Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Adman
    ****

    Jedná se o jednoznačně průlomový film, plný nových věcí, které nikdo před Davidem Warkem Griffithem na plátně nepředvedl. Je zde např. využíváno křížového střihu, nebo Griffith dokázal jako první vyjádřit pocity v detailu. Jedná se o film němý a tak je vždy buď ticho, nebo jemný orchestrální doprovod (jak už to bývá :)), a tak si film může divák mnohem více vychutnat a vice se soutředit na jeden smysl.. Každopádně na mě z filmu sálala obrovská snaha vyprodukovat něco obrovského, což je také vydět na nebývale vysokém rozpočtu na tu dobu. Či. slavný "pád Babylónské věže", při jehož natáčení bylo v záběru více než 16.000 lidí! Dá se hovořit o dědečkovi americké, dodnes světové kenematografie.(27.11.2005)

  • codeas
    ****

    Film spojující dokumentarní záběry do hraného filmu, masové scény lidí, nové záběry - americký plán a detail.(12.11.2005)

  • NinadeL
    *****

    Kolébka intolerance, marnosti a zmaru je klasický epický Griffith, který umě čaruje v každé časové rovině. Ale pokud bych volila jedinou epochu, ve které bych ráda pobyla více než jen tři hodiny, byla by to bezpochyby Babylónská roku 539 př. n. l.(20.3.2012)

  • Revanx

    Jeden z 1001 filmů, které musíte vidět, než umřete.(21.1.2009)

  • F.man
    ****

    Mluvit o snímku z roku 1916 jako o velkofilmu, může nezasvěceným připadat jako hloupost, ale kdo viděl Intoleranci, ví o čem mluvím. Griffithové megalomnství je zde patrné skoro z každého záběru. Navíc Intelerance není jen o velikosti, ale také má solidní přiběh(y), Griffithův rukopis montáže, spoustu dalších vpodstatě objevných technik jako je například systém narace. I po 90 letech velice dobrý snímek s rychlým spádem, který stojí za to vidět nejen cinefilům. Out of the cradle, endlessly rocking...(3.6.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace