Nastala chyba při přehrávání videa.
  • H34D
    ****

    Michael Mann ve svých tradičních trademarcích přináší kriminálku, kde ke smrtelným zbraním patří kromě pistolí a samopalů také chytrý mozek za klávesnicí. Ač samotná zápletka zní béčkově, zpracování je dosti realistické. Hackerství spočívá v divácky srozumitelných tricích a podvůdcích, např. v phisingu, tzn. úkony typu "čáry máry fuk a mám peníze na účtě" se snaží Mann snižovat na minimum. Atmosféra filmu je velmi dobrá a může za to kvalitní audiovizuál. Použití kamery je zde naprosto perfektní, zejména musím vyzdvihnout, že tak realistické a po všech stránkách brilantní přestřelky jsem neviděl ještě vlastně v žádném filmu! Dočkáme se sice jen dvou, ale obě berou dech. Díky tomu nakonec odpouštím i ten slabší béčkový scénář... 7/10(14.1.2015)

  • Xmilden
    ***

    Nějak mě tenhle Mann moc neoslovil. Škoda, protože ke konci to začalo být opět zajímavé. Bojím se že doby Heat a Collateralu jsou nenávratně pryč. Kamera je stále funkční a nepřehlédnutelná, ale ten příběh mě nijak zvlášť nebavil. 60%(18.5.2015)

  • verbal
    **

    Herr Mann po dlouhé době šlápl do hovna. Vyhlášenému puntičkáři a realistovi asi někdo háknul logické hradlo a kompl, v němž mu vyměnil původně vymazlený a neprůstřelný scénář za slaboduchou kokotinu nějakého krutopřísného počítačového mága, který se v životě úspěšně naboural leda tak do svého elektronického bankovnictví, a to pouze proto, že znal heslo. Jen háknout sousedovi růtr s trapně 256-ti bitovým kryptováním, aby měl člověk zadara internety, obnáší tak hodinu instalace všelikých vyfikundací, dva dny odchytávání paketů a pak tak týden brutálního zavařování čtyřjádrové ísedmičky. Když pak jeden vidí, jak Homosvort během dvou vteřin naboří NASU ze chcíplého tabletu, výkonného akorát tak na sdílení assbukových statusů, jde znovu omrknout, jestli si náhodou blbě nepřečetl jméno režiséra, a to nezní Harlin nebo Emerich. Polemice o vhodnosti obsazení nejžužovějšího manekýna Viktoriina sekretu do role ultrahustého karatehekra se vyhnu pouze konstatováním, že mu s notnou dávkou benevolence lze uvěřit akorát to, že by se po ukrutném snažení možná opravdu naboural do vagíny té čínské pipinky, kdyby do ní předtím aploudoval tak litr vodky. Co mi však nejvíce podráždilo aristotelovské klástry, to byl ten genitální záporák, který ladným stisknutím entru vyčoruje během minuty z burzy skoro osmdesát míčů, a pak, místo aby to tak desetkrát tiše zopáknul na více místech, raději vyhazuje do luftu čínské jaderné reaktory, verbuje mezinárodní žoldáky a osnuje složité globální komploty, na nichž vydělá zhruba stejné prachy. Asi aby jej rychleji chytli a mohl v tom hrát Homotór. Jsem známý tím, že často preferuji zábavu před logikou a docením kdejakou slaboduchou sračku. To by to ovšem nesměla být úmorně sáhodlouhá slaboduchá sračka, dohnána k tomu všemu výše uvedenému neštěstí až k otravným 140-ti minutám, z nichž minimálně 30 vyplňují „děsně kůl“ animace, jak ti chudáci trpaslíčci běhají v kabelech s datovými batůžky od konektoru ke konektoru. Tak s tímhle jdi do prdele, Míšo!(21.4.2015)

  • Kaka
    ****

    Není to ani letní high-endová lovestory, ani třicátá léta s digitálem, ale pořád to má kupu trademarků, které u Manna buď milujete, nebo ho/je vůbec neznáte. Jsou režiséři, kterým se to nepodaří nikdy. Jsou tací, kteří dokážou přesně vyhmátnout tu chvíli, kdy to svět potřebuje a přepisují trendy (Matrix) a jsou dokonce i ti, kteří se nazývají průkopníci a pokládají základy toho, co doceníme v kinematografii až s odstupem několika let. Ti co předběhli v tom co/jak ve filmu vyjadřují svoji dobu/generaci. Takovým tvůrcem je Michael Mann. Bylo to v devadesátkách, nulkách i desítkách. Stále je o krok napřed a jeho filmy v hodnocení rostou s odstupem času.(17.1.2015)

  • Visáč
    *****

    "Piss off and die, ghostman." Za mannovsky sofistikovanou maskou digitálnej žánrovky sa skrýva priam mystické pojednanie o virtuálnom anarchizme a jeho psychologicky značne komplikovaných (no v Mannovom podaní dokonale čitateľných) aktéroch. Komerčné fiasko Blackhat zavinila zhovadilosť kľúčového segmentu amerického publika a špatný marketing. Je však iba otázkou času, kedy si masy uvedomia kvality filmu.(6.5.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace