Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Slarque
    ***

    Slovenský fenomén přecházení dokumentaristů ke hranému filmu jsem zatím neocenil. Vlastně si nevybavuji příklad, kdy se mi ty hrané filmy zdály alespoň stejně dobré jako předchozí dokumenty. Jaro Vojtek to sice dovede podat velmi uvěřitelně, jako ze života, ale stejně mi tam něco chybí.(15.9.2015)

  • petrsv
    **

    Skvělé téma, ale prakticky jde spíše o dokument. Zobrazuje sice realitu všedních dní, ale zůstává pouze u toho zobrazení, což se negativně projevuje zejména u 1. a 3. povídky. Skvělý výkon dětských herců. Nejlepší hláška - "Vyhoď toho čuráka, načo nám je? Neznášam ho."(4.10.2015)

  • NinadeL
    *****

    Slovenskému fenoménu přecházení dokumentaristů do hraného filmu můžeme jen závidět. Skvělá studie. Výborný film. #finaleplzen(11.5.2015)

  • Orvokki
    ***

    Štyri poviedky, navzájom neprepojené, ale predsa len so spoločnou témou. Vzťah rodič – dieťa podaný v krátkych príbehoch tak, aby diváka skôr prinútil k zamysleniu než povedal svoj názor. Viac menej bezvýchodiskové situácie a pohľad na súčasnú rodinu. No, do smiechu vám nebude. Slovenský počin, ktorý by nemal uniknúť pozornosti diváka, hoci prakticky neprináša nič nové. [9. MFF Cinematik, Piešťany 2014](29.9.2014)

  • Marigold
    ****

    Méně je někdy víc. "Jenom" soubor čtyř povídek provázaný velmi volně motivem nukleární rodiny, ale Jaroslav Vojtek v každém okamžiku přesvědčuje, že přesně ví, kdy pozorovat z povzdálí, kdy přejít na detail, kdy dynamicky rozhýbat mizanscénu a kdy jí naopak zmrazit. Film, který se ke svým postavám dostává bez zbytečných slov, dokáže všední situace měnit ve zneklidňující momenty, nebojí se fragmentu, náznaku, ani velkých lyrických point. Jasným vrcholem skoro mlčenlivý sněžný Maratón (takhle nějak se má točit sociální melodrama bez náznaku falešnosti). Ne vždy dotažené k perfekcionismu, ale ani jednou za hranou vkusu. Působivé, komisní, syrové i nevlezle vtipné, empatické a tvrdé. Společně s Cestou ven jasný "federální" film roku a důkaz, že přechody dokumentaristů k hraným filmům jsou způsobem, jak se dorovnat zahraničním trendům.(15.10.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace