• Ergon
    **

    V celku zbytečné pokračování, které těží z úspěchů 1. série. Při sledování jsem se často nudil a čekal, až se něco stane...a ono nic a to má být ještě min. 3. série.(16.10.2016)

  • mcb
    ****

    Lynchovská noční můra, která vynahrazuje nedostatek děje neustálým klamáním diváka i zcizujícím filmařským uchopením. Druhá sezóna, kompletně v kreativní režii Sama Esmaila, je ale záměrně vyprázdněnější než ta první, jelikož ukazuje, že po vytouženém podkopání základů společnosti nenásleduje lepší svět, jen další zmatení a rutina – ta se odráží zejména na psychice Elliota, jehož pokřivené vnímání světa se prolíná do samotné narativní výstavby sezóny. Umělecky pojatá quality TV.(15.1.2017)

  • vince
    ****

    70%(21.11.2016)

  • vyfuk
    ***

    Tady se objevuje kurevskej problém. První série tohoto seriálu přeci jen disponovala jistou originalitou. Ten seriál měl spád a příběh. Poté už se začal trochu kabonit, ale doufal jsem, že se to nějak vyvrbí. A taky že ano. Ale ke kurevsky horší variantě. Proč mi přijde, že každá druhá série nějakého seriálu, který byl započat minulý rok stojí za totální hovno. Wayward Pines jsem ani neměl koule dokoukat, protože to byla kravina prvotřídních kvalit, ale druhá série Mr. Robot mi tuplem přijde jako kokotina první jakosti. Omlouvám se všem, který v tom vidí nový smysl života, a že přes tento seriál promlouvá Bůh, ale mne to po necelých třech dílech přijde jako největší kravina jakou jsem měl tu čest po dlouhé době vidět. Je toho škoda. Je milé vidět jak se seriál rozvíjí, ale nyní to půjde i beze mne. Končím po nedokoukané třetí epizodě, která mne tak negativně odjebala, že to nemá obdoby.(5.8.2016)

  • Eleanor05
    **

    Naneštěstí seriál, velmi silný v úvodních epizodách první série, postihl jev, který bych nazvala "The House of Cards effect". To znamená, že první díly vás uchvátí, abyste si po nějaké době uvědomili, že je to vlastně pořád to samé dokola. Nemůžu uvěřit, že tu za díly, ve kterých se nic nestane, padají čtyř a pětihvězdičková hodnocení. To vážně diváka může jen a pouze bavit fakt, že postava SPOILER! vidí někoho, kdo není? KONEC SPOILERU. Scénáristi jsou bezradní stejně, jako jejich postavy tápající v plochosti a nedomyšlenosti svého plánu rozpoutat revoluci. Proto jsou rozhovory mezi všemi postavami tak nekonkrétní, jako byste sledovali řeči politiků v Otázkách Václava Moravce. A prázdnotu děje nezachrání ani slušná filmařina.(26.4.2017)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace