Reklama

Reklama

S tváří anděla

  • Velká Británie The Face of an Angel (více)
Trailer 2

VOD (1)

Obsahy(1)

Hlavní postavou filmu je režisér Thomas Lang (Daniel Brühl), který dostane příležitost natočit film podle připravované knihy americké novinářky Simone Fordové (Kate Beckinsale). Ta se zabývá kontroverzním soudním procesem studentky obviněné z vraždy své spolubydlící. Simone a Thomas jedou do Itálie, aby se s případem blíže seznámili. Poté, co navštíví místo činu, začne Thomas pochybovat nejen o lidech kolem sebe, počínaje filmovými investory a lidmi od tisku, ale i sám o sobě a svých motivech. Zachrání ho až přátelství s Melanií (Cara Delevingne) mladou a bezelstnou britskou studentkou. Díky ní si začne uvědomovat, že nechce natočit film o násilí a vině, ale o lásce a nevinnosti. Chce místo toho natočit film, který bude oběť ctít a který se soustředí na lásku, život a štěstí, které jí byly odepřeny. (CinemArt)

(více)

Recenze (52)

Anderton 

všechny recenze uživatele

S tvárou anjela je buď midcult ako vyšitý, čiže tvári sa na veľké umenie, ale nikdy ho nedosiahne. Alebo umením je, a nikomu nedochádza, prečo....viď recenzie. Mňa tento príbeh jedného rejžu na pozadí príbehu skutočného, ktorý bude príbehom jeho filmu budúceho, zaujal a kvôli utriedeniu myšlienok si ho pozriem znova. Hodnotenie bude potom objektívnejšie a nie založené viac menej na pocitoch a pár myšlienkach, uviaznutých v hlave. Je to film náročný, ale vďaka zvoleným lokáciám, ich rýchlemu striedaniu a celkovému svižnému tempu pomerne rýchlo ubieha. ()

silentname 

všechny recenze uživatele

Pre mňa asi najväčšie sklamanie roka. Ešte viac ako Lokalfilmis. Keď som pozeral trailer na film, vyzeralo to veľmi zaujímavo a veľmi som chcel film vidieť. Keď sa ale reálne zamyslím nad tým, čo som videl, tak film absolútne nevyťažil zo svojho potenciálu a miesto toho sa rozhodol tápať v obrovskom zlepenci dejových línií, ktorých je tak veľké množstvo, že za chvíľku má človek pocit, že nič nepasuje s ničím a všetko je len jeden obrovský zlepenec dejov, ktoré dokopy nevedú nikam a len zaberajú čas a priestor. Okrem toho je v tom všetkom obrovský zmätok a môže za to ohromné množstvo flashbackov na začiatku, divné Thomasove sny, kde si človek len povie, že by mal seknúť s kokaínoms a najmä, film pôsobí až nekonečne dlho. Je to jeden z filmov, ktorý sa snaží pôsobiť, že má v sebe hlbokú myšlienku a človek si ho musí pozrieť znovu aby pochopil, no v skutočnosti je to len prázdny film, ktorý nevie čo chce povedať, lebo je rozvetvený na veľké množstvo dejových línií a na nič sa nedá sústrediť a nič nikam nesmeruje. Je tu pár dobrých momentov ako napríklad zaujímavá úvaha o bulvárnom spravodajstve a manipulácií s ľuďmi, ktorí takto často ľudí odsúdia bez toho, aby sa zamysleli, či môže byť pravda aj inde, ale takých momentov je v tomto filme tak žalostne málo, že ho nemôžem hodnotiť pozitívne. ()

Slarque 

všechny recenze uživatele

Jak natočit pravdivý film podle skutečného případu, kde se neví, kdo je vrah? Tenhle rébus by nebyl špatný, ale když do toho autoři vložili drogy a najednou nebylo jasné, co je realita a co jen špatný trip, už mi to tak dobré nepřipadalo. Producenti naštěstí Danielovi postavili do cesty nejdříve Kate a potom Caru, takže se na to dobře kouká celou dobu, ale mohlo z toho být ještě něco víc. Michaela Winterbottoma dlouhodobě podezírám, že si z filmařské dráhy dělá alternativní cestovku, a tady musím uznat, že Siena je perfektní lokace pro film. ()

eLeR 

všechny recenze uživatele

Vyšetrovanie a súdny proces, Thomasov osobný život, novovznikajúci scenár, spoznávanie miestneho prostredia a ľudí ... do všetkého Winterbottom zabrdol a nič poriadne nedotiahol. Veľmi slabé, divné. Ale Brühl a lokácia na jednotku. ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Film, v ktorom celý čas očakávate, kedy sa to preklopí do thrillerovejšej roviny, a tie náznaky tam sú, ale nikdy nič nepríde. Rovnako tak očakávate, že v jednej z ženských postáv príde zvrat - postavy, ktoré znázorňujú Beckinsale aj Delevingne v sebe majú ten potenciál, možno niečo skrývajú, možno príde zvrat v ich chovaní, možno príde prekvapenie. A zase nič. Takže nakoniec nám Cara zahrala len mladú ženskú, čo rada fetuje, ale v tom prípade vôbec nejde o herectvo. Najlepší na filme bol tak nakoniec záver s vo filmoch už dosť opakovanou melódiou od Maxa Richtera. ()

Hortensia 

všechny recenze uživatele

O Beatrice. O tom, jak nedělat zbytečné filmy. ("Pravdu" nechme novinám, věnujme se duležitějším věcem.) ...kéž by bylo víc takových filmu. ()

hansel97 

všechny recenze uživatele

Já upřímně nějak moc nevím, co si o tomhle filmu myslet. Je opravdu zvláštní a dokonale mě zmátl, ale mám z něj strašně rozporuplné pocity. Ze začátku mi to přišlo obrovsky potencionální, ale asi jsem čekal něco jiného, než osobní drama režiséra a ono to nakonec nějak došlo do jeho podivných představ fantastických stvoření a vražd, které mi tam naprosto jediné neseděli. Ale nádherné scenérie Toskánska a Sienna to dost zachraňovali. Daniel Bruhl hraje velmi dobře, to víme. Ale vážně mě hodně překvapila Cara, kterou jsem včera viděl v Paper Towns a začíná mě jako herečka mnohem více zajímat. Myslím si, že má vážně talent a těší mě. Bohužel film je slabý, průměr. Autoři toho podle mě měli moc na jazyku stejně jako postava režiséra, ale nezvládli to převést na plátno. (Možná svůj problém zakomponovali do filmu schválně?!) ()

claudel 

všechny recenze uživatele

Filmová výzva v karanténě - oblíbené herečky, Kate Beckinsale. Na kontroverzní kriminální případ si velmi dobře pamatuji. Už navždy bude obestřen tajemstvím a asi se nikdy nedozvíme, co se oné tragické noci přihodilo. Námět pro zajímavý film rozhodně excelentní. Bohužel v tomto případě mám dojem, že námět nešlo uchopit nudněji a nezáživněji. A pro Kate Beckinsale jsem si nevybral vůbec vhodný film, její postava je rovněž děsně nudná a nezáživná, včetně rádoby erotických scén. Kdyby se ve filmu neobjevila, nic by se nestalo. Takže mi zbývá hledat pozitiva alespoň pro dvě hvězdičky - až skončí pandemie - Sienu chci rozhodně navštívit! Daniel Bruhl je skvělý ve všech filmech i těch špatných. A tím končím... ()

ARI50 

všechny recenze uživatele

Obyčejná podívaná aspoň se skvělými herci ale příběhem na film co už moc nebere slabé drama, drogy sex celkem nuda. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Případ Amandy Knox byl hodně skoloňovaný i v našich médiích a řada novin spekulovala o tom, jak to ve skutečnosti bylo. A podobně i tady hlavní postava příběhu, filmový režisér, přijíždí do Sieny, aby sbíral materiál pro chystaný projekt, který se má touto kauzou inspirovat. Sužován osobními problémy i drogami a inspirován mladou servírkou i Dantovou Božskou komedií ale postupně přichází na to, že vina či nevina Amandy Knox, zde Jessicy Fuller, nejsou v tomto případě tím nejdůležittějším. Film je strašně zvláštní, ale takovým tím příjemným způsobem. Svůj podíl na tom má již zmíněný Dante, jehož výjevy hlavní hrdina občas až příliš intenzivně prožívá a své si k tomu řek i Daniel Brühl poklidným i zneklidňujícím projevem. Sice jsem čekal, že to bude především o rozplétání zašmodrchaného případu, ale zklamán jsem na konci určitě nebyl. 80% ()

Lenchik 

všechny recenze uživatele

Tak na tento film o kauze s Amandou Knox som sa velmi tesila, ale bolo to celkom sklamanie. Ovladanie verejnej mienky mediami, priblizenie roznych detailov a preslapov pri vysetrovani a celkova kritika talianskej policie a justicie mali potencial na velkolepy filmovy zazitok. Po filme mi vsak ostali zmiesane pocity. Ano, clovek, samozrejme, suciti, ked takym brutalnym sposobom vyhasne mlady zivot, a nasledne je dalsia mlada zena (ne)spravodlivo odsudena za vrazdu. Film tazi a pada prave s tymto tajomnom, ktore odjakziva fascinuje prirodzenu ludsku zvedavost. Postava mladej barmanky bola asi namieru napisana pre topmodelku Caru Delevingne, avsak vobec mi tam nepasovala, nemala tam co robit. Produkcia filmu s tymto nametom mohla este pockat par rokov na deifinitivne rozuzlenie celeho pripadu a namiesto mysterioznej natocit seriouznu dramu podla skutocnej udalosti. ()

JohnCZ 

všechny recenze uživatele

Atmosférou docela náročné a značně psychologické drama, které se inspiruje skutečným případem Amandy Knox (o kterém jsem doposud neslyšel). Ačkoli se film zprvu tváří jako novinářské krimi, je to spíše osobní lehce artové drama. Po vizuální i hudební stránce vtahující a s množstvím zajímavých myšlenek, ale trochu mě mrzelo, že filmu chybělo nějaké rozuzlení či aspoň silnější pointa. Takhle ta krimi zápletka spíše funguje jako takové pozadí pro epizodu ze života a uvedení do pocitů psychicky nestálého a kokain šňupajícího režiséra. ()

maddy 

všechny recenze uživatele

Film o skutočnom prípade Amandy Knox v Taliansku, ktorý doposiaľ nie je ukončený. Face of an Angel sa však nevie rozhodnúť čím chce vlastne byť, či vlastnou interpretáciou udalosti, či kritikou médií a toho ako novinári dokážu manipulovať s verejnou mienkou, či kritikou neschopnej talianskej polície a súdu, ktorí sa dopustili mnohých prešľapov a prípad nevedia jednoznačne vyriešiť a uzavrieť. Či chce byť detektívnym thrillerom podľa typického hollywoodskeho vzorca alebo artovou mysterióznou drámou. Každý tento prístup by mohla byť námetom pre samostatný film. Face of an Angel však nijako nevyťažil potenciál ani jedného z nich. Jeho dejové línie sú zbytočne roztrieštené, až nakoniec nie je jasné čo chcel vlastne povedať. Na detektívny thriller to je až priveľmi umiernené a samotné pátranie reportéra nezáživné, navyše neustále odbieha k mnohým zbytočným odbočkám, na artovú drámu je celá tá kritika až priveľmi banálna a všetky tie fantazmagorické sny hlavnej postavy pôsobia vyslovene na smiech (hlavne, keď sa v podobnom civilnom filme absolútne z ničoho nič objavia digitálne potvory ako z Ja, Frankenstein?!). Vo výsledku tak film, ktorý sa tvári, že má v sebe nejakú hlbokú myšlienku, ale v skutočnosti sám nevie o čom chce vlastne rozprávať. Dejové línie zväčša nikdy nevedú a na konci ostane iba pocit prázdneho filmu, ktorý vám nič nedal, pretože sa nedozviete nič ani o samotnej vražde, ani o jej možnom riešení, ani o ... v podstate o ničom. CELKOVO: 2* (4/10) ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Východisko filmu vypadalo zajímavě. Filmař jede do Itálie, aby zde sbíral materiály o případu vraždy a následně podle toho natočil film. Zajímavé vypadá i to, jak jsou zde popsány tvůrčí problémy a to, že režisér je mnohdy opravdu jen loutka, s kterou hrají ostatní, co jsou na projektu zainteresováni finančně. Jenže když snímek dokoukáte, máte pocit, že jste vlastně sledovali naprosto prázdný film, kde se na sebe myšlenky vrší, ale vy o nich jen přemýšlíte, odpovědi nedostanete, navíc nevíte, jestli jde o film o umění, o film o člověku. Spousta myšlenek a vy z nich nakonec nemáte nic. ()

Martpod 

všechny recenze uživatele

Film co je sám sobě filmem o filmu, do kterýho se vobčas mezi spoustu wtf dialogů plácne vyhulená scéna z Danteho. Na zopakování italštiny dobrý, ale... ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Michael Winterbottom točí naozaj "pozoruhodné" film - teda až tak zaujímavé, že napokon mi absolútne uniká ich podstata a zmysel. Popis k filmu ma nesmierne zaujal a normálne som sa tešil na kvalitnú drámu plnú symbolov a metafor. A napokon mi to celé prišlo bezduché, nudné, nezaujímavé, v podstate zbytočné. Keď uvidím nabudúce pri nejakom filme meno Winterbottom, dobre si rozmyslím, či s tým vôbec budem márniť čas... ()

andrii 

všechny recenze uživatele

... a nad ní ční linka mračná, ruka ďáblova, svírající tragický hřích. Ruměné slzy za/ka/lily slunce nebeského svítivý třpyt. ()

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele

Film s peresahom. Presne ako bolo povedané vo filme. To čo oni chceli točiť, my sledujeme. A teraz je otázka, neni ten presah zbytočnosť? Nemáme z toho nič, ani z hlavného príbehu a jeho súkromné vojny a pocity ma vonkoncom nezaujímali. Skôr by som bral ten príbeh o vražde a vyšetrovaní, to amlo aspoň trochu potenciál, ako jebať do toho Danteho a nustále čítať medzi riadkami. 2 z 5 ()

Reklama

Reklama