Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Rogue
    ***

    Remeslne zvladnute povidani o tom, ze lidi v USA jsou idioti, ale kdyz bude clovek stat pevne a bude konat dle zakonu a sveho svedomi, tak ho nakonec i tupe stado bude uznavat. Patosu s ubyhajici stopazi pribyva, zaverecne prelezani plotu uz je prez caru.(14.2.2016)

  • Isherwood
    ***

    Limonádový Steven, aneb řemeslná jistota. Ale ani ta nedovede zapřít fakt, že Spielberg vykrádá sám sebe, a i když by strašně chtěl vyprávět o silných myšlenkách, vychází mu z toho pořád kýč překračující jeho „self-genre“ mantinely. Skvěle se na to kouká, asi tomu i pár konzervativců, kteří jakoby vystoupí ze své konformní zóny, rozdá pár cen, ale druhý den si pamatuju jenom čistý chlad. V některých dialozích doslova trčí fakt, že Coeni by si to sami rádi dali s mnohem větší mírou cynismu.(14.12.2015)

  • choze
    ***

    Na mě málo pohrocené, ale jinak kvalitní historické drámo se spolehlivým Hanksem.(12.1.2016)

  • Fr
    ****

    „VÝKON SPRAVEDLNOSTI JE NEJPEVNĚJŠÍM PILÍŘEM DOBRÉ VLÁDY.“ /// Když se z fráze jménem „Studená válka“ stane skutečnost… Tohle téma se mě na rozdíl od Lincolna dotýká, což k fajnový filmařině a bezchybným hercům přidávám další rozměr. Vlastně se tomu kromě tý profesornosti nedá nic vytknout. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Předek mi zůstal na zdi. 2.) Mám strach, že mě chytnou. 3.) Thx za titule „mark82“. /// PŘÍBĚH ***** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(26.3.2016)

  • Bluntman
    *****

    MOST ŠPIÓNŮ je na jednu stranu pozitivně přijímán jako pastiš, která je oceňována za napodobování vypravěčských a žánrových vzorů z dob klasického Hollywoodu, na druhou stranu je kritizován jako retro, které je archaické a za svůj dobový kabátek skrývající, že v podstatě nic relevantního nesděluje k současnosti. Ani s jedním ze dvou převládajících názorů nesouhlasím a v Blu-ray kritice rozebírám, proč je poslední Spielbergův počin pozoruhodným experimentem s konvencemi klasického Hollywoodu a jak díky onomu subtilnímu vymezení se vůči jistým kinematografickým normám něco "sděluje" o žité skutečnosti.(26.6.2016)

  • - Když se poprvé ve filmu objeví Berlín, tak je možné vidět dostavbu takzvané 1. generace Berlínské zdi a živelnou migraci obyvatel z východní části města do západní, což bylo v období krátce po rozdělení města, tedy po srpnu 1961. Ve filmu je ale zimní období. (Šéfik)

  • - Spoiler: V čase 52:11, keď James B. Donovan (Tom Hanks) vchádza do svojho rodinného domu po tom, čo na jeho dom niekto strieľal, je vidieť na ľavej strane bielej drevenej zárubne tieň kamery. (Hudakfilms)

  • - Tom Hanks přispěl do scénáře nápadem, aby jeho postava, James Donovan, při jízdě metrem v Brooklynu viděla z okna děti přelézající plot. Stevenu Spielbergovi se nápad zalíbil a scénu natočil. (D.Moore)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace