Reklama

Reklama

Známá pařížská advokátka zachraňuje muže odsouzeného k trestu smrti.
Podařilo se mu uprchnout přímo z elektrického křesla. Jediný člověk, kterému může věřit, je jeho obhájkyně Annie Girardotová, avšak ani ta ho nemůže chránit věčně. Claude Brasseur proto bere spravedlnost do vlastních rukou, aby očistil své jméno... (oficiální text distributora)

Recenze (36)

tahit 

všechny recenze uživatele

Výborně promyšlená zápletka dobře natočeného filmu. Úplatní policisté a zkorumpovaná spravedlnost si nebere servítky před ničím, samozřejmě najít nějaký důkaz je nadmíru těžké, tak lze charakterizovat děj filmu, který je motivován reálnou událostí. Zajisté děj neupoutá pouze svým námětem, ale i věrohodností skvělých hereckých interpretů. Claude Brasseura téměř jako vždy ztělesňuje sympaťáka. Annie Girardot v právnických službách, která se ocitá v pravý čas na pravých místech. A charismatický Bruno Cremer. Tím chci říci, že toto trojhvězdí se filmu velmi vyplatilo. Jenom, jako zajímavost ještě dodám, že já jsem na začátku filmu viděl gilotinu a nikoli elektrické křeslo, když utíkal Simon Risler z popraviště, kde vzal oficiální text distributora elektrické křeslo ve Francii, to tedy netuším? ()

easaque 

všechny recenze uživatele

Ve své době určitě významná kriminálka, ale po těch 30 letech je z ní cítit vyčpělost a nemůžu hodnotit tak vysoko, jako většina díky vzpomínkám. Téma vyznívá hodně sentimentálně a děj se pomalu táhne, takže napětí z toho taky vyprchalo a proto bych ho doporučoval dneska především pamětníkům. Herecké výkony jsou však slušné a tak dobře udělaný dabing už dneska těžko uslyšíte. Z těchto důvodům nemůžu dát víc než 3 hvězdy. [ PŘÍBĚH: 2 /// ATMOSFÉRA: 1 /// ORIGINALITA: 2 /// NÁLADA: 1 /// ART: 0 /// STYL: 1 /// CASTING: 2 (3*MAX) ] ()

Reklama

Faidra 

všechny recenze uživatele

Má-li spravedlnost zavázané oči, pak není divu, že talár spravedlivých oblékají vrazi, nevinným je odměnou rendez-vous s katem a systém se z úctyhodného ochránce mění v prodejnou ženštinu, jež chrání toho, kdo dá nejvíc. Giovannimu stály u kolébky sudičky jménem Beznaděj, Bezvýchodnost a Bezmoc a on do nás jejich odkaz pere bez lítosti a milosrdenství. A svůj díl děsu a rozčarování obdrží každý, kdo zjistí, že systém je snadno podplatitelná hydra, jejíchž tisíc hlav vás bez váhání připraví o tu vaši, jakmile o tom jedovatém plazovi nejste ochotní tvrdit, že je to vznešený a ušlechtilý lev. Konečně kdo by to měl zprostředkovat přesvědčivěji než Giovanni, kterému svého času dýchala gilotina na krk osobně. ()

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Giovanniho věčné téma se tentokráte dostalo do rukou trojici, která se v tomto filmu setkala poprvé a naposledy. A Giovanni si možná už tehdy vybral Cremera do hlavní role svého životopisu, který natočil o 20 let později jako svůj poslední film. Perrin zde podal svůj životní výkon, stačí sledovat oči jeho policisty, kterým by ke konci filmu mohl chlad závidět i kdekterý led. Zmiňovat výkon ústředního tria snad ani není nutné, ani jednoho jsem nikdy neviděla zahrát špatně, byť pro Aničku Girardot to byla, nepočítám-li kvalitní spolupráci s Lelouchem, jedna z posledních příležitostí zahrát si ve skvělém filmu. ()

nervoznideda 

všechny recenze uživatele

Poslední dobou si promítám filmy staršího data. Jsou skvělé. Po 30 letech stále aktuální, až mne z toho mrazí. Kde je pravda? Už mi táhne konec a tak ani v tomto skvělém světě, co dnes máme už nebaví ani žít. to jsme se dočkali pěkného svinstva. zdravím a doporučuji všem OK deda :-) PS mám dojem že obsah píší děti , protože splést si gilotinu s elektrickým křeslem může jen idiot :-) ()

Galerie (10)

Reklama

Reklama