Nastala chyba při přehrávání videa.
  • slunicko2
    **

    Vysoké ambice - slabý výsledek. 1) Sluší to 34letému Davidu Krausovi. 2) 23leté Anetě Krejčíkové (mrcha Sára) jsem její herecký úkol fakt věřil.(29.7.2016)

  • jirkahodr
    odpad!

    Tohle je cvičení FAMU druhého ročníku. Na debut je to opravdu málo. Doufám, že to není nějaká nova česká filmová vlna to by bylo strašné.(20.12.2014)

  • xxmartinxx
    odpad!

    Když přijdete do kina a zaplatíte paušálně něco přes sto korun, očekáváte, že vám na podobně paušální úrovni zaručují určitou „objektivní“ technickou kvalitu. A když jdete na film, jehož štáb tvoří většinou studenti FAMU, tušíte, že sice nemůžete očekávat Hanekeho preciznost, nicméně si můžete být jistí, že na základní úrovni ovládají řemeslo. Jenže svět je kruté místo a podobné předpoklady v něm neplatí. Čeká nás v první řadě nepochopitelně špatně vyvedená produkce, v níž kamera mnohdy nedokáže udržet postavu v obraze a některé záběry vypadají jako pořízené levnou imitací iPhonu. A zvuk je zachycen tak špatně, že části dialogů není rozumět. Když se navíc podíváme na nepochopitelný vývoj postav (z dobráka v mrchu během jedné věty) a směšné dialogy (některé úseky, třeba rozebírání improvizací na schodišti, si hmatatelným vzduchoprázdnem v ničem nezadají s The Room), máme tu úplnou enigmu. Na hranice ještě větší absurdity posunují Šťastnou pseudoumělecké prvky, kdy je například příběh přerušován a hrdinka předříkává texty z Romea a Julie. Aniž by ovšem děj na jakékoliv úrovni parafrázoval nebo navazoval na tuto hru. Nahlas už jsme se smáli u náhodných záběrů na pražská panoramata zakončovaných vždy zatmívačkou, které působily roztomile bezradně a samoúčelně. Doprovázené jsou pro jistotu cameo rolemi Sámera Issy a Ilony Csákové, kteří asi měli zrovna čas, a vedlejšími rolemi dalších známých českých tváří, díky nimž působí výsledek místy jako nepovedená estráda.(18.12.2014)

  • fila_B
    odpad!

    Chci vrátit vstupné tohle není film do kina !!!(18.12.2014)

  • troufalka
    **

    Mládé debuty mě zajímají a ty od mladých režisérek dvonásob. Všímám si v nich mnohem víc potenciálu než konečného výsledku. Eva Toulová zvolila dívčí téma, vybrala příběh z dneška. Až posud by to bylo v pořádku. Hlavní sslabinou je právě způsob vyprávění - jakoby si autorka potřebovala vyřešit svoje pocity a nezajímalo jí, pro koho příběh vypráví. Nezvládnutou kameru ponechám stranou. Když pominu výsledek, ten potenciál mi tam bohužel chyběl. Moc ráda bych se mýlila!(9.2.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace