Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Jacinda
    ***

    Komentář píšu po 14 dnech, protože dost přemýšlím, co napsat. Je to děsnej KÝČ. Až na pár herců všichni děsně přehrávaj, všude samé odhodlané pohledy, statečné pohledy, útrpné pohledy, do toho postoj typu anime, až na to, že to ve filmu nefunguje. Hlavní mutant má skill na hov**, lidi zavrtá do země a pak....co..? Angel vypadá jako karikatura na Kena, děsivě mi připomíná toho anděla tlouštíka z hrátky s čertem. Absolutně nechápu, co tam dělá Striker a všechny scény s ním jsou zcela zbytečné. Opravdový wtf efekt přišel s wolverinem. Pardon, ale to bylo tak trapný, že jsem jen bezradně rozhodila rukama. Senzory na hlavě? muhaha fakt moc. Kdyby Fassbender dal svýmu dítěti hned od začátku do držky jako Růžičková v slunce seno, mohlo sklapnout a nic by se nestalo. No a nakonec tu máme Jennifer. Role elegantní lehce záporné lehce kladné Mystique zdegenerovala do něčeho opravdu nepříjemného. Mám Jennifer celekm ráda, ale už od role Katnis je zřejmé, že ta holka neumí vést lidi, neumí prohlašovat srdceryvná poselství (měla by se učit od krále theodena) a vůbec nechápu, proč tomu tam velí. Na druhou stranu se neztotožnuju s názory, že tam nebyl, kdo by přirostl k srdci. Já mám slabost pro Speedera a když mu modrý frankenstein zlomil nohu, opravdu to se mnou hnulo. Celkem roztomilý byl i příběh mezi Jean a Cyclopem, i když Jean trvalo asi hodinu, než pochopila, že má to modrý monstrum zabít. Je tak skvělé, když se kolem řítí svět do zkázy a vy jen blbě čumíte...(10.6.2016)

  • Psema
    *****

    S chutí natočený loveletter komiksovým fanouškům od režiséra, kterému 15 let nadávali za to, že z X-Menů odstranil jejich komiksovost a rodinnou pospolitost, která ustoupila Wolverinově exhibici. V X-Men: Apocalypse se konečně vrací 70s a 90s kostýmy, vyloženě se citují celé pasáže z předlohy (geniální pocta Weapon X od Windsor-Smithe od designu po celý koncept scény) a na scénu nastupuje odhodlaný diktátorský záporák, který se na rozdíl od slabošského Xaviera nebojí razantních řešení a v podstatě ho skrze ďábelské svádění motivované touhou po absolutní moci a kontrole (motivacemi, které s ním sdílí jeho zfanatizovaní nohsledi) donutí přejít do ježíšovského módu a konečně převzít zodpovědnost, kterou na sebe brát nechce, a proto záměrně přehlíží potenciální hrozby. Film si nevybírá snadnou cestu, když na začátku pracuje se čtyřmi separovanými liniemi, které je nutné postupně splést. Překvapivě to ale šlape jako origin sebevědomí a smysl hledajících mlaďochů (Scott x Jean, Scott x Alex, Nightcrawler), u nichž retrospektivně funguje naše znalost postav z původní trilogie. A zároveň jako emocionální zakončení "First Class", když se variují a vyvíjejí motivy a vztahy rozprostřené První třídou a Budoucí minulostí (Mystique x Charles x Beast, Magneto x Charles, Moira x Charles). Ano, málo toho na jeden film není, ale právě díky předchozí trilogii, potažmo posledním dvěma filmům to jako celek dokáže fungovat, neboť se předpokládá, že divák nejde na šestý díl frančízy takzvaně "na blind". Je paradoxní, že předchozí dva díly X-Men vlastně nejsou vůbec "X-Men". První třída představuje jen testovací, nezkušený tým. Budoucí minulost nachází X-Meny rozprášené a nefunkční. Až závěr Apocalypse přináší ve finální scéně (první trénink v Danger Room... samozřejmě se Sentinely) příslib, týmu, který z velké části známe z úplně prvních Singerových X-Menů. Singer tak uzavírá nejen druhou trilogii, ale vesměs i celou sérii tak, že se lze vydat doslova kamkoli. Ideálně směrem potenciálních spin-offů.(19.5.2016)

