Nastala chyba při přehrávání videa.
  • verbal
    ****

    Er ist wieder da und Gott sei dank! Je vidět, že i Němci se sedmdesátiletým máslem na hlavě, co si po celou tu dobu raději panicky strkali hlavu do prdele při sebemenší zmínce o jejich ambicích ve čtyřicátých letech minulého století, už toho mají taky plné Zähne. První vlaštovka, po které se snad už brzy konečně dočkáme toho, že shodí tu vyžranou, korporátně židovskými klikami (Ahoj Soroši, ty manipulativní iluminátská mrdko, převlečená za mecenáše!) ovládanou svini a její EU pohůnky ze střechy Reichstagu, mešita Svatého Petra v Kolíně nad Rýnem nakonec snad tedy nebude a většina soudných Evropanů si spolu s Němci místo fanatického skřeku muezína s chutí poslechne raději to, jak se Angela rozprskává o dlažbu Platz der Republik. Čekal jsem nějakého dalšího Borata, ale je to až na pár frků spíše místy až mrazivé drama o tom, že se v dnešní zdegenerované společnosti může stát a stává hvězdou Tytrubka kdejaký narušený kokot, a které zároveň evokuje starý trezorový vtip, jenž by v dnešním pojetí zněl zhruba takto: Na radnici v Praze 1 naběhne chlápek v uniformě důstojníka Wehrmachtu, vletí rovnou do kanceláře primátora, hned ve dveřích vymrští pravici a zařve na celé kolo: „Heil Hitler!“. Úředník chvíli zaraženě čumí a přemítá, načež vyskočí, předpisově srazí kufry, vystřelí ruku a kontruje: „Heil, kdy jste přijeli?“ … Je jen velká škoda, že jim nevzal hlavní roli Bruno Ganz. Tenhle Áda byl až moc kašpar, brutálně přehrával a byl tak schopen znejistit jen pár lopat z NPD a několik hluchoslepých důchodců, pamatujících rozmach Třetí říše. Jinak si mohl klidně načesat patku a nalepit pod nos obdélníkový kartáč třeba Erdogan Atalay a vyšlo by to nastejno. Závěrem bych tu po delší době opět rád zanechal vřelý vzkaz pro věhlasného maloměstského filosofa a kardinálního kokota, mého milovaného uživatele Zadka99: Ve druhé světové zařvalo kromě 6 miliónů židů také 35 miliónů nežidovských civilistů. Válečným komediím se tu normálně veřejně chichotáš jako postižený debil a holocaust opravdu vtipný není? Řekl bych, že to je solidní hovno do větráku nebo absence předkožky. Následující košer historku si tedy transformuj na Armény, místo Ády si tam dosaď Abdülhamida II. a budeš se určitě za břicho popadat, ty uvědomělý moralisto: Stojí Hitler s pistolí na zahradě Orlího hnízda před studnou a kolem ní banda židů. Namíří na prvního a povídá: “Připaž a skoč dolů!" Ten radši skočí, Hitler za ním mrkne, pokývá hlavou a ukáže na druhého: "Levou ruku upaž, pravou připaž a skoč!" Skočí, Hitler za ním opět mrkne, zamyslí se a ukáže na třetího: "Pravou ruku upaž, levou připaž a skoč!" Skočí, Hitler za ním znovu mrkne, promne si bradu, ukáže na čtvrtého: "Obě ruce upaž a skoč!" ... Najednou se otevře okno a vykoukne Eva Braunová: "Ádo, až dohraješ ty Tetrisy, tak je oběd!"(22.5.2016)

  • Chrustyn
    ***

    První půlka je opravdu vtipná a myšlenka s Hitlerem v současnosti je velice zajímavá. Bohužel se film s přibývajícími minutami stává větší a větší satirou na dnešní svět a přestává být tak zábavný jako na začátku.(8.3.2017)

  • heyda
    *****

    Úplná bomba. Chápu, že mnozí levicoví aktivisté, sluníčka a studenti sociálních studií a filosofie budou kvičet, že tvůrci záměrně rozdmýchávají nenávist ve společnosti, blablabla. Naopak tvůrci přišli s úžasně poutavým formátem, který střídá autentický dokument se záměrně zinscenovanými scénami a přichází s otázkami, které si každý klade maximálně tak doma u sledování televize. Docela mě překvapily mnohé reakce Němců. Já jsem se minulý rok bavil s pár Němci, a ti by za solidaritu a pomáhání cizincům pomalu položili život, ale asi už jich nebude tolik, protože pohár nelze plnit donekonečna. A když politici přestanou naslouchat svému lidu, pak přichází na řadu... 100%(30.4.2016)

  • gogo76
    *****

    "Smutné je, že má pravdu..." Nemci trafili do čierneho. Táto konfrontácia minulosti a súčastnosti v podobe návštevy Hitlera nemá chybu a výborne som sa bavil. Nie, neboli to salvy smiechu, ale Hitlerove hlášky boli trefné, vtipné, pravdivé a pútavé , čo bol pravdepodobne zámer a jasné poukázanie na to, ako v nedávnych časoch dokázal strhnúť masy ľudí. Asi najčastejšie boli narážky na migrantov a celkovú neznesiteľnú situáciu v Nemecku, čo je veľmi aktuálne, ale v dobe natáčania to ešte nebolo tak vyhrotené ako dnes. Názory a reakcie ľudí sú prirodzené, nehrané, veľmi pravdepodobne točené skrytou kamerou. Cestovanie po Nemecku a rozhovory s bežnými ľuďmi - to sú najlepšie momenty filmu. Prvý priamy prenos, v ktorom Hitler vystúpil v tv a zaujal celú halu tým, že využil silu ticha a neskôr hovoril pravdu o súčasnom živote v porovnaní s tým minulým, donúti každého k zamysleniu a chtiac nechtiac musíme uznať, že má pravdu. Celkovo výborná komédia, skvelý film a skutočná sonda do duše súčasného nemeckého národa. 90%.(15.5.2016)

  • lamps
    ****

    Těžko si mohou Němci, a s nimi v podstatě všechny země střední Evropy, představit více výmluvnou a pravdivější společenskou satiru. Provázání děje se současnou uprchlickou krizí je vynikajícím a ostatně i logickým tahem, asi málokdo pochybuje o tom, že by Hitler dnes vystavěl vízum do Osvětimi v prvé řadě právě našim výbušným přistěhovalcům, a maximálně se vydařilo i naladění na tu nenásilně humornou a symbolicky satirickou notu - sám o sobě šílený námět není tlačen do krajností bláznivými scénkami typu Hitler v plavkách nebo Hitler bankovní lupič, vtipně působí už jen to přirozené zasazení děsivé historické kreatury do moderního světa internetu, televize a masových komunikačních médií, které jsou jako dělané pro šíření propagandy a vlastních vizí, což skutečný Hitler dobře věděl už v dobách svých politických začátků. Ne náhodou je také celá jedna scéna věnována tomu, že Führer skládá tichý hold impulzivní ředitelce televizní stanice, kterou přirovnává k Leni Riefenstahlové. Sám Hitler nepůsobí jako nelidská zrůda nebo iracionální šílenec, vedle nutných groteskních rozměrů je vylíčen tak, jak asi člověk jeho přesvědčení a vize chtěl před nástupem k absolutní moci na lidi působit - jako vstřícný přítel, kterého zajímá situace spoluobčanů a leží mu na srdci blaho a budoucnost Německa, díky čemuž ale divák skoro zapomíná, jaké hrůzy měl tenhle chlapík v minulosti na svědomí, a scénář ho staví takřka do role spasitele a inženýra budoucnosti...... Možná to má být varování a moderní rekonstrukce tehdejšího nacistického povstání, ale závěrečné titulky s použitými autentickými záběry říkají něco úplně jiného (každý ať si udělá svůj názor sám). Každopádně velmi zajímavý a ojedinělý počin, kterému ze všeho nejvíce ubližuje místy laciné formální provedení a polopatický závěr, který lehce narušil předešlou soustředěnost a ucelenost. 80%(11.4.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace