Nastala chyba při přehrávání videa.
  • gogo76
    ****

    Kto rád M. Cotillard mal by si film zohnať čo najskôr. Z jej strany výborný herecký koncert a príbeh, ktorý je ľuďom veľmi blízky, hlavne pre svoj kontakt s realitou. Život je boj, aj keď ide "len" o zamestnanie. Kto má na krku hypotéku si takéto výpadky nemôže dovoliť a preto vcítiť sa do problémov jednej francúzkej rodiny a hlavne Sandry, nebude žiadny problém. Áno, mohla sa na to vysrať a jednoducho hľadať inú prácu, ale tam to pozná, s platom bola spokojná, tak prečo nebojovať? Bez debaty môžem vyhlásiť, že ide o najlepší výkon M. Cotillard , aký som zatiaľ videl. Páčilo sa mi ako ju vždy nejaká menšia výhra posúvala vpred, jej rezignáciu v istom momente hádam niekto pochopí. Keďže mala deti, tak ja osobne som to nechápal, ale to je vedľajšie. Niekedy ťa jednoducho problémy pohltia natoľko, že rozum nefunguje. Výborný záver. 80%.(31.12.2015)

  • Djoker
    ****

    Všichni, kteří se diví nominaci Cotillard na Oscara, film evidentně ještě neviděli a při vší úctě k Pike a Moore, ona je ještě o třídu výše. Dardennové ji tady ždímou v jednom dlouhém záběru za druhým a je úžasné sledovat, kolik poloh dokáže v každém z nich Marion předvést. Celou dobu pozorujeme ten samý model rozhovoru, ale to hlavní funguje. Dokonale se daří přenést skličující situaci hlavní postavy na diváka. Sandra bojuje s depresí a hlavně sama se sebou. Její kolegové jsou zase svým zaměstnavatelem postaveni před morální dilema, které jim tvrdě ukáže, co jsou zač. Jakmile přijde na scénu nejlepší přítel západní společnosti pan Xanax, už musí být všem jasné, že dopad současného modelu trhu práce na jedince může být fatálnější, než jsme si ochotni připustit.(17.1.2015)

  • Lanark
    **

    Bohužel jsem moc nerozumněl, o co Dardennovcům šlo. Zobrazit těžkou sociální situaci dělnických rodin v dnešní Francii? Pak by to ovšem chtělo více snahy přiblížit postavy divákovi, aby s nimi mohli soucítit. Nějakým způsobem se s nimi identifikovat. Odtažitý, téměř chladně dokumentární styl však toto ani trochu neumožňuje. Dobrá, tak tedy by to mohl být pokus o "dokument", který se bude snažit na modelové situaci ukázat, jak se lidé chovají v krizových situacích a jak je to s pracovními vztahy ve společnosti. Jenže to by dialogy nesměly hlasitě šustit papírem. Celou dobu tak sledujete ženu, která cestuje od dveří ke dveřím, které vypadají stejně a za kterými žijí lidé, kteří myslí a mluví úplně stejně. Právě ta šablonovitost a předvídatelnost je nesnesitelná a pokud dokážete odhadnout děj, jeho průběh a dokonce jednotlivé scény předem, pak se ze sledování stává utrpení a těch filmových 95 minut pak opravdu trvá možná i delé jak dva dny a jednu noc.(20.11.2014)

  • Chrustyn
    ***

    Přímočarý, ve své podstatě dost stereotypní, ale na druhou stranu díky Marion, překvapivě silný snímek o ženě, která má pouze dva dny, aby si zachránila svou práci.(13.11.2015)

  • PP66
    ****

    Průřez charaktery spolupracovníků, když se jedna z nich octne na dlažbě a bojuje zpět o místo - sobectví či sounáležitost? Dobré drama na herecky malém prostoru. Viděno v rámci Challenge Tour 2015.(8.4.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace