Reklama

Reklama

Fiktivní snímek Špinavý trik, který je založen na reáliích jednoho z nejpozoruhodnějších skandálů v dějinách Spojených států, vypráví příběh špičkového podvodníka Irvinga Rosenfelda (Christian Bale), který je společně se svou obdobně vychytralou britskou partnerkou a milenkou Sydney Prosserovou (Amy Adams) přinucen ke spolupráci s agentem FBI Richiem DiMasem (Bradley Cooper), který se zcela vymkl kontrole. DiMaso je s sebou strhává do světa jerseyských politických machinátorů a mafiánů, který je nebezpečný i lákavý současně. Jeremy Renner představuje Carmena Polita, zaníceného, ale prchlivého politika, který se ocitl v pasti mezi podvodníky a FBI. Irvingova nevypočitatelná manželka Rosalyn (Jennifer Lawrence) by se přitom mohla stát onou příslovečnou poslední kapkou, která způsobí, že se mocné hráze intrik a podvodů definitivně protrhnou. Stejně jako předchozí filmy Davida O. Russella je i film Špinavý trik snímkem, který nelze jednoduše přiřadit k žádnému konkrétnímu žánru a který staví na syrových emocích a situacích, ve kterých se rozhoduje mezi životem a smrtí. (Falcon)

(více)

Diskuze

PŘIDAT PŘÍSPĚVEK
Skripi

Skripi (hodnocení, recenze)

Nekonečná hatlanina, ktorú nezachránili ani tie výstrihy až po pupok... :/

RizekCRF

RizekCRF (hodnocení, recenze)

Navzdory všem pozitivním komentářům mě film nijak nenadchl ani tempem, ani hereckými výkony. Hvězdné obsazení, ale nebýt Amy vzdal bych to už v polovině.

C3stmir

C3stmir (hodnocení, recenze)

Parádní film. Svou délkou nevadí ba naopak. Skvělé zahrané a natočené. Bavil jsem se po celou délku filmu. Připomínalo mi to film Prostředníci, kde je tento film podobně natočený. Svižný, zábavný... 4+

Gertrudo

Gertrudo (hodnocení, recenze)

M.a.t.t. , Petrasuvicka

m.a.t.t.. presne tak, ale najviac davam na komentare, lebo ti ludia tymi prvymi podmienkami presli pravdepovodbne tiez, a teda vedelei na co idu.

Petrasuvicka: ano, to ale neznamena ze ten namet nebol kalkul. a stale si mi nepovedal ako spravne vyberat filmy. Okrem toho ze dat na nazor v komentare je rovnake ako skocit z mosta.

na příspěvěk reagoval Petrasuvicka

Gertrudo

Gertrudo (hodnocení, recenze)

M.a.t.t.

Jasne otrocky film bol mega kalkul na oscara, tento mi prisiel ale tiez tak, look 70. rokov(aby zaposobil na kritikov ktori vtedy boli detmi:)), hviezdy ktore hrali ako o zivot, sialena rezia, zamotany dej. Nemusel to mysliet ako oscarovku, ale mne to tak prislo.

Kazdopadne stle neviem ako si mam teda vyberat filmy :)

na příspěvěk reagoval M.a.t.t., Petrasuvicka

M.a.t.t.

M.a.t.t. (hodnocení, recenze)

Gertrudo

V poriadku, ale.... nemam pocit, ze by sa Rusell nejak vyrazne snazil o Oscara, to ze ho akademia z nejakeho dovodu adoruje, tak ako napriklad Coenovcov, nie je jeho chyba. Naopak, American Hustle je jednoznacne lahsi zanrovy film bez momentov prekvapenia, bez nejakej myslienky, ci presahu a tych rekordnych 10 nominacii vzhladom na to prekvapilo aj mna, pretoze v tom vobec nevidim klasicku oscarovku. Narozdiel od napriklad 12 years slave, ktory si po Oscara slo hlavne v kategorii najlepsi film cialene a ten film vyhral len kvoli teme a nizky pocet sosiek je toho bohuzial dokazom.

na příspěvěk reagoval Gertrudo

Dadel

Dadel (hodnocení, recenze)

Tak, skóre 0/10 přesně jak jsem prorokoval. Toento výsledek tomuto filmu sluší:)

na příspěvěk reagoval yinloveyang

Gertrudo

Gertrudo (hodnocení, recenze)

M.a.t.t.

Jasne ze som videl jeho filmy, prave preto som aj sklamany, predtym robil viacmenej dejovo jednoduche ale priame filmy, a teraz sa snazil o nieco ine, co na mna vobec nefungovalo.

A nechapem preco sa vobec bavime o tom ci to je podvodovy film. To ako ho uchopil je jedno. Moj pocit bol ze s snazi o oscara, celkom ma prekvapil ten prepadak na oscaroch.

na příspěvěk reagoval M.a.t.t.

winifred1

winifred1 (hodnocení, recenze)

Film určitě stojí za zkouknutí....a je jedno jestli v kině nebo někde jinde....a názor si každý musí udělat sám, protože 100 lidí, 100 chutí.....a osobní dojem ať dobrý nebo špatný je nepřenosný....

Uživatel lada32 smazal svůj příspěvek.

M.a.t.t.

M.a.t.t. (hodnocení, recenze)

Gertrudo

Ze sa to takto vztahovat neda... do kin ide mnoho filmov a mnoho z nich dejovo za vela nestoja, ale maju hviezdy a marketing... to je jedno. Kazdopadne, videl si vobec nejaky dalsi film od Russela, ze sa pytas? Kedy on tocil klasicky zanrovy film podla sablony? 

na příspěvěk reagoval Gertrudo

Gertrudo

Gertrudo (hodnocení, recenze)

M.a.t.t. , Petrasuvicka

M.a.t.t: co je na tom ze to vztahujem na dej? Hlavne prei filme ako tento ktory podla ukazok mal stavat hlavne na deji(staval ale len na hercoh).

Jasne, plati to vseobecne, nielen pre tento film.

A prepac, ale to co je za nazor ze od tohoto rezisera nemam ocakavat podvodovy film? A ak toto nebol podvodovy film, tak uz fakt netusim o com ten film potom bol.

Petrasuvicka:OK, takze to je spravny pristup k vyberu filmu. Nie hodnotenie ludi ktori to videli, ale marketing. OK.

na příspěvěk reagoval M.a.t.t.

Queb

Queb (hodnocení, recenze)

Petrasuvicka

mě se taky líbila spousta filmů co jsou tady třeba na 50%... a naopak se mi nelíbily filmy co jsou  tady v TOPce... takže je jasný, že se vždy neshoduju tady s místním hodnocením, ale většině případů to vychází... takže je velice pravděpodobný, že film co se tady dostane nad 80 % nebo do TOPky, tak že bude prostě dobrej,bude mít určitý kvality a mohl by se mi taky líbit a je tam tahle pravděpodobnost mnohem větší, než u filmu kterej tady má 50%...

já zase tak moc do kina nechodím... takže když už jdu, tak si opravdu vybírám... :-)

jinak ta tvoje poznámka k tomu že mrkneš na obsah, trailer, obsazení a podle toho se rozhoduješ....

to platit může... ale taky  né vždycky trailer se dá vždycky udělat dobře a zajímavě a pak to dopadne všelijak... viz. můj příklad Po zániku země... ten měl všechno co by podle tebe měl mít, aby byl skvělej... trailery vypadali dobře... nápad a téma bylo pro mě taky velice zajímavý a skvělí, herecký obsazení díky W. Smithovi taky vynikající a ve výsledku to stálo prostě celý za ho*no.... :-D

a to samí by se dalo říct že u mě platí i pro American Hustle... s tím že tohle nebyl zdaleka takovej průšvih jako po zániku země, naopak, nebyl to průšvih, ale nějak mě to dvakrát neoslovilo....

Petrasuvicka

Petrasuvicka (hodnocení, recenze)

Queb

Jestli mi někdo něco doporučí, tak se podívám na obsah, trailer, obsazení, pak se rozhodnu sama. Procenta nebo komentáře pro mě nejsou nijak směrodatný. Kdybych se řídila podle komentářů v Zimním příběhu, tak bych podle logiky řídit se podle CSFD zda jít či nejít, bych samozřejmě nešla. A pěkně by mě to štvalo, protože se mi ten film líbil. A lidi s podobným vkusem můžou film kritizovat, já ho budu chválit. Stává se mi to dost často, radši dám na vlastní úsudek a rozhodnutí, protože pak můžu nadávat jenom sobě a ne cizím, že mi doporučili nějakou krávovinu. Já se třeba podle hodnocení nerozhoduju. Spousta filmů v modrém poli se mi líbila, naopak v top žebříčku a červeným políčku jsem dala spoustu 1* hodnocení. Vůbec se za to nestydím. Vybírám filmy především podle hereckého obsazení a například Nevědomí podle plakátu, protože to tam Cruisovi prostě seklo.

na příspěvěk reagoval Queb

Uživatel Petrasuvicka smazal svůj příspěvek.

M.a.t.t.

M.a.t.t. (hodnocení, recenze)

Gertrudo

Takze som mal pravdu, vztahujes to na dej. Ale to co si napisal, sa da vztahovat na akykolvek film, vratane blockbusterov, takze do podobnej debaty by som sa radsej nepustal.

 

A to bude asi preto, ze to nie je "podvodovy" film.  Od Russela sa ani film typu bank job, ci, now you see cakat nedal...

na příspěvěk reagoval Gertrudo

adam9

adam9 (hodnocení, recenze)

Gertrudo

Nikde nepíšu, že je máš ignorovat, jen ne se zcela na jejich základě rozhodovat. Ale to by sis musel přečíst všechny mé příspěvky v této debatě, respektive první dva především. Taky koukám na hodnocení, a obzvlášť u lidí s podobným vkusem, stejně jak říká viktorka, to ne že ne. Je to jedna z podstat CSFD.

Queb

Queb (hodnocení, recenze)

neříkám, že vždycky, ale občas na hodnocení dám taky... a nemyslím si že by to bylo něco špatnýho...

idkyž jak se říká, každýmu se líbí něco jinýho atd... tak tady se jedná o průměrný hodnocení.... a už když se jedná o hodnocení řekněme v řádů tisíců lidí, tak je to prostě průměrný hodnocení a lze z toho trochu usoudit, zda je film "dobrej nebo špatnej"...

A mám spousty příkladů, kdy se mi to takhle vyplatilo a jen se mi potvrdilo hodnocení tady na CSFD... ale skoro si nemůžu vzpomenout na na film, kde to bylo obráceně... že by mě hodnocení odradilo, že jsem do kina třeba nešel a pak jsem byl po shlédnutí doma naštvanej že jsem opravdu nešel....

např. tenhle film mi to potvrdil taky... čekal jsme od toho docela hodně a nakonec jako žádná pecka... špatný to nebylo, ale, ale no...

nebo např pdobná situace s filmem "po zániku země"... jakože mám strašně rád W. Smitha, tohle jeho další film po delší pauze... vypadalo a zdálo se, že by to mohlo být zajímavý... po přečtení hodnocení a pár komentářů jsem usoudil, že na to radši do kina nepůjdu a udělal jsem moc dobře, protože se mi jen potvrdilo zdejší hodnocení a názory v tom že to byla docela kravina....

