Reklama

Reklama

Podnikatel roku pan Adrián Doria (Mario Casas) má vážné problémy. Je totiž obviněný z vraždy své milenky fotografky Laury (Bárbara Lennie). Byl zatčen v zamčeném hotelovém pokoji, ve kterém kromě něho a Laury nikdo jiný nebyl. Jeho jediná záchrana se tak jeví v osobnosti zkušené obhájkyně, která ještě neprohrála žádný proces. Když se dozví, že obžaloba má svědka, který by mohl celý proces vyhrát, tak neváhá a navštíví Adriána. Chce po něm, aby jí vyprávěl úplně všechno od začátku, aby si mohla vybudovat strategii pro soud. Na světlo tak vyplouvají děsivé skutečnosti, které měly zůstat navždy utajeny. (PROCESOR)

(více)

Videa (11)

Trailer 1

Recenze (328)

misterz 

všechny recenze uživatele

Takéto mysteriózne krimi thrillery s pomotanou zápletkou idú Španielom veľmi dobre, čoho dôkazom je aj tento snímok - herecky slušné a technicky výborne spracované. Čo sa týka obsahovej stránky a pointy, tak je samozrejme čo vytknúť - na môj vkus a na to, že tam vystupovalo len pár ľudí (čiže menší priestor ohľadom tipovania možného páchateľa) to bolo mierne prekombinované, aj keď to nebolo nič strašné. No tieto jednotlivé kúsky príbehovej skladačky a ich spájanie dohromady ma bavili, teda až na samotný záver, ktorý mi prišiel mierne pritiahnutý za vlasy... no ale budiž. Nadpriemer. 75/100 ()

Pethushka 

všechny recenze uživatele

Přemýšlím, kolikrát ještě mě bude bavit Mario Casas v podobné roli, ale protože je v tom sakra dobrý, asi ho ještě párkrát unesu. Tak, jak jsme u režiséra a zároveň scénáristy zvyklí, předvádí zamotanou podívanou, ve které nic není tak, jak se zdá. Postavy jsou opět skvěle obsazeny, zápletky jsou nepředvídatelné, a k tomu všechny zvraty dávají smysl. Na mě jich možná bylo ke konci až dost a taky se mi to zdálo lehce překombinované, ale celkově u mě stejně převládá nadšení. ()

Reklama

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Moje třetí setkání s tímhle talentovaným katalánským tvůrcem dopadlo opět nadprůměrně uspokojivě. Opět oceňuju jeho perfektně vypointovaný, prokombinovaný i lehce překombinovaný scénář, radost se do těchhle thrillerových propletenců divácky nořit. A opět si se mnou samozřejmě pan Oriol většinu času nemilosrdně vytíral zadek, ovšem ten vrcholný finální zvrat ("odmaskování") jsem mu odhalil už notnou dobu předem. Teď si pro srovnání s chutí pustím korejský remake, který mě popravdě k tomuhle filmu přivedl. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Skvělý thriller potvrzující, že Španělům se v poslední době více daří na poli detektivních, krimi a napínavých snímků, než hororů, především duchařských. Zatímco si velkopodnikatel, který si může dovolit cokoliv (třeba vymazání svého jména ze všech policejních dokumentů), povídá se svojí obhájkyní, sledujeme jeho příběh o lásce a smrti. Funguje zde naprosto vše - herci, kamera, hudba a samozřejmě příběh, který si nechává překvapení až nakonec. Zdánlivě nevinný Doria má co skrývat... ()

Davies182 

všechny recenze uživatele

Když se v závěru začnou rozplétat všechny ty zašmodrchané uzly, a přidá se k tomu gradující hudba, šponující divácký zážitek za hranice uspokojivé katarze, jsem schopný filmu odpustit těch několik úsměvných momentů (hlavně v legračním chování postav, a taky co se reakcí na rádoby šokující dílčí odhalení týče). Ta pointa totiž fakt bere dech, i když si člověk kolikrát myslí, jak ji celou už na deset různých způsobů prokouknul. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (5)

  • Vlak, do kterého nastupují Adrián (Mario Casas) a Laura (Bárbara Lennie) v Bierge, je tažen elektrickou lokomotivou. Při čekání na stanici je však slyšet z lokomotivy zvukový signál (píšťala) typický pouze pro parní lokomotivy. (vojacekr)
  • Mimo Španělsko byl film překvapivým hitem v Číně. Zpočátku ovšem film promítán v kinech nebyl, ale byl k dispozici na nelegálních webech pro sdílení souborů, kde byl ve velkém stahován. Pozitivní ohlas přimělo místního filmového distributora, aby kontaktoval režiséra Oriola Paula a prodiskutoval jeho uvedení v čínských kinech. (Emo-haunter)
  • Ve scéně, kdy auto mizí ve vodě, lze při pohledu z ptačí perspektivy vidět v zadním okně auta odrazy filmařských reflektorů, které osvětlovaly scénu. (vojacekr)

Reklama

Reklama