  • Djkoma
    **

    Jak to říká Sophie Turner, shodneme se, že třetí díly jsou v trilogiích nejhorší. Apokalypsa to potvrzuje a bohužel Singerův postupný odchod z režisérské elity je až smutnou realitou. První třída v rukou před 5 lety přidala mladší dějovou linii do původního Singerova příběhu a Matthew Vaughn vše omladil a přidal dravost. Ta pokračovala i přes temnotu a časovo-příběhovou zamotanost v Budoucí minulosti. Bohužel Apokalypsa, jejichž trailery jsou tentokrát 100% věrné výsledku, je digitální balast, který se snaží gradovat příběhy mutantů a to se nedaří. Film i díky závěru působí jako vynucený další reboot/restart série, která ztratila svou hloubku. Navíc série měla kromě zajímavé motivace a psychologie postav také silné momenty hudební, které v tomto díle vysloveně chybí. Ale tady schází bohužel i celá motivace, která u Apokalypsy je jen o ničení... není to málo? /se spoilery/ Pomineme-li, že postavy jsou prázdné (navíc uteklo pár let od minulého dílu, a některé postavy jsou úplně jinde, než předtím, proč?) a děj je velice slabý, tak je film složen z vykradených scén z minulých dílů a takový Quicksilver, i proto, že je opravdu vtipný, si prostě zasloužil víc. Navíc se musím po letech omluvit Brettu Ratnerovi za můj dojem, že by Poslední vzdor byl v rukou Singera lepší film a finále s Dark Phoenix (které se mi jinak velice líbilo) mohlo být působivější. Po Apokalypse si to nemyslím. Tak jako Singer dokázal odpálit a zahodit budování zásadního charakteru jako je Jean/Dark Phoenix, snad nejde ani rozebírat. Je až smutné, jak zásadní a hybná, je pro mutantské universum dvojice Magnetu a Xavier, kteří neustále svými dialogy i vztahem i hereckým výkonem daleko převyšují všechny.(22.5.2016)

  • Zíza
    ***

    Přiznejme si to, tenhle film není kdovíjak dobrý, ale nakonec jsem se zase nenudila. Sice to mělo scény, u kterých nesedět v kině, ale u PC, tak je pošoupávám, protože ty jejich kecy se nedaly poslouchat, ale na druhou stranu to mělo scénu, kterou bych chtěla vidět znovu a to je samozřejmě ta se skvělou hudbou a „rychlíkem“. O hereckých výkonech se toho moc říct nedá, herci se nijak nepřekonali, příběh to mělo takový o ničem, ale hudba dokázala vtáhnout. Je to těžký průměr, který mě kupodivu zase tolik nenudil a oči v sloup jsem musela protáčet asi jen třikrát. :-D Dostaňme se přes nelogičnosti, že banda polských pracantů umí anglicky (když už si hrajeme v zahraničí a mluvíme cizím jazykem, tak to dotáhněme až do konce!), že jeden náhodně vystřelený obyčejný šíp (který by neměl mít kovový hrot!) skolí dvě mouchy jednou ranou, tak je to pěkný film na večer, kdy přijdete urvaní z práce a chcete se jen nechat bavit. 55 %.(19.5.2016)

  • hippyman
    ****

    Film prakticky stojí na (povětšinou velmi zdařilých) efektech, od X-tého pokračování X-série asi nelze očekávat bůhvíjakou invenci v charakterech nebo scénáři (taky ji divák ani nedostává). Čirá předvídatelnost se vlastně také dala předvídat. Ale svůj účel snímek podle mě splňuje, pokud tedy mluvíme o touze pobavit a odreagovat se a vypnout na chvíli mozek, aby se vám v něm žádný telepat příliš neprohrabal. A zde více než jinde platí, že účel světí prostředky. Nutno přiznat, že se i pár dobrých myšlenek v apokalypse objevilo, herecké výkony McAvoye a Fassbendera zdařilé (když už mají tu a tam co hrát), ale notná (nikoli bohužel nutná) dávka klišé, všude a neustále létajících předmětů a mutantů sráží hodnocení na lehký nadprůměr. 70% [ČSFD premiéra 18.5.2016, CineStar Anděl](19.5.2016)

  • - Angel (Ben Hardy) poslouchá při verbování Apocalypsem (Oscar Isaac) Metallicu, skladbu "Four Horsemen" ("Čtyři jezdci"), což odkazuje právě na čtyři pobočníky Apocalypsa, kteří jsou ve světě Marvelu známí jako Čtyři jezdci Apokalypsy, zde jsou to postavy Magneta (Michael Fassbender), Psylocke (Olivia Munn), Archangel a Storm (Alexandra Shipp). (Ratemus)

  • - X-Men: Apocalypse je druhý film, v ktorom sa objaví postava Nightcrawlera. Prvý bol X-Men 2 (2003). (Shiguku)

  • - Jennifer Lawrence oznámila, že po tomto filmu s rolí Mystique končí. (Brydnis)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace