Režie:
Damien ChazelleScénář:
Damien ChazelleKamera:
Linus SandgrenHudba:
Justin HurwitzHrají:
Ryan Gosling, Emma Stone, J.K. Simmons, Finn Wittrock, John Legend, Rosemarie DeWitt, Jason Fuchs, Sonoja Mizuno, Jessica Rothe, Candice Coke, Hemky Madera (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Moderní pojetí klasického hollywoodského milostného románu umocněné skvělými písničkami doprovázenými velkolepými tanečními čísly líčí vášnivý milostný vztah od něžného vzrušení rozvíjející se lásky až po trpké zklamání z velkých ambicí. (Freeman Ent.)
Recenze (1 154)
Ja nemám rád muzikály, priam by som povedal, že ich neznášam. Ale tento je výnimočný. Pomimo všetok hype a oscarový buzz musím povedať, že takto som si predstavoval zamilovaný film s hudobnými číslami. Pochybujem, že ho ešte niečo prekoná. Ku nostalgickému gýču pristupuje s citom (na rozdiel od katastrofálneho Shape of Water), je technicky brilantný a diváka odmení záverom, ktorý by niekto mohol označiť aj za odvážny. Čípácky shit A Star Is Born pre jednoduchších divákov môže sedieť vedľa a odpisovať od profíkov ako sa to robí, scénu po scéne, motív po motíve, dialóg po dialógu. Chápem, že to nemusí ísť všetkým po srsti, ale mňa to v pravý moment oslovilo takmer bezvýhradne. Damien Chazelle je najväčšia nádej Hollywoodu. A na herecké etudy Emmy Stone by som sa dokázal pozerať celé hodiny. ()
Nechápu tu spoustu ocenění za tenhle průměrný a kýčovitý film. Damien Chazelle je výborný režisér, ale Oscara by si zasloužil za film Whiplash. U toho jsem málem ani nedýchala a s hlavním hrdinou potila krev. Pro fanoušky jazzu je to zážitek. V tomto muzikálu mě nepřesvědčil ani Ryan Gosling, Emma Stone už vůbec ne. ()
Nejkrásnější kousek kinematografie. <3 ()
Být to bez nadskakování, hloupých tanečních kreací a zpívání mohl to být hezký film. Což je škoda, těžko se bude hledat motivace to shlédnout znovu. Ale špatné to není, to zas ne. ()
Neskutočný zážitok. Hneď od toho skvelého dynamického úvodu som následne už len hltala každý ďalší moment. Má to myšlienku, perfektne zohratú hlavnú dvojicu, úžasnú hudbu, vtip, tanec, fantáziu, krásne prostredie, kostýmy.. Mám pocit, že sa mi slovne ani nedá opísať to, ako veľmi ma tento film nadchol (a to som si myslela, že mám priveľké očakávania). Už dávno som nevidela tak pekný príbeh na filmovom plátne, na takej výbornej úrovni. ()
Závěr snímku La La Land je přesně tím důvodem, proč trávím koukáním na filmy tolik času. Oslava krásy kinematografie. Nutno vidět v kině. ()
Ryan Gosling a Emma Stone předvedli to nejlepší, co v nich je! Dvě hodiny trvající hudební magnum opus doplněný skvělým příběhem, který spolu vytváří dokonalou symbiózu. Nejlepší film roku 2016 so far, a proto je zde jakékoliv hodnocení poněkud zbytečné! Just go to the cinema and enjoy :) ()
Ještě snad nikdy v životě jsem neviděla film s tako ohavnou barevností, to museli natočit snad samý barvoslepý. Občas mi z těch barevných kombinací bylo až fyzicky špatně. A Emma Stone bohužel nemá moc pěkný hlas - ani když mluví a když zpívá už vůbec ne. Ušmudlaný nejušmudlanější 4 hvězdičky. ()
Dlouho jsem nezazil, ze by film tak dokazal zmenit naladu. Do kina jsem sel po celem tydnu unavenej, nastvanej na celej svet a tak, proste klasika. A odchazel nadsenej a vysmatej... nadhernej film. ()
Pecka! ()
Opět pro mě nepochopitelný humbuk. Ryanovi ani Emmě tyhle role nesedly, Emma mě dost často štvala. Možná kdyby z toho tvůrci udělali normální romantickou komedii, mohlo to dopadnout lépe. Tohle byl vopruz. ()
Nudný film, který nudný není, jen z něj mám takový pocit, jinak mě vtáhnul maximálně, dvě hodiny utekly jako nic. A ta první hodina nemá chybu. Když už nějakýho Oscara, tak za kameru, to by bylo zasloužené, kameraman si to vyloženě užíval. Alespoň toho zpívání tam není tolik co jsem čekal, zaplať pánbůh, ale na druhou stranu by to bez toho bylo dějově sakra obyčejné.70% ()
Uplynulo už více jak 50 let od doby, kdy muzikály patřily k jedněm z nejvíce ceněným a divácky oblíbeným žánrům v Hollywoodu. Koneckonců byl to právě muzikálový snímek Jazzový zpěvák z roku 1927, který odstartoval revoluci s názvem zvukový film. Dnes nejslavnější a pro mnohé možná i nejlepší muzikál všech dob, byl uveden do kin v roce 1952 a jmenoval se Zpívání v dešti. Snímek s vynikajícím a nepřekonatelným Genem Kellym v hlavní roli vypráví příběh dvou filmových herců. Hvězdy němého filmu, jež si snaží nalézt místo v éře, kdy němý film už zas tak neletí a neznámé herečky, jež s příchodem toho zvukového, dostává konečně příležitost zazářit. Rekapitulace děje Zpívání v dešti není náhodná, protože La La Land režiséra Damiena Chazellea (Whiplash) si ze slavného předchůdce mnohé půjčuje. Hlavním hrdinou je jazzman Sebastian (Ryan Gosling) jež sní o otevření vlastního jazzového klubu, bohužel pro něj, doba starosvětským hudebním žánrům nepřeje a okolí, včetně jeho rodiny, je přesvědčeno že jazz už zkrátka nemá co nabídnout a nikoho zajímat nebude. Mia (Emma Stone) se živí jako servírka ve studiích Warner Brothers. Její touhou je však stát se herečkou, a tak zkouší všemožné castingy a čeká na svoji velkou filmovou příležitost. Podobnosti jsou tedy nasnadě. V La La Landu zastupuje jazz muzikál jako žánr. Hrdinka pak předpojatého diváka, který jej nemá rád. Když tohle při sledování pochopíte a přistoupíte na režisérovu hru, stanete se součástí zajímavého sociálního experimentu, na jehož konci zjistíte, jestli opravdu muzikál nenávidíte, nebo jste zkrátka jen ještě nenašli ''ten pravý.'' La La Land ale nechce být jen jednoduchou poctou zlaté éře. Snaží se divákovy něco předat. Je myslím jasné, že se Sebastian a Mia setkají a stejně tak lze předvídat že se do sebe zamilují. Celou první polovinu, od prvního pětiminutového, naprosto geniálního, tanečního čísla na dálnici natočeného bez jediného střihu až po ústřední píseň City of Stars sledujete tradiční, barevný a vtipný film. Pak ovšem přijde druhá polovina. Na hrdiny začne dopadat tíha jejich životů, písně ustanou a my sledujeme něco, o čem víme že asi nedopadne špatně, ale nejspíš ani úplně dobře. Zde je tedy nakonec vidět odtržení od pravidel žánru a toho, co byste si jako divák přál vidět. Někoho to bude zcela určitě mrzet a někteří to přijmou bez větších potíží. Tenhle film je zkrátka jako život, někdy se vám chce zpívat a tančit, někdy prostě ne. Celý film by se dal shrnout do vcelku jednoduché otázky: Jak by to vypadalo, kdyby muzikál, tak jako ho známe z 50. let, někdo natočil dnes? Pokud vás také pálí zvědavost, vyrazte na La La Land. Nejenže vám odpoví ale zároveň dostane jeden z nejlepších (nejen) muzikálových snímků všech dob. ()
Úplně chápu, že se tenhle film někomu nemusí líbit, ale nikdo nemůžu říct, že je špatně natočený a zpracovaný, protože to co celek tohodle filmu představuje je něco neuvěřitelného ne-li umělecké dílo. Já osobně jsem se na něj těšila strašně dlouho už jen kvůli tomu, že Emma a Ryan jsou můj nejoblíbenější filmový pár. A výsledek? Když začnu u herců, tak Emma u mě stoupla úplně nejvíc, co mohla. Vždycky jsem jí měla ráda jako herečku, ale po tom, jak zahrála tady Miu, tak jí vážně patří můj velký obdiv. Zpívající a tančící Ryan? Úžasný, úžasný, úžasný. Nějak mě nenapadá ani jeden herec, který by se do toho dokázal tak vcítit. Jinak jsem strašně ráda, že existuje někdo jako Damien, který točí takové film jako je právě tento a nebo Whiplash, ikdyž jsou oba úplně jiné, tak pořád "živá" hudba ve filmu je něco úžasného a on s tím dokáže skvěle pracovat a udělat z toho něco tak nádherného a dech beroucího. A jestli se vám La La Land bude líbit tak jako mě, tak se připravte na to, že ty písničky vám budou ještě tak 3 dny po zkouznutí hrát v hlavě! ()
Tohle mi budou pouštět v pekle spolu s The Artist.Jedna hvězda za ten nádherný nápis na konci The End. ()
První půlku jsem doslova přetrpěla, druhou mě to ale chytlo. Jazz je super, ale muzikálové filmy asi nejsou můj šálek kávy. ()
Uleptaný a neuspokojivý. Především asi pro to, že se tam opakovaly cca 4 melodie furt dokola a dobrých muzikálových tanečních čísel (jako to úvodní) bylo hrozně málo. Stone i Goslinga mám fakt hodně rád, ale poloha v Crazy Stupid Love jim teda sedí stokrát víc. ()
Fail... ()
Škoda , že nezůstalo u dramatu. Fred Astaire by za topornou poklonu nepoděkoval. Takhle zneužité šedesátky jsem ještě neviděla, kýč jak bič.... ()
Jako coze? Takovej debilni konec?? Za ten srazim jednu hvezdu! Jinak se mi to celkem libilo, i kdyz to bylo misty dosti rozvlacnene, az nudne. Skoda. 60% ()