poster

Mládí

  • Itálie

    La Giovinezza

  • Itálie

    Il futuro

    (neoficiální název)
  • Francie

    Youth

  • anglický

    Youth

  • Slovensko

    Mladosť

Komedie / Drama

Itálie / Francie / Švýcarsko / Velká Británie, 2015, 124 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Spiker01
    ***

    Tohle je na mě až moc intelektuální. Skvělý soundtrack i obsazení (samozřejmě jak jinak Michael Caine), ovšem jinak až příliš dlouhé a monotónní...5/10(4.3.2016)

  • emma53
    *****

    Velká nádhera a Následky lásky jsou filmy, které jsem mohla od Sorrentina už vidět a tak jsem čekala předem, že to bude zase nějaká zvláštní pochoutka, kterou budu pomalu vstřebávat a rozebírat různé ingredience, které se propojí ve zvláštní, ale velmi chutný film. Ne, opravdu to není pro každého. Je to jako jet do daleké země, kde dostanete na talíři neznámé jídlo a bude záležet jen na vašich chuťových buňkách, jestli talíř odložíte stranou a nebo se vám dostane něčeho jiného a přitom lahodného, co si budete chtít zapamatovat na hodně dlouhou dobu. Obzvlášť Michael Caine mně určitě po tomto filmu dlouho utkví v paměti, jak sedí na pasece a diriguje....nádhera. Některé dialogy Micka a Freda byly pro mě takové, že se dotkly i mého jávství, například jen když zmíním jednu větu, kdy Mick říká Fredovi: "Víš, jaký je mezi námi rozdíl? Že já nemám život dostatečně rád." Je to film plný nádherných vizuálních obrazů a momentů, které nám Paollo Sorrentino předložil a je na každém jedinci, která z těch ingrediencí mu zachutná. Při závěrečném finále jsem měla husí kůži po celém těle a byla jsem napnutá jak struna.....přijde......nepřijde.......(2.11.2015)

  • Malarkey
    ****

    Neřekl bych, že filozoficky by na tom film Mladí byl hůře než Velká nádhera. Jeho obrovskou výhodou je ale prostředí švýcarských alp, kde se v jednom údolí provozuje hotýlek pro sešlé hvězdy západního světa jakéhokoliv průmyslu. Ve filmu se potkáte s klasicky zajetými profesemi. Tlustej fotbalista (Maradona hadr), nešťastnej herec jedné role, kterou mu veřejnost omílá stále dokola, režisér, který má hlavu plnou myšlenek, jak natočit vrcholné veledílo, Miss Universe, za kterou mluví krása nebo hudební skladatel, jež je unavený skutečností, že složil něco jedinečného. Ti všichni tu jsou dobrovolně, jako na dovolené, aby si odpočinuli. Ti všichni tu mluví, přemýšlí, filozofují a s nimi tu můžou, ale nemusí být i jejich nejbližší. A nejkrásnější na tom všem je, že tenhle příběh natočil snad nejzajímavější evropský režisér současnosti - Paolo Sorrentino, který jak kdyby se ty velkolepé scény učil od samotného Kubricka. Plný počet nedám jenom proto, že těch myšlenek tam bylo tak strašně moc, že jsem to za ty dvě hodiny nebyl schopný dohromady utáhnout. Nicméně pořád se jedná o neuvěřitelný, nejen filmový, zážitek, kde závěr je přesně to, co dělá filmy tak jedinečné.(8.11.2015)

  • tahit
    ***

    Film ozvláštňuje krásná kulisa Švýcarských Alp. Výrazové prostředky uměleckého filmu dost na sebe upozorňují. Evokující hudba je neoddělitelnou součástí zážitku. Rámec, v němž staří přátelé se ohlížejí za minulostí a komentují vlastní život téměř dvě hodiny je bizarní. Ambiciózní dílo, které má své dějové i obrazové hodnoty ovšem už znovu vidět nemusím.(19.1.2016)

  • jonyyy
    *****

    Po Mad Maxovi, letos druhý nejlepší vizuální zážitek. Celou dobu to na mě působilo, jak kdyby Mládí točil fotograf. Perfektní práce se světlem, barvami, hloubkou ostrosti. Každá scéna byla dokonale promyšlená, z jakého bude snímána úhlu a co se v ní odehraje - nádhera. Absence nominace na Oscara za kameru či střih? Zvláštní. Rozhodně bych vystřihl několik málo scén, které mi do tohoto konceptu nezapadaly a působily malinko lacině (např. noční můra). Kdybych měl vypíchnout jednu věc, rozhodně by to nebyl výkon Fondy (nominace na Glóby?), na druhou stranu nominaci pro masérku s rovnátky bych si představit dokázal. 90 %(14.1.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace