poster

Korida lásky

  • Japonsko

    Ai no corrida

  • anglický

    In the Realm of the Senses

    (festivalový název)

Drama / Erotický / Romantický / Životopisný / Thriller

Japonsko / Francie, 1976, 105 min

Režie:

Nagisa Óšima

Scénář:

Nagisa Óšima

Producenti:

Anatole Dauman
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Jacinda
    *

    poblít se ze závěru a už nikdy znova nevidět(22.11.2011)

  • psy.cho
    ****

    Tak na tento film som sa tešil ako dieťa na Vianoce. Prekvapili ma odvážne zábery, ktoré mi až pootvorili ústa. Dokonca je to odvážnejšie ako dnešné japonské porno. Ai no corrida sa odohráva hlavne v interiéroch japonských papierových domov a absentujú zábery z vonku. Celkovo film nemá ani tak čo do príbehu ako na stále ukájanie sa medzi mužom a ženami. Klobúk dolu na odvahu Óšimi.(11.7.2013)

  • EdaS
    ***

    Na jednu stranu zajímavý experiment (může být umění pornografické, resp. porno umělecké), na druhou nuda a ke konci dokonce bolest vydržet všechna utrpení, kterými se hlavní postavy "baví". Jako detailní (nebo spíš DETAILNÍ) studie sexuální posedlosti vedoucí k totální destrukci osobnosti je to úspěch, ale otázka spíš zní: PROČ SE NA TO MÁM DÍVAT?(30.1.2006)

  • Angerr
    *

    Pokud bych dvěma hlavním hrdinům uvěřil, že mezi nimi skutečně vzniklo takové spalující pouto, jaké film předstírá, vůbec by mi extrémní odvaha v zobrazení sexuality nevadila. Bohužel to tak není a experiment se tak dle mého nezdařil - zůstal pouze nechutný a - jakmile si zvyknete - nudný film. 3/10(28.1.2006)

  • Vančura
    ***

    Těsně po zhlédnutí nemám pocit, že bych o něco přišel, pokud bych tento film neznal. Otevřeným naturalismem mnohých scén mi to připomnělo jiný nechvalně proslulý snímek "Saló aneb 120 dnů sodomy", který jsem měl podobně jako "Koridu lásky" problém vůbec dokoukat. Neholduji podobným snímkům a jsem na pochybách, zda celý ten humbuk kolem jejich kontroverze nepramení z jejich samoúčelné snahy poutat na sebe pozornost za každou cenu. A na tuto hru se mi moc přistupovat nechce, už proto, že punc skandálnosti po letech vyprchá, a z pozice současného blazeovaného diváka od filmu očekávám poněkud více, než několik estetizovaných záběrů na kopulující párek. Uměleckých kvalit je zde podle mě poskrovnu a vyzdvihl bych snad jen kompozici některých záběrů a věrohodné herecké výkony představitelů ústřední dvojice. Jinak mě tato filmová studie milostného vztahu hysterické nymfomanky a hedonického flegmouše zrovna dvakrát neoslovila a soudím, že tenhle film má to nejlepší dávno za sebou. Svých 15 minut slávy si odbyl v éře sedmdesátek a dnes už těžko někoho osloví (byť ano, dovedu si klidně představit, že to vyjde na DVD v Levných knihách, které si v podobných pseudoartových bijácích libují). Skutečnost, že se jedná o film podle skutečné události, mě pak už nechává ledově chladným docela - celá ta posmrtná kastrace je navíc po trikové stránce provedena dost mizerně, a děkuji své otrlosti, že mi krajně degutantní závěr nepřivodil nevolnost, před kterou bych slabší povahy raději předem varoval, pokud byste už měli tu potřebu na tenhle zbytečný snímek někdy koukat.(12.5.2012)

  • - Film byl zpracován ve Francii a oficiálně byl francouzským, díky čemuž se v Japonsku mohl promítat. Přesto byly některé jeho části zcensurovány a Nagisa Ôshima byl kvůli němu souzen. (JoranProvenzano)

  • - Po své premiéře na Filmovém festivalu v New Yorku byl film ve Spojených státech amerických na určitou dobu zakázán, na Mezinárodním filmovém festivalu v Berlíně Berlinale byl dokonce zabaven. Později byl však ve filmových klubech nesestříhaný promítán. Na domácím videu byl v Německu k disposici až po roce 1990. (JoranProvenzano)

  • - Po odvysílání filmu v Portugalsku (Rádio e Televisão de Portugal) sdělil arcibiskup města Braga, Eurico Dias Nogueira, že se dozvěděl více během deseti minut filmu než v celém svém životě. (JoranProvenzano)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace