Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Tom_Lachtan
    ****

    Agentka Carterová je dobrej seriál, sice se snaží hrát na retro, i když je jeho dobovost asi na stejné úrovni, jako digitálky na dvoře Ludvíka Filipa, ale alespoň snaha se tu cení, obzvlášť, když je tu díky časovému zasazení hromadu postav, které si mohou být tak trochu malá, šovinistická prasátka a zároveň mužní hrdinní agenti, což je docela osvěžující (sice by bylo zajímavější vidět tu mnohem víc rasismu, nebo všeobecné hajzlolivtosti, ale to do marveláckého filmového vesmíru stejně moc nesedí). Postavy jsou tu všeobecně dobře vytvořené, mnohem zábavnější a zajímavější, než které má větší bratříček Agents of SHIELD a rozhodně tu nejde jen o titulní Peggy, nebo Jarvise, pomáhá tomu i zajímavý příběh, který, díky bohům, jede jen jednu linii a není epizodický. Takže... Jo, povedlo se, navíc je velmi fajn, že se tvůrci odprostili jakékoliv postavy se super-mocí, pokud se nepočítá hyper-síla oslizlého knírku Howarda Starka.(2.3.2015)

  • PanCitron
    **

    Seriál krásně ukázal hlavní problém většiny Marvelovek, jelikož rozpočet televizní produkce ten hloupý děj za efekty prostě neschová. Hlavní hrdinka sice sympatická, ale to nestačí.(3.7.2015)

  • 3DD!3
    ***

    Pilot: Klasický Marvel. Škoda, že Peggy nestartovala hned po Kápovi, takhle první díl už tolik netáhne. Námět poměrně zajímavý, ale doufal jsem v odhalování vzniku SHIELDU a na to zdá se nebude moc čas... Nakonec bych řekl promarněná šance. Carterová nenabízí nic proč by ji stálo za to vidět, je jen lehce nadprůměrnou zábavu v dobovém kabátku. Pokud by se druhá řada zabývala něčím zajímavým, tak proč ne, ale jinak těch 8 dílů stačí víc než bohatě.(8.1.2015)

  • Matty
    ***

    Tvůrci si pro navenek feministický seriál nemohli vybrat lepší časoprostor než poválečnou Ameriku, kde se zrodil „ženský mýtus“ (narážkou na to, že za války bylo postavení žen důstojnější, začíná každá epizoda). Ono hájení feministických idejí je ale opravdu hodně vnějškové a to, co postavy říkají, plně neodpovídá jejich narativním funkcím. Zejména během posledních epizod se nelze zbavit dojmu, že se série točí více okolo Howarda Starka (z jehož pověření Peggy jedná) a (nepřítomného) Kapitána Ameriky. Zmražený Steve Rogers, jemuž je hrdinka navěky oddána, slouží zároveň jako opatření proti námitkám, že Peggy nemá žádný vztah a žije jenom svou prácí. Úspěchu povětšinou dosahuje tím, že profesi podobně jako muži nadřazuje citům a rodině (kterou zřejmě vůbec nemá, nebo se o ní alespoň nic nedozvíme). Jako kdyby inteligentní, vždy perfektně upravená a sexy žena činu nemohla být zároveň ženou s bohatým vnitřním životem (což si tehdy většina společnosti skutečně myslela, ale v tomto případě jde o postoj seriálu, nikoli o reflexi postoje společnosti). Paradoxně jedině v armádě a po boku Rogerse mohla být Peggy sama sebou a nepředstírat, že je přihlouplou sekretářkou. Nostalgie za starými hodnotami jako čest a spravedlnost je zároveň steskem po ideálním chlapovi, kterému se žádný ze zbabělých trubců, jimiž je protagonistka po většinu seriálu obklopena, nevyrovná. Výjimečnost Peggy tak částečně vyplývá z neschopnosti mužů, s nimiž spolupracuje. Výjimku představuje vedle extrémně poddajného Jarvise o berli chodící agent Sousa, jehož paralelně běžící příběh o získání respektu dává vyniknout tomu, že ženství bylo dříve – a dodnes je – vnímáno jako svého druhu hendikep. Za subverzivní narážku lze počítat též povýšení agresivity, typicky mužského charakterového rysu, na hlavní hrozbu poslední epizody nebo upozornění na samozřejmost toho, že jsou hlavní zásluhy za úspěšně vykonanou práci přičítány muži. Tyto drobnosti ale neobratný pokus zakomponovat do mačistického superhrdinského narativu feministické myšlenky nezachrání. Kdyby Peggy byla přepsána na muže, ani by nebylo nutné provádět zásadní dějové úpravy (jenom by nás možná víc zaráželo, o jak charakterizačně odfláknutou a povahově bezchybnou postavu jde), což myslím nesvědčí o kdovíjak velké vnímavosti vůči „ženskému údělu“. 70% Zajímavé komentáře: HoneyBunny, maddy(27.4.2015)

  • jh666
    ****

    Po pilotu jsem moc spokojený. Hayley Atwell je jako Peggy prostě úžasná. Retro atmosféra se mi zamlouvá. Akce je povedená. Vypadá to na jeden ucelený příběh. Takže klady rozhodně převažují. Zatím jediným záporem jsou zatím poměrně nevýrazné další postavy (kromě Jarvise, ten se vedle Peggy jako jediný chytal). Zatím 80 % Edit po zbytku série zvedám na pět hvězd. Poslední tři díly byly skvělé a prostor časem dostaly i další postavy. Pevně doufám v druhou řadu. 85 % celkově. Edit Druhá série mi přišla o trochu slabší než série první. Je to stále fajn, ale kalifornské prostředí mi nesedlo. Škoda, že Howard a Thompson neměli tolik prostoru. 80 %(8.1.2015)

  • - Na začátku třetího dílu Peggy Carter (Hayley Atwell) hledá význam srdcového znaku v knize "The complete works of William Shakespeare".  Když nalistuje třetí kapitolu, jsou v ní  runy i s popisky z knižní série "The Mortal Instruments" od Cassandry Clare. Nechybí ani nejznámější Angelic Power, která se nejčastěji objevuje ve snímku Mortal Instruments: Město z kostí (2013).
    (Kitiara15)

  • - Film Spanish Tower (1934), na který chce jít opakovaně Whitney Frost, je fiktivní. (NinadeL)

  • - Seriál byl vysílán během vánoční pauzy seriálu Agents of S.H.I.E.L.D (od r. 2013). (VERA)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace