Nastala chyba při přehrávání videa.
  • korbitch22
    odpad!

    Petr Nikolaev natočil jeden dobrý film, či spíš výtečný film a od té doby jen dokazuje, jaké měl při jeho tvorbě štestí, že si vybral skvělou knihu a to vlastně jedinou dobrou, kterou kdy Michal Viewegh napsal.Dokonce i v Lidicích bylo vidět, jak Nikoalev zoufale neumí vytěžit ze silného námětu silný příběh a jen tak tak mu to celé zachránil úžasný Karel Roden.Bohužel Vybíjená nemá ani silný námět a už vůbec nemá Karla Rodena.Potřeba natočit každé Vieweghovo howno rozmázlé po papíře začíná být ubíjející.Ústřední trio z partičky může být sice v televizi zábavné, ale dva z přítomných pánů si neuvědomují, že jednomu herectví odzvonilo po ''Viky, ty máš ale péro'' a druhý hrát nikdy neuměl.Sledovat je bylo úplně stejné jako sledovat nás po 12 Budvarech, jak se snažíme dohodnout, který z nás je na tom v životě hůř...zdlouhavé, ubíjející a nezábavné.Něco úplně příšerného jsou mladí herci...moje žena žasla nad tím, jak může být někdo tak strašně špatný, tak strašně strašně střašně moc špatný.Herecké výkony omladiny byly zoufalé, nepřesvědčivé a u každého dialogu mě bylo do smíchu, jak zůčastnění paňáci odřikavají text z papíru, který jim snad Nikolaev držel před xichtem.Takový stud mnou neprocházel ani když Simona Oktábcová trhala náš amatérský film na kusy.Sem přesvědčený, že pokud režiséři nezačnou dělat pořádné castingy a budou do rolí studentů či mladých herců obsazovat známé a příbuzné producentů, čeká nás neuvěřitelný úpadek, pokud se z českého filmu dá ještě vůbec někam upadnout.Nikoalev není dobrý režisér a tímhle odpudivým blábolem to jasně dokázal, bohužel mu prdel nezachránil ani holocaust ani Karel Roden.Příběh vlastně nemá smysl, důvod a ani pointu.Parta trosek se sejde, aby vzpomínaly na školu...to děláme taky a věřte mi, že je to mnohem větší prdel a ani Simona Krainová s Lindou Bartošovou mě nedonutí, abych téhle zrůdnosti bez vkusu udělil jedinou stárku.0%(6.3.2016)

  • Radiq
    **

    No, upřímně řečeno, ten film byl docela o ničem. Ani nebyl moc zábavnej, spíš jsem v tom zaznamenal vážnější sekvence, než těch pár fórů, ktery se ani nedaly nazvat podařenejma - spíš podřadnejma... a navíc mi připadaly, jak kdyby si je tam troječka protagonistů z Partičky dosadila sama. Název Vybíjená je docela zavádějící, spíš bych to nazval Třídní sraz a bohatě by to vystihlo, o čem to vlastně je. A o vzpomínání. Nevim, jestli to bylo tak špatnym scénářem nebo špatným Vieweghovým námětem, ale určitě z toho nevzniknul dobrej film. A partičkovské ovládnutí hlavních rolí taky nepomohlo, i když oni za to zase až tak moc nemohli.(13.3.2015)

  • JJ.Gibson
    *

    Vybíjená, no docela velké zklamání, z traileru se to tvářilo na poměrně zdatnou českou komedii, nicméně se tak nestalo. Kluci z Partičky nedokázali z nudného a nezábavného scénaře vytřískat něco více. Naproti tomu Simona Krainová dokázala všem, že neumí hrát. P.S.: Jestli se tento film opravdu líbil Woody Harrelsonovi, tak má fakt blbej vkus...(13.3.2015)

  • honajz
    **

    Je to celé takové vieweghovské - takové to klouzání po povrchu, rádoby ironické a vtipné postřehy a poznámky, a celé je to jen o sexu či masturbaci. Život člověka se podle pana spisovatele neskládá z ničeho jiného. I ta vážná hudba je dobrá jen jako pozadí pro sexuální vztah žačky a učitele. K tomu naprosto nesourodé monology postav, kdy to, co by mělo být jasné obrazem, se nám ještě jako blbečkům doslovně řekne. A na divákovi je, aby poznal, kdo je kdo tehdy, a kdo nyní, a aby si osudy těch postav skládal dohromady. Jenže nakonec zjistí, že to není o životě, o práci, o cestování, o penězích, o dětech, o rodičích, o sourozencích, o sousedech, ale prostě jen o tom sexu a masturbaci. Navíc bez jakéhokoliv nadhledu. (Btw, zdálo se mi to, nebo na tom srazu byli jen tři chlapi? To jich ve třídě vážně víc nebylo?)(15.11.2015)

