poster

Neutečeš

  • USA

    It Follows

  • Slovensko

    Neutečieš

Horor / Thriller / Mysteriózní

USA, 2014, 100 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • DaViD´82
    *****

    Proč tu v zajímavostech schází, že David Robert Mitchell je pseudonym Johna Carpentera?(1.8.2015)

  • Fr
    ****

    „TA VĚC, PŮJDE ZA TEBOU. OD NĚKOHO JSEM TO DOSTAL A PŘEDAL JSEM TO TOBĚ, MŮŽE TO VYPADAT JAKO NĚKDO, KOHO ZNÁŠ, NEBO JAKO CIZÍ ČLOVĚK V DAVU. JEDINOU SNAHOU TOHO JE, DOSTAT SE AŽ K TOBĚ…“ /// Jestli má úvod navnadit, tak tady by mohli vyučovat! Pak příběh, kterej je vlastně naprosto vobyčejnej, ale má TO v sobě. Co? No straší v něm tak, že mi vobčas mrazivá husa běhala naprosto všude! Straší to moc krásně! Takhle frajersky to snad naposledy uměl jen vládce snu Freddy Krueger. Navíc je to i zajímavá filmařina, ve který má podstatný slovo kameraman. A za ty prachy… Mě takovýhle kusy bavěj! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zjistím, co všechno se dá chytit pohlavním stykem. 2.) Hledám film, ve kterým se dá propíchat k životu. 3.) Thx za titule „honzavohralik.“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ ***(14.2.2016)

  • EdaS
    ****

    Carpenterovka bez Carpentera boduje carpenterovskou atmosférou, kamerou i synťáky. Na dobrý horor opravdu není potřeba moc peněz.(24.4.2015)

  • teutates
    **

    Jako prevence dobré, ale nenechte se zmást daným hodnocením, na kino to určitě není. Srala mně hudba a při představě, že za mnou kráčí nahá 80-léta babička s motykou se mi chce spíš smát než abych mněl pro strach uděláno. No jako STOP pohlavním nemocím to snad určité publikum pojme "dokonale". 4/10(19.4.2015)

  • Madsbender
    ****

    [Cinematik 2014] Doslovný a fyzický strach z pohlavných chorôb ako nosný motív nezávislého coming of age hororu s neustáleným prenasledovateľom a sociálnym presahom. Dlhé vťahujúce jednozáberovky (pomalé snímanie 360 stupňov na mieste, chodby - kamera akoby imitovala neustále približovanie prenasledovateľa), netradičná práca s napätím v interiéroch a exteriéroch (vzhľadom na divácke očakávanie príchodu zla a absolútne zžitie sa s postavou pri sledovaní možných únikových ciest) a minimalistický elektronický soundtrack, ktorý sa v okamihu dostane pod kožu. Perfektná je aj montáž a použitie brilantnej godardovskej strihovej skratky v "Jay got a gun" pasáži. Plavárenská časť v poslednej tretine evokuje vyvrcholenie Alfredsonovej adaptácie Lindqvistovho Låt den rätte komma in. Mám však aj podobnú výhradu ako u spomínaného dielka - trochu skrátiť. 80%(15.9.2014)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace