Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dánský princ současný i renesanční z Moravského divadla v Olomouci... „Je to hluboká a krásná hra, mnoho divadelníků se s ní vyrovnává v nejrůznějších obdobích různými způsoby. Viděl jsem inscenace, v nichž byl Hamlet například teenagerem i homosexuálem. Není přitom nutné ho vnějšími způsoby aktualizovat. Když máte autora rád, musíte mu být věrný, a ne ho znásilňovat," řekl režisér Michael Tarant, který se po dobu svého působení v Olomouci v pozici uměleckého šéfa snažil obohatit dramaturgii o velké světové hry (Hamlet se Olomouci hrál naposledy v roce 1979). S celým souborem, především Petrem Kubesem v hlavní roli, se snažil o Hamleta, který bude oslovovat současné diváky a zároveň si zachová renesanční obraznost a polyfoničnost. K tomu, aby v divákovi vyvolal emoce a provedl ho tragickým osudem dánského prince, mu slouží působivá scéna Jaroslava Milfajta a hudba Jana Jiráska. Michael Tarant se ujal i režie televizního záznamu. (Česká televize)

(více)

Recenze (2)

Misoponia 

všechny recenze uživatele

Nevím, zda to bylo špatnými hereckými výkony nebo divnými kostýmy nebo obojím dohromady, ale tuto inscenaci jsem nebyla schopná dokoukat do konce. ()

Teachman 

všechny recenze uživatele

Námět a zápletka: 7/10 ... Vizuální stránka: 6/10 ... Soundtrack: 6/10 ... Didaktický potenciál: 5/10 ... Celkový dojem: 6/10. ()

Reklama

Galerie (6)

Reklama

Reklama