na příspěvěk reagoval Petrasuvicka

viktorka181

viktorka181 (hodnocení, recenze)

adam9

Ne, byl to velmi špatný příklad, na který jsem alergická. Skočit z okna a zabít se je ve svý podstatě fakt skoro stejný, jako minout kvůli hodnocení na ČSFD dobrej film, že jo?:-)) Promiň, jestli ti to připadá jako hnidopišství, ale takovýhle argumenty fakt neberu... Ale to nic, ta učitelka to taky nechápala, když jsem  se jí snažila vysvětlit, že existují rozdíly:-))... Jinak máš pravdu, že můj první příspěvek byl zavádějící a o kině se v něm nemluvilo. Moje chyba, pardon. Ale jak říkáš, ten další komentář to uvedl na pravou míru... A mimochodem: v důležitých věcech se vždycky snažím používat vlastní hlavu a úsudek a neřídit se "podle cizích názorů a nějakých čísel", máš naprostou pravdu, že to není dobrá cesta. Ovšem co se filmů týče, ráda se "poradím" s ostatními. To je podstata ČSFD, aspoň podle mě. A ruku na srdce, ty nikdy nedáš na doporučení či nedoporučení někoho, o kom víš, že má podobný vkus?.. Ale fakt už asi nemá cenu se v tom pitvat, na svůj názor máte oba právo, ovšem s tebou se komunikuje trochu rozumněji:-))   

adam9

adam9 (hodnocení, recenze)

Byl to normální, sice otřelý, ale ideální příklad. Nemá cenu se v tom pitvat. Já reagoval na to, že jsi napsala, že si necháš zajít chuť kvůli nízkému hodnocení. Potom jsi k tomu přihodila slůvko kino, čímž jsi to celé docela změnila. Ale i tak...já a Petrasuvicka asi taky tohle prostě nechápeme - řídit se podle cizích názorů a nějakých čísel, obzvlášť, když se jedná o něco, na co se strašně dlouho těším, zdali na to jít do kina či nikoliv. Je to samozřejmě každého věc, každého rozhodnutí, jen si myslím(e), že to prostě není zrovna dvakrát dobrá cesta k vybíraní filmů, ale vůbec i obecně.

na příspěvěk reagoval viktorka181, Gertrudo

viktorka181

viktorka181 (hodnocení, recenze)

Dadel

Taky žeru argument se skákáním z okna, už od první třídy základní školy, kdy ho často používala naše "milá pančelka"!:-))... Díky Bohu, že tu jsou i nějací celkem rozumní jedinci, jinak by ty debaty mohly být velmi nekonečné, že?:-)

na příspěvěk reagoval Petrasuvicka

Petrasuvicka

Petrasuvicka (hodnocení, recenze)

Dadel

Já neříkám vidět všechny, ale vybírat podle sebe, ne se řídit názory ostatních. To je to samý jako kdyby všichni ostatní vyskočili z okna a řekli, že to je bezva, dali tomu 85%. Tak to uděláš taky?

Související novinky

Před Blade Runnerem za mimozemšťany

Před Blade Runnerem za mimozemšťany

08.03.2015

Denis Villeneuve teď patří mezi nejvyhledávanější režiséry v Hollywoodu. Rodák z kanadského Quebecu začal točit ještě v minulém století, americkou pozornost ale upoutal až předloňským dramatem… (více)

Oscary - výsledky

Oscary - výsledky

03.03.2014

Výsledky 86. udílení cen Akademie filmového umění a věd vesměs potěšily a v něčem i překvapily. Špinavý trik, snímek s deseti pro nás nepochopitelnými nominacemi, neproměnil ani jednu. Naopak… (více)

PF 2014

PF 2014

01.01.2014

Zima dlouhá, léto krátké, Vánoce bez sněhu a v sedmi stupních. Ale uznejme, že na výborné filmy byl rok 2013 štědrý. Rivalové, Gravitace, Star Trek: Do temnoty, V zajetí démonů, Zmizení, druzí Thor a… (více)

Reklama

Reklama