Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Šakal
    *

    Pokud někdo, kdo napíše takovýto paskvil, přednáší na hodinách „kreativního psaní“, nemůže se člověk potom divit, proč se nám v současné době nedostává kvalitních scénáristů. M. Viewegh ušel (od Báječných let pod psa, Názorů na vraždu, Nápadů laskavého čtenáře...) skutečně dlouhou cestu a mě by pouze zajímalo, jestli tímto už skutečně dosáhl totálního dna a nadechne se opět ke „světlejším zítřkům“ nebo to bude mít pokračování. Chápu, že „jíst se musí“, ale pokud bude(te) chrlit v takovémto zběsilém tempu jednu knihu (scénář) za druhou(ým), těžko to bude dopadat jinak. Tomuto chybí vše. (Ironický) nadhled, lehkost, vtip, výpovědní hodnota (jako reflexi současné vyprázdněné společnosti to odmítám), skutečné postavy z masa a kostí a jejich vývoj a nikoliv figurky pohybující se po (Sebechlebského) šachovnici jak bezvládné mrtvoly.... Btw, ta * je za herecké výkony a říkám upřímně, bylo mi jich (všech) skutečně líto. Chtít hrát, ale nemít co. Co horšího může herce potkat?!(7.1.2013)

  • Radek99
    **

    Když se sterilita televizního filmu osudově potká s tvůrčí sterilitou slavného pana spisovatele, čerstvě tedy také televizního scénáristy, vznikne Definice lásky. Jeden pozitivní aspekt jsem ale přece jen našel - klavírní doprovod. Ten romantický motiv (i když tedy celkem dost povědomý) vůbec nebyl špatný... ,,Stáří je postupná ztráta všeho, co dává životu smysl."(6.1.2013)

  • triatlet
    ***

    Tuším, že se jedná o první televizní počin "nejčtenějšího současného českého spisovatele". Tak si ještě před zhlédnutím dovolím citaci z článku "Dvě literární postavy a Michael Viewegh" od Jiřího Kratochvila - Respekt (27/1996): - reakce na knihu Účastníci zájezdu, dialog figur jménem Petrescu a Max - skrze první promlouval Kratochvil, skrze tu druhou se vciťoval do Viewegha. "A tak, Maxi, veden svými radary, cílevědomě pádlujete do věku videokultury, a mám vás snad přesvědčovat, že tam pádlujete hluboko pod laťkou svého talentu? (...) Vaše jedinečná schopnost lovit skutečnost do sítě jazyka se už začíná v Účastnících měnit na pečlivé animování a kolorování. A za chvíli už ztratíte zájem vegetovat ve stále se zužujícím prostoru literatury a ze spisovatele se stanete scénáristou a hvězdou videokultury. A nebo se mýlím?" ----------------------------------------------- Překvapivě vypointované. I když jsou příběhy zdánlivě banální, tak důrazem na lyričtější pasáže si udržují svou (možná až tajemnou) atmosféru. Navíc mě bavili herci. Závěrečná scéna s modelkou Monikou Bagárovou a Michaelem Vieweghem nepůsobila jako reklama, ale celkem přirozeně zapadla do příběhu. Příběh o Jakubovi publikován jako povídka Záhada v povídkovém souboru Schůzky s tajemstvím.(3.1.2013)

  • Lukrecie
    *****

    Za mě velice milé překvapení, nečekala jsem nic a 4 zajímavé příběhy se mi moc líbily, místy to bylo i vtipné a hlavně příběhy z reality všedního dne. Přirozené herecké výkony, krásná hudba. Užila jsem si to a ani trošku se nenudila :) "Život není to co chceš, ale to co máš" 1:13:18 "Jsme spolu dvaašedesát let. říká paní (Květa Fialová) z postaršího spokojeně vypadajícího páru. Co je podle Vás láska? "Když je to každý den alespoň chvíli pěkné. Chvíli? Tak hodina denně to bych považovala za minimum. A když to není nesnesitelné, samozřejmě. Když to není dlouho nesnesitelné." zajímavé komentáře: Deimos, Ainy(4.8.2014)

  • Deimos
    ****

    ***Celkem 85%***TV/// Obsazení 9/10 Děj 9/10 Hudba 8/10 Prostředí 7/10/// PLUS: velkou radost mi udělala dvojice Květa Fialová a Jan Skopeček, líbil se mi projev Norberta Lichého, rovněž potěšila Marie Doležalová a pro mě takový malý objev jménem Raego, jednotlivé příběhy jsou krásně napsané a dobře vypointované, herci hrají přirozeně, hudba je pěkná MÍNUS: klidně to mohlo být i delší a když se na to podíváme z jiného úhlu, není tu stěžejní příběh ani postavy, je to jen několik postav namícháno do jednoho filmu./// Shrnutí: Definice lásky ve mě zanechala velice příjemné pocity a v mnoha směrech se mi její klid, milá romantika a sympatičtí herci vryli hodně pod kůži a dlouho je z hlavy nevytěsním. Přál bych si víc takových povedených filmů./// PS: Začínám mít dojem že Viewegh je lepší scénárista než spisovatel, jen tak dál.(25.4.2013)

  • - Pro Danu Syslovou se jedná o snímek natočení 50 let po jejím filmovém debutu, který si odbyla v titulu Pražské blues (1963) (M.B)

  • - Film je vůbec prvním televizním zpracováním předlohy Michala Viewegha. (Olík)

  • - Natáčení probíhalo v ulicích Brna, v nákupní galerii Vaňkovka, v Kajot aréně, na Brněnské přehradě a v Náměšti nad Oslavou. (DecentFellow)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace