Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Damiel
    **

    40 % - Anděly mezi námi nadefinoval v roce 1987 Wim Wenders. Alice Nellis ve spolupráci s Michalem Vieweghem se je pokusila předefinovat a výsledek je - kulantně řečeno - poněkud rozpačitý. Ani mi tolik nevadilo množství lidských postav, které příběh zabydlují: v nich se divák i zorientuje a jednotlivé vazby s průběhem filmu pochopí. Film ale selhal na pojetí andělů a na tom, že neví, zda být dramatem, nebo komedií. Andělé jsou tady velmi podivná sebranka, která působí jako parta chovanců psychiatrické léčebny. Někteří - Dyk, Křenková - navíc hloupými otázkami (které mají divákovi vysvětlit misi andělů, jasně) působí dojmem, že nemají o svém poslání vůbec páru. Zjevení archanděla Zuzaně Kronerové pak působilo jako vystřižené z Troškova Kaměňáku a úplně zabilo zbylé napětí. Tahle předloha měla být čistým dramatem, které by člověka donutilo se zamyslet nad důležitými otázkami, které krouží okolo jeho života. Bohužel se to nezdařilo, tak nezbývá, než si spravit náladu Nebem nad Berlínem.(8.11.2014)

  • Lukrecie
    ****

    "Štěstí je čas."(20.7.2015)

  • Rosalinda
    ***

    Nejlepší na celém filmu byla pro mne prostě a jednoduše hudba. Mému uchu k tomu celému prostě perfektně sedla a celý film o trošku pozvedla; v mém případě o půl hvězdičky. Další půlka za obsazení a téměř dokonalé herecké výkony.(3.1.2016)

  • juta
    ****

    Na tento film jsem vyhrál lístky do kina, ale nijak zvlášť jsem se na něj netěšil, protože nemá moc dobré hodnocení, recenze byly špatné, je český a trailer mě vůbec nezaujal. Přesto jsem mu dal šanci a nakonec příjemně překvapil. Opravdu se to Alici povedlo. Je to drama, které má pár velmi dobrých záblesků povedeného humoru a příběh, který směřuje k nevyhnutelnému, jednoduše akceptujete a nevadí vám. Překvapení to tedy rozhodně bylo a ta hudba byla na české poměry bombastická.(17.10.2014)

  • javak810i
    **

    "Správci osudu" po česku bohužel pouze ukázali, kam současná tuzemská kinematografie směřuje, a nejsou to zrovna hezká místa. Že se Andělé všedního dne jako správní patroni jdoucí s dobou nedokáží obejít bez iPadu (jehož Apple logo bylo velmi elegantně přelepeno), to bych ještě překousl. Ale že celý film působí ještě více zmateně než Viewegh bezprostředně po mrtvici, to už je silné kafe i pro mě. Jeden malý příklad - zpočátku je nám řečeno, že andělé nemohou nijak zasahovat do života pozemšťanů, maximálně nějakými vnuknutími, či znameními. Ovšem za pár minut je na scéně ztělesněný anděl coby poslíček s Pizzou a pak ještě zmalovaný Vojta Dyk v roli archanděla, který vypadá, jako by právě přišel z Gaypride. Přesto ale nedokáží zabránit sebevrahovi v tom, aby skočil. A podobných příkladů by bylo víc. Nejsmutnější na tom je, že film působí spíš tragikomicky než jako drama. Ale aspoň se člověk párkrát zasměje. Třeba jako já, když na adresu Zuzky Bydžovské zazněla poznámka, že za mlada byla určitě krásná a nebo když se Bolda Polívků těsně před smrtí dočkal svého vysněného blow-jobu (to by to nebyl Viewegh, aby tam nebylo trochu toho sexu, že?). Ještě štěstí, že je Nuselák od kina Atlas celkem daleko. Za mě 2*.(7.10.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace