poster

Velká noc

  • anglický

    Great Night, The

    (festivalový název)

Dokumentární

Česko, 2014, 72 min

Režie:

Petr Hátle

Scénář:

Petr Hátle

Kamera:

Prokop Souček
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Katullka
    *

    Scházel se vůbec s tím Marečkem? Frajírkovi, který není schopen ani popsat, co natočil, protože to nikdo nemůže pochopit, to fakt nesežereme. Že jsou z jedné hospi a řeknu vám to po projekci? Fakt díky. Myslím, že na to stačí hláška: "72 minut traileru!" a to fakt neba. Skončí to, odejdeš, zapálíš, dozvíš se, že to vyhrálo a jedeš domů. Ostuda?! Hvězda za výbornou kameru. Zvuk? Střih? Režie? První ročník FAMU? Hlavně, že je to osobitý styl. A kde je ten přesah? Kde je vůbec něco? Aneb koukneme se na opičky a jdeme spát. // 17. MFDF Ji.hlava(1.11.2013)

  • CheGuevara
    **

    Raději mlčím, bo bych musel být zlej. A zas tak dobře natočený to taky nebylo. Jen bych zdůraznil, že je obecnou praxí platit ústředním protagonistům za to, že v dokumentu vystupují. Je to svým způsobem práce a taky dávají všanc kde co, takže je logické jim za to zaplatit. Tedy nechápu, proč bychom měli drogově závislé z tohoto koloběhu diskriminovat. To jako až budou dělat v Tescu za pokladnou, tak by taky neměli dostat plat?(4.11.2013)

  • Radek99
    ***

    Vizuální, velmi působivé, poetické, progresivní filmový jazyk, koncept, který pomalu stírá rozdíl mezi dokumentárním a hraným filmem... Ona poetizace je ovšem v mých očích velkým znevěrohodněním syrovosti daného výseku reality... Co bylo vlastně cílem tohoto projektu? PS: Eticky velmi kontroverzní je vyplácet dlouhodobým uživatelům pervitinu peníze za účast v dokumentu, jak zaznělo v debatě po premiéře filmu, ještě navíc když jde o tisíc korun za natáčecí den, HBO tak vlastně platí perníkářům jejich drogu...(28.10.2013)

  • Madsbender
    ***

    [IFF 2014] Autorský dokument, ktorý zaujme radikálnym prístupom k látke, ale občas zaváha v obsahu. Ideologický rozmer nemožno ignorovať. Viac viz. festivalový denník.(10.11.2014)

  • mcb
    ***

    Progresivní a vizuálně uhrančivá forma stírající hranici mezi filmem a dokumentem, u níž se mi však eticky příčí pozadí jejího vzniku. Je opravdu těžké sledovat hlavní aktéry na hraně životního minima, kteří si kvůli vizi režiséra nechávají platit za to, aby si před kamerou dávali drogu. Ale ona to vlastně celé může být mystifikace, žejo.(25.2.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace