se přestěhovat na předměstí Paříže. 2.) Thx za titule ,,Mmaaja“ a ,,pavlos2“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE * NAPĚTÍ ne(17.11.2013)

  • mortak
    *

    Nevadí mi ani, že film není určen bílému evropanovi, ale černým klukům na pařížském předměstí. Omar Sy je vychovává přes příběh policisty, který se z otloukánka vypracoval na policajta. Francouzi jsou zobrazováni jen jako karikatury - pořád jen souloží, nebo o sexu mluví, rodina pro něnic neznamená, a jak jsou zobrazovány ženy o tom raději ani nemluvě (budˇsexuální objekty, nebo kariéristky). Horší je to zaštiťování Belmondem. Jeho filmy sice taky často měly mizerný scénář, ale byly alespoň přehlídkou scén a kaskaderských kousků. Sy a Lafitte ovšem hlavně rychle melou hubou, po půl hodině je divákovi úplně jedno, kdo vraždil, a konec bez finále je výsměch divákovi. Tvůrci si asi řekli, že hodinu a půl mají, tak co se namáhat.(24.6.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace