Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Pohrobek
    *****

    Film, který zraje jako víno, aniž by ztrácel cokoli ze své atmosféry, napjatých vztahů, nervózních charakterů a především skvěle vystupňovaného děje. Nepamatuji se že bych byl při jakémkoli tenisovém zápase, a to jsem jich zhlédl dost, tak napjat jako při tom, který nastartoval závěrečné vyvrcholení. Doporučuji nezcenzurovanou verzi. Místa, která původně chyběla, patří rozhodně k těm nejlepším. Sám jsem viděl film s dabingem, při čemž "nové" scény byly v originálu, a tak jsem si mohl udělat dobrý obrázek.(4.2.2005)

  • klerik
    ****

    Že je to pekne natočené, je u Alfreda samozrejmé. Režisér zručne buduje napätie v pár scenách (tenis, kolotoč), ale dosť veľa sa kecá. Veľmi zaujímavá práca je s vedľajšími postavami, ktoré sú vlastne pre príbeh nepodstatné, ale v tomto prevedení sú ženské postavy veľmi zaujímavé. Scenáristicky nejde o žiadny skvost (vedel by som si predstavit drsnejšie spracovanie námetu vydierania), film stojí na vygradovanom finále s umne natočenu záverečnoou akciu... NA SEVER SEVEROZÁPADNOU LINKOU bol veľkolepejší a modernejší triler, ale Cudzinci mi prišli vo svojej jednoduchosti poctivejší...(21.3.2015)

  • viperblade
    *****

    Alfred mě zase dostal. Strangers on the Train začíná "neškodnou" konverzací, která postupem času přeroste v monolog "co takhle si prohodit vraždy". A od téhle chvíle se buduje napětí. Nejdřív pronásledování na pouti, pak výslech, pak večírek, pak… ale ne, nebudu spoilerovat. Podívejte se na film sami a možná pochopíte, proč je Hitchcock považován za mistra napětí (vždy jsem říkal, že to byl mistr hororů, ale tenhle přívlastek mi sedí mnohem lépe). Film zkrátka a dobře funguje i po těch letech (i když to finále dneska nepůsobí zas tak věrohodně, ale budiž) a já si film užil. 100 %.(11.10.2011)

  • strougy
    ****

    I přes několik výtečných a napínavých scén jako například sledování oběti v zábavním parku či chvíle v ložnici Brunova otce představuje první hodina pouhou občas maličko rozvleklou přípravu na závěrečnou perfektně gradovanou koncovku s promyšleným střídáním záběrů činností Guye a Bruna a vrcholící podařeným zakončením na kolotoči. Po Psychu asi to nejlepší, co jsem od Hitchcocka zatím viděl. Silné 4*.(25.4.2010)

  • Deimos
    ****

    TV/// Obsazení 9/10 Děj 9/10 Hudba 9/10 Efekty 8/10/// +hustě stupňovaná atmosféra, perfektní záporák -snad jen škoda, že zde nejsou dějové zvraty, celkově je to trošku jednodušší a předvídatelné/// Skutečně parádní snímek, od kterého jsem nečeka, že mě do sebe tolik vcucne, silné 4*. Scéna kdy ukazuje na staré dámě jak rdousí svoji obět a přitom hledí do očí jedné dívce mě naprosto dostala./// Celkem 88%///(4.8.2007)

  • - Ruth Romanovou Hitchcock musel obsadit do role proto, protože jako jediná herečka měla podepsanou smlouvu se společností Warner. Při natáčení spolu pak neměli příliš dobrý vztah. (Hejtmy)

  • - Do jedné z rolí Hitchcock obsadil i svojí dceru Patricii. (Hejtmy)

  • - Raymond Chandler se nesnesl s Alfredem Hitchcockem. Když Hitchcock přijel k Chandlerovi domů, aby si ujasnili některé věci kolem příběhu, vykoukl Chandler z okna a vykřikl: "Podívejte na toho tlustého bastarda, jak se snaží dostat z auta"! (Kulmon)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace