poster

Trabantem do posledního dechu

  • Slovensko

    Trabantom do posledného dychu

  • anglický

    Trabant - From Australia To Bangkog

    (festivalový název)

Dokumentární / Road movie

Česko / Slovensko, 2016, 96 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • hous.enka
    ****

    Cestopisná část se posunula do pozadí a divák sleduje, jak se trabanty pořád rozbíjejí, jak (ne)projíždějí bahnem a jak pořád někdo padá na motorce, protože jezdí nepřiměřeně daným podmínkám. Ano, trabanty dál spolehlivě frčí a je fajn, že se do filmu dostaly i emoce vztahu Dominiky a Dana, ale není to vlastně něco, co se hodí víc do docusoap opery, než do trabantího filmu? PS: Kika je skvělá a záběry z grilovačky klokaního ocasu stály zato.(3.8.2016)

  • Sevcik
    ****

    Po filmařské či dokumentární stránce, chcete-li, sice o něco méně vytříbenější a poutavější, ale zato o něco osobnější a upřímnější. Dan si tentokrát vybral tuto cestu a je tedy nefér vytýkat mu styl natočení. Zde využil více různých malých kamerek, takže jsme se více dívali na lidi a trabanty, než na záběry krajiny, jako tomu bylo třeba u Afriky. Nevidím v tom ale problém, tady už to jen není napůl cestopis, tohle je zkrátka nefalšovaná cestovatelská road-movie. A upřímně - o dost zábavnější (hlavně díky skvělému Markovi), než mnou viděná Afrika. Každopádně si už teď dávám předsevzetí, že se na všechny jejich zbylé filmy prostě musím podívat...(5.4.2016)

  • 6thSun
    ***

    Celkem nezajímavý trailer na (o něco zajímavější) seriál.(25.9.2016)

  • GothaR
    ****

    Stále ide o veľmi dobrý a vtipný dokument, ale juhoamerický sa mi páčil viac. Tu by to pre neznalých chcelo aspoň krátke predstavenie každého z tímu a hlavne mapu. Uvítal by som aj o 20-25 minút dlhšiu stopáž, pretože množstvo vecí sa sem nezmestilo. Predtým som bol na Marekovej prednáške, kde za 2 hodiny stihol ísť do detailov, tu sa z nich objavilo možno 30 %, čo je veľká škoda. Nič to ale nemení na tom, že ide o pútavý príbeh s výbornými zábermi. Už sa toľko nesústredí na poruchy a prekážky, ale je to viac o krajine a o ľuďoch. 85 %(16.5.2016)

  • chelseaman22
    ***

    Natěšenost byla smáznuta neustálým pohledem na to, kterak se trabant spravuje. Prakticky třetina filmu je jen a jen a jen o spravování toho plastového vozítka, jehož bych po shlédnutí tohoto filmu dokázal opravit levou zadní. Absolutně a hlavně citelně zde chybí intro, což je definitivně nepochopitelné. Účastníci výpravy diváka ani nepatrně neinformují o tom, kde že jsou. Vrcholem je povinnost sledovat milenecké hádky. A k tomu všemu ještě patetické kecy o tom, že všechno jde. 68%(7.4.2016)

  • - Přibáňův tým na své zatím poslední filmové cestě urazil během půl roku 15 291 kilometrů. „Inspirují mě příběhy Alexandra Elstnera, to byl český motocestovatel, říkalo se mu ‚lovec kilometrů'. Před válkou existovalo sportovní cestování, závodilo se, kdo nějakým civilním voze ujede větší vzdálenost v nejkratším čase. Ten jezdil, aby jel," popisuje Přibáň své cestovatelské motivace. (Zdroj: Aerofilms)

  • - Složení vozidel v tomto dokumentu je: 2x Trabant 601, Fiat 126p Maluch, Jawa 250 a ČZ 175. Jeden Trabant musel být kvůli Kristíně Madajové a Kubovi Kouckému upraven na ruční řízení pro invalidy (s čímž měli štěstí, protože Trabant byl seriově vyráběn jako vozidlo pro invalidy) a ČZ 175 musela být nestandartně snížena kvůli výšce Dominiky Gawliczkové, která měří pouhých 155 cm. (UncleMorty)

  • - Velkou výzvou týmu bylo kromě pobytu dvou členů výpravy v asijské nemocnici překonat nejdelší australskou stezku Great Central Road, tisícikilometrovou nezpevněnou cestu napříč pustinou Centrální Austrálie. (Zdroj: Aerofilms)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace