Nastala chyba při přehrávání videa.
  • maddy
    **

    S bratmi Coenovcami to je u mňa ako na horskej dráhe, raz ich doslovne adorujem (Inside Llewyn Davis, Fargo) a inokedy sa mi, napriek nepopierateľným kvalitám, nie úplne trafia do vkusu (Miller's Crossing). Som však presvedčený, že ich novinka Hail, Caesar! sa už trafí do vkusu iba málokomu. A nebude to tým, že by bola ktovie ako zložitá alebo sofistikovaná, ono je na prvý pohľadom zrejmé čo bratia chceli natočiť, otázne je čo (a či vôbec niečo) filmom chceli povedať. Pretože Hail, Caesar! vystihuje najlepšie slovo „prázdnota“. Na prvý pohľad je tu všetko – trocha westernu, trocha muzikálu, trocha politickej drámy, trocha historického veľkofilmu, na ten druhý je to však neskutočne prázdne a ubíjajúce. Pritom Coenovský výlet do Hollywoodu 50. rokov minulého storočia vyzerala ako látka stvorená pre ich typické satirický podtón a scenár s presahom, v ktorom by si inteligentne uťahovali z celého Hollywoodu. A Hail, Caesar! asi aj mala byť komédia s nejakým tým presahom. Bohužiaľ vznikol najslabší film Coenovcov, ktorý chce byť všetkým, ale vo výsledku je iba ukecanou nudou o ničom. Film, ktorý by chcel vyzerať ako „film z 50. rokov“, no tieto scény v ňom nemajú žiaden hlbší zmysel, nie sú satirické (snáď s výnimkou westernovej epizódky), nie sú parodické, nie sú nijaké, sú iba .. no preto, lebo si ich Coeni chceli natočiť. A jednotlivé, vyššie menované, žánre tu neslúžia k premyslenejšiemu vystavaniu deja, ale tiež sú tú iba preto .... NO PRETO. Coeni akoby točili film sami pre seba, ale zabudli, že by sa pri ňom mali baviť aj iní diváci. Na komédiu je tak film trestuhodne málo vtipný, na drámu takmer vôbec dramatický a ako satira na Hollywood to je nezáživné, bez nápadu a často až priam banálne. Problémom totiž je, že inokedy premyslený Coenovcami napísaný scenár, tu nie je nijako zaujímavý a rieši príliš tém naraz, bez toho aby ktorákoľvek dostala výrazný priestor na detailnejšie prepracovanie. Vedú sa tu tak nekonečne ubíjajúce debaty o politike, studenej vojne, ekonomike cez rozmaznané celebrity Hollywoodu až riešenie komunistických scenáristov tej doby, no nič v scenári nehrá výraznú úlohu, jednoducho sa o tom iba tak hovorí. Keď už aj niektorá línia začne ako tak baviť, tak sa rýchlo strihá k inej, kde podobná nuda a reči o ničom začínajú odznova. Čo potom z toho, že sa tu podarilo nalákať plejádu hercov (George Clooney, Scarlett Johanssn, Channing Tatum, Jonah Hill, Ralph Fiennese, Tilda Swinton ...) , ktorí Coenovcom kývli na účinkovanie zjavne iba preto, že sú to „tí Coenovci“, keď nikto nemá čo hrať. Neskutočne prázdny, no pritom do seba slepo zahladený film. Technicky síce v poriadku, ale už ho nechcem nikdy znova vidieť. CELKOVO: 2* (4/10)(3.6.2016)

  • Foox
    ***

    Slabší Coenovce chybí nějaká příběhová struktura, vlastně příběh samotný. Hvězdné nadsazené scénky sami o sobě mají atmosféru i zajímavou svéráznost, jenže pouze slepené dohromady nedávají žádný pořádný výsledek. Přičemž by ke zdárnému konci stačilo zahrnout pointy jednotlivých scének, přidat pár řízných vtipů a ukončit vše odvážnější rukou. 50 %(3.3.2016)

  • Morien
    ****

    -"Would that it were so simple." (Inu provizorně, musím nad tím kontemplovat.) Ačkoliv momentů, kdy jsem se nekontrolovaně chechtala na hlas, bylo docela dost, tak mám dojem, že v mém mínění bude film s časem jenom klesat a klesat. Vtírá se mi pocit, jako by mi něco zásadního, co bych měla ke správnému docenění vědět, unikalo. Je pravda, že některé momenty, zejména tedy ruskou linku (a ačkoliv bych nevěřila, že to někdy řeknu, tak i Scarlett Johansson), jsem zřejmě od základu nepochopila. Ve svém celkovém vyznění mi film přišel nezaostřený, nesjednocený a také předvídatelný. Předvídatelný v pointách, které přinesl, a neuspokojivý v tom, kolik věcí se rozhodl do vyústění nezahrnout. Jako nejhodnotnější/nejbystřejší scénu bych popsala diskusi s duchovními a jako nejslibnější postavu (která to také s pointou asi nejvíc odskákala) mladého kovboje.(29.2.2016)

  • SLOTH
    ***

    Bohužel , sdělení se minulo účinkem.(29.2.2016)

  • JJ.Gibson
    *

    Tak s Hail, Caesar! mám problém! Dá se s nadsázkou říci, že chemie mezi mnou a plátnem absolutně nezafungovala. Asi tak v půlce filmu jsem si začínal říkat, o čem to sakra vůbec je?? Myslím, že se to moc nepovedlo a to z jednoho prostého důvodu, divák nebyl dostatečně seznámen s jednotlivými charaktery! Vše bylo nakousnuto jen tak na povrchu a nedalo se v chování daným postav vyčíst, proč dělá zrovna to či ono. Podle mě by bylo lepší, kdyby Hail, Caesar! nebyl film, ale 8mi dílný seriál, který by všechny protagonisty postupně představil a lépe zapracoval co celkového dění, zatímco na pozadí by pomaličku polehoučku se rozvíjel příběh s unesením Bairda Whitlocka. Tím by nedocházelo k nepochopení např. scéna se Scarlett Johansson, proč tam probůh měl vůbec nějaký štek, její vystoupení nikterak nesouviselo s filmem jako takovým a vše vtipné bylo odvysíláno v traileru. Dále postava Tildy Swinton mi přišla sice méně zbytečná než postava Scarlett, ale pořád zbytečná! No tento film mi vážně nesedl a když už při jeho sledování víte, že Vás nebaví, tak je jasné, že je něco špatně!!! Charakterizoval bych ho pomocí jedné Shakespearovské hry: Mnoho povyku pro nic...(1.3.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace