Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Chrustyn
    ***

    Přímočarý, ve své podstatě dost stereotypní, ale na druhou stranu díky Marion, překvapivě silný snímek o ženě, která má pouze dva dny, aby si zachránila svou práci.(13.11.2015)

  • Othello
    ***

    Problém je už v námětu, stojící na tom, že docent Zlo v čele ble ble firmy si během drbání perské kočky s náhrdelníkem usmyslel, že principielně zkurví svým zaměstnancům víkendový lenošení tím, že jim na pondělí zadá domácí úkol z etiky a morálky. Buď kopnout do prdele nesvéprávnou Marion Cottilard, jejíž psychiatr dle mě není zrovna člověk na svém místě nebo si ponechají nemalý roční platový bonus. To by mohlo přidat trochu koule do dalšího team buildingu minimálně. Tohle východisko není apriori špatné, ale neodpovídá tomu rakovinově serioznímu zpracování (btw až na poslední dva body Dogma jak vyšitá) bez špetky nadhledu, který jednou provždy dokazuje, že věrné zpracování deprese není filmově atraktivní disciplínou, ať už se tam Corillard třeba umlátí před tou kamerou. Není to podvratné, není to nijak novátorské, ani náhodou zábavné a v tom, co se snaží přednést to není tím pádem životaschopné. Oceňuju rezignaci na formální estetiku, kdy zapařenost nekvalitního letního víkendu umocňuje jednotlivé scény odehrávající se na odporných satelitních předměstích, benzínkách, sídlácích a novostavbách, nicméně od toho mám Ulricha Seidla.(25.3.2015)

  • WillBlake
    *****

    Každému, kdo má v sobě alespoň tolik empatie jako já, se muselo při každé návštěvě, kterou Sandra podnikla, svírat hrdlo. Přesvědčovat člověka, aby se vzdal osobního prospěchu ve vašem zájmu, asi nebude aktivita, kterou byste chtěli vykonávat víckrát než nikdy za život. Marion Cotillard putuje od dveří ke dveřím, omílá stejné fráze a dožaduje se vykoupení. Solidarita versus nekompromisní nezájem. Dilema, které leckomu pomůže přehodnotit svůj dosavadní život. Dardenni nikoho nesoudí a jsou drzí ve své repetici. Scény s emotivním přesahem dokládající svědectví o lidskosti na téhle planetě, což mi, jakožto sociálnímu pracovníkovi, udělalo radost. Jednak tím, že dokládají svědectví o lidskosti na téhle planetě a jednak tím, že se v nich netlačí na pilu, jako například ve filmech s Tomem Hanksem (nic horšího mě nenapadlo). Postava Sandry je absolutně reálná, což mi potvrdí každý, kdo má ve svém okruhu člověka s psychickým onemocněním. Geniálně pak vyznívá část se spolykáním prášků. Deux jours, une nuit je sociální thriller gradující do vzrušujícího finále, ve kterém není podstatné, jak dopadne, ale...(3.12.2014)

  • eLeR
    ****

    Prísť o prácu, na ktorej je chod rodiny závislý, veru nie je sranda. A toto, čo musela absolvovať Sandra, je veľa aj na koňa a nie na labilnejšiu osobu. Tento film je krásny príklad toho, že každý človek je jedinečný. Možno to, akoby ste sa práve vy zachovali, vo filme ani nebolo. Porozmýšľajte. Marion role obyčajných žien neskutočne sedia, viac takých. Videné v rámci Challenge Tour 2015 : 30 dní so svetovou kinematografiou vol. 3(3.3.2016)

  • Kuzlo
    ****

    Divácka cena za najlepší film: Festival Francúzkého Filmu 2015 - Bratislava(14.3.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace