poster

Láska je dokonalý zločin

  • francouzský

    L´amour est un crime parfait

  • slovenský

    Láska je dokonalý zločin

  • anglický

    Love Is the Perfect Crime

Krimi / Thriller / Drama

Švýcarsko / Francie / Belgie, 2013, 111 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • rivah
    **

    Výborný herec (ovšem v jiných filmech, v tomto ne vlastní vinou nepřesvědčivý) a krásné přírodní scenérie nemohou zachránit chatrný scénář a nejistou režii. První třetina filmu slibná, druhá zaujme jen občas a třetí radši vůbec nehodnotit.(4.12.2014)

  • Thomick
    *

    Docela nezajímavý trampoty jednoho chronickýho sukničkáře s věčně vykulenym výrazem. A aby toho nebylo málo, furt se někam dlouze (fakt DLOUZE) jezdí autem, chodí anebo běžkuje...(20.11.2014)

  • Othello
    **

    Ukázkově nezvládnutý převod knižní předlohy dle rámce "v knize postava přemýšlí ke čtenáři, ve filmu se tedy bude dlouze dívat do dáli". Neschopnost posunout během půl hodiny děj nedělá z filmu zničehonic lyriku. Hory nehory, literatura neliteratura.(6.7.2015)

  • blondboss
    **

    Francúzska krimi "konina", ktorá sa hrá na romantický film, light erotický film a zároveň na prudko intelektuálne krimi s nejakou tou unikátnou zápletkou. Ani jedno z toho nevychádza na 100 % a divák si po hodine filmu povie, o čom toto je. Celkovo mi tento film príde dosť zbytočný. Šťastie je, že je zasadený do tak nádhernej prírodnej scenérie, za ktorú proste musím pridať nejaké body. Inak ale veľká nuda. 45 %(15.9.2016)

  • Marigold
    ****

    Na prstech jedné ruky nespočítám, kolikrát mi letělo obočí nahoru u scén, kde se stylizace scenáristům i režisérovi vymkne z rukou. V něčem rozkolísanost tónu a nezáměrné uklouznutí k lehce bizarní exploataci zavání norskými Lovci hlav, ale těžký důraz na literární jazyk (a klasickou metaforiku) spíš zavání předválečnou kinematografií. Je to ale sterilní a ledově klidný vizuál i podmanivě plochý doprovod Caravaggia, které to tonálně solidně ukotvují. Amalric se do svého vykolejeného hrdiny po většinou trefuje, ostatní postavy jsou spíš na hranici figurek, ale to s ohledem na poměrně mechanický princip vyprávění (McGuffin, noirová femme fatale) dalece nevadí. Našel bych sto věcí, proč se filmu vysmívat, ale pravda je, že mě chytil a nepustil. Dokonce i jeho salónní rétoriku jsem si oblíbil, protože pasuje ke stylizovaným obrazům zasněžených hor, propastí a skleněné akademické pitevny. Romantický thriller pro lehce vyšinuté knihomoly.(18.3.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace