Reklama

Reklama

Exit

(festivalový název)
  • Tchaj-wan 迴光奏鳴曲 (více)
Trailer

Obsahy(1)

Ling-tzu je propuštěná šička, která žije sama, zatímco její manžel pracuje v Šanghaji. Během návštěv své matky v nemocnici si vytvoří pouto k neznámému, těžce zraněnému muži, který byl umístěn na vedlejší lůžko. Režisér spolu s herečkou vytvořili citlivý portrét ženy uvízlé ve vlastním malém univerzu každodenní rutiny práce a rodinných povinností, z něhož postupně nachází cestu ven. Decentní atmosféru snímku dotváří bravurní kamerové kompozice, které vizuálně umocňují izolaci hlavní postavy. (Filmasia)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (4)

sochoking 

všechny recenze uživatele

Celkom pekná ženská v hlavnej úlohe, ale po tom, ako som videl tú jej ukrutnú vložku, nemohol som z hlavy ani zaboha dostať pocit, že sa dívam na 55 ročnú starenu a celý film som potom už bol taký voľaký nesvoj... Divné... Ale ani to jej neustále potenie tomu nepomáhalo, aby som pravdu povedal. ()

Pevek2 

všechny recenze uživatele

Precizni je tu zejmena herecky vykon hlavni predstavitelky a ramovani obrazu. Skoda je jen doslovne pointy. ()

Reklama

Doutas 

všechny recenze uživatele

Klasické atributy tzv. "artového" filmu jako pomalé meditativní tempo, dlouhé precizně komponované záběry, minimum dialogů a děje, či umírněné herectví se zde kombinují s asijskou charakterovou pasivitou a vnitřní potřebou potlačovat své já ve prospěch rodiny či společnosti, což pro nás může být těžko pochopitelné a film jako takový pak obtížně stravitelný. Hlavním tématem filmu je oblíbené postmoderní téma odcizení a samoty uprostřed velkoměsta. Žena ve středním věku ztratí identitu manželky, neboť její muž je kvůli práci nucen žít v jiném městě. Když ji dcera začne ignorovat, ztratí i identitu matky a nakonec (poté co ji doktor oznámí, že je v předčasném přechodu) přijde i o identitu samotné ženy. Smyslem existence se jí pak stanou drobné radosti, sny a fantazie, které, ačkoliv nerealizované, ji přinášejí alespoň dočasný úkryt před ubíjející každodenností. Exit není příliš dějový a symbolický konec postrádá téměř jakoukoliv gradaci, ale herecký výkon Shiang-chyi Chen je výborný a na asijský standard příjemně umírněný. Film má naštěstí i velmi dobrou kameru, bez které by se ona zachycovaná všednost dala jen těžko vydržet. ()

Babulik 

všechny recenze uživatele

Bezútešná sonda do života jednej kórejčanky, ktorá vo svojich štyridsiatichpiatich rokoch používa olvjesky s krídelkami už len na utieranie prachu z nočného stolíka. Ak zrovna nemáte náladu na kombináciu vyhranej kamery a ticha jak u baptistov, tak to radšej nepozerajte. Nebude sa vám to páčiť. ()

Galerie (17)

Reklama

Reklama