  • kingik
    ***

    Vybíjená hořkých vzpomínek na studijní léta prostřednictvím osudového maturitního srazu u jezera, k němuž došlo po čtvrt století. Síla přátelství Jeffa (Ondřej Sokol), Toma (Michal Suchánek) a Skippyho (Richard Genzer) neochabuje ani po tolika letech, co školní lavice vyměnili za advokátní kancelář, učitelskou katedru a gynekologickou ordinaci. Z jejich profesí, až na nestandardně probíhající porod, neuzříme nic. Jejich náplní do vypsaných pér i per však zůstává třídní krasavice Eva, kterou si k oltáři nakonec odvedl Jeff, který si ji hned po příchodu do třídy "zamluvil". Ostatní dva se na něj nezlobili (když tak jen to v sobě dusili), ačkoliv Jeff má atraktivní blondýnku už vedle sebe jen z decentní manželské povinnosti a vyčítá jí její neplatonickou náklonnost k jejich profesorovi ještě z dob studií. Tuto vzpomínku provází pěkně nasnímaná retrospektivní scéna s temnými hudebním tóny. Na Toma se Skippem nezbyla žádná žena, prakticky nechtějí nic řešit k lepšímu, vypadá to, že jsou se svým staromládeneckým životem tak nějak smířeni a už vůbec jim nevadí obývat zanedbané prostory zatuchlého baráku, kterému trefně říkají "doupě". Ještě že jsou na světě oškliví lidé. K nim se řadí nosatá spolužačka Hujerová, která si na svůj vzhled chodí stěžovat až k Nejvyššímu do kostela, ale je ráda, že ve třídě neplatí za nejošklivější. Prim totiž drží spolužačka s přezdívkou "Větev", která se školního srazu už nedožila, neb boj se svojí ošklivostí v mládí vzdala na dráze metra. Osudy pěti hrdinů vyprávění se znovu po letech spojí, občas se přidá vnitřní monolog, z jejich života bude divák sledovat ty nejzásadnější životní momenty a osudové okamžiky od studií až po současnost. Zralý rozum a cit nakonec zvítězí nad krásou a ošklivostí. Těžko říct, odkud čerpal inspiraci a nápady pro svůj román Michal Viewegh, podle něhož zkušený Petr Nikolaev natočil svůj ironizující film, v němž není příliš silný příběh ani pointa, ale sympatické herecké výkony, jimž se ta životní frustrace dá v pohodě věřit. Přece jen je však znát literární původ díla, který nedovoluje více proniknout do všední reality a někdy tak činí dost naivně i méně impresivně. Film následně působí rozvlekle, zvláště když se až do konce střídá nepříliš optimistická přítomnost s relativně pozitivní minulostí. Divák je nucen extrémně se zaměřit na herce. Vzápětí mu výběr mladších představitelů nepřijde zrovna ideální, protože se mladší verze příliš nepodobají svým starším, ale jejich herectví je neokoukané. Modelka Linda Bartošová toho za film moc nenamluví, ale se Simonovou Krainovou si jsou podobné. Ano, tenhle film proslavila Krainová. V podstatě se nemluvilo o ničem jiném, než že zde hraje jednu z hlavních rolí. Mám-li její výkon srovnávat s výkonem vysloužilé modelky Herzigové a její kreace v Pohádkáři", je Krainová hotová Meryl Streep. A rozhodně by jí režiséři měli dále obsazovat. Mladí a méně známí herci ve filmu na sebe solidně upozornili. U Geni, Suchoše a Sokiše jsem vděčný, že ze sebe nedělali kašpárky a byli nezvykle umírnění. Takže vlastně fajn setkání. Akorát malý problém. Divačky-čtyřicátnice budou mít ze vzhledově bezchybné Krainovky mindrák, dříve optimističtí čtyřicátníci nepřijdou na jméno panu spisovateli i režisérovi a my kritici, mimo jiné, oceníme zvláštní pojetí a rytmus filmu, dobovou retro výpravu, absenci internetu a smartphonu v současnosti, přehlédneme tradiční product placement a pokocháme se vteřinovým záběrem na ztopořené bradavky top modelky v rouše Simonině. Jak málo stačí ke štěstí. 60%(29.9.2015)

  • - Po filmu Báječná léta pod psa (1997) se jedná již o druhý film režiséra Petra Nikolaeva podle knižní předlohy Michala Viewegha. (VášaVF)

  • - Natáčení probíhalo v průběhu srpna a září 2014. (Terva)

  • - Film se natáčel především v Říčanech a lokacích na Sedlčansku. Místem setkání maturantů po pětadvaceti letech se stala lokalita letního tábora v Častoboři. (rakovnik)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace