Nastala chyba při přehrávání videa.
  • moviefilm
    **

    Taká umelecké Philomena, ibaže režijne a HLAVNE scenáristicky oveľa menej podarená. Dej je až príliš priamočiary, Reynolds je hrozný a tak jediné, čo ten film ako-tak zachraňuje je hudba a výborná Helen Mirren. Inak vlastne strata času. Niežeby to urazilo, ale od nadchnutia to má ďaleko...(3.12.2015)

  • tukomaster
    **

    Dáma ve zlatém působí dosti nesourodým dojmem. Na jednu stranu se jedná o typické soudní drama a na straně druhé o typické drama z počátku WWII. Slovo typické je zde velmi důležité, neboť obě dvě části příběhu jsou zkonstruovány podle těch nejběžnějších mustrů současné hollywoodské tvorby. Zprvu neřešitelného případu se ujme mladý právník(Ryan Reynolds) a společně s konzervativní Helen Mirren se vydávají čelit rakouské vládě v souboji Davida s Goliášem. To, že je snímek až směšně předvídatelný však není jeho hlavní slabinou (a asi by ani vzhledem k tématu nemohlo být), tou je pro mě velmi mizerná práce s postavami, kterou jsou až na postavu Helen Mirren totálně schematické (Katie Holmes, Charles Dance, většina postav z 'nacistické' části) nebo nedostatečně rozpracované (Daniel Brühl, Ryan Reynolds). Zatímco Daniel Brühl zde vystupuje jakožto postava bez jediného negativního rysu mající byť jalovou(chtěl jsem být opakem svého otce), ale alespoň nějakou motivaci, tak potom zápal a motivace Ryana Reynoldse mi nebyla jasná v půběhu celého snímku, čemuž asi také nepomohl stejný výraz tváře, který zde herec nasadil. Celkově se tak pro mě jednalo o těžko stravitelný hollywoodský polotovar, ve kterým mi chyběla alespoň nepatrná invence. Simon Curtis se zde ukázal jako velmi zručný řemeslník, ale právě ta pomyslná řemelsná preciznost pro mě udělala film naprosto iritující. Nejsem totiž ani přesvědčen, že tato knižní látka by byla dost nosná pro filmové zpracování. 35%(29.6.2015)

  • necisty
    ****

    Aby tenhle film dostál podobného obdivu jako samotný obraz, muselo by se v průběhu nebo aspoň ke konci udát něco obdivuhodného. Neříkám, že to má slabý konec, ale ta třešnička na dortu tam prostě není, takovému závěru v podobném filmu Fénix se tenhle nemůže rovnat. Také samotný boj o obraz je dost vedlejší a nebýt silně emotivních vzpomínek na období války, tak bychom se nudili. Vše podtrhuje dokonalá hudba hádejme koho? Áno, pana Zimmera. ... ČSFD projekce Lucerna(24.6.2015)

  • Katarine
    ***

    Výborně ztvárněny scény z minulosti, vše však kazila dějová linka přítomnosti, při níž jsem se téměř až nudila. Typické Zimmerovské zesílení nejepičtějšího hudebního podkresu v závěru filmu není třeba ani komentovat. Ale kvalitní herecké výkony přidávají nějaké to plus. Stejně pro mne docela zklamání.(3.12.2015)

  • gogo76
    ****

    Zdá sa, že s Big Bearom a Volodimirom2 sme vo výraznej menšine a film mnohých pre mňa nepochopiteľne neoslovil. Verbalove intelektuálno-komediálne komenty ma nikdy nebavili a ako "obľúbený užívateľ" by mi bol v topke na hovno, pretože sa s ním zhodnem na 4 filmoch zo 100. Tak nech píše chujoviny ďalej a ovplyvňuje tých, ktorí sa dajú a nemajú vlastný názor. Príbeh podľa skutočnej udalosti na mňa silno zapôsobil a obrovský podiel na tom mali nielen vojnové scény z Rakúska obsadeného Nemcami, ale hlavne neuveriteľný herecký koncert H. Mirren, ktorá ma svojou postavou očarila. Márii Altmanovej prepožičala príjemnú ľudskú podobu sebavedomej, hrdej i vtipnej žene, ktorá sa nevzdáva. V menších úlohách potešili nemeckí herci D. Bruhl a T. Schilling. Atmosféru výborne dokresľuje krásna hudba, ktorej spoluautorom je H. Zimmer. Prisahám, že záver, ktorý síce tak trochu kopíruje záver filmu Cameronovho Titanicu, som si pustil asi 5 krát. Návrat H. Mirren do domu, v ktorom vyrastala, stretnutie so svojimi blízkymi a krásny, úprimný úsmev na záver...K tomu tá božská hudba , no proste krása. Nechýbalo veľa k plnému počtu. 80%.(13.2.2016)

  • Tatiana Maslany

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace