Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Svět umění nezná hranic. A to ani v případě Josephine (Zawe Ashton), která najde skvostná umělecká díla po zemřelém. Než aby je vyhodila, jak stálo v závěti, vezme je pod svá kurátorská křídla a začne je zpeněžovat. Jenže obrazy nejsou tak andělské, jak by se předpokládalo. Skrývají něco temného a hrůzného z malířova života. Na to se postupem času přijde, ale to už je příliš pozdě! (Rodriguez)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (131)

POMO 

všechny recenze uživatele

"Nešmel umění, obzvláště to, které ti nepatří." Jasně že to neměl být úplně horor, ale ty rádoby napínavé pasáže úmrtí nefungují absolútně. Jsou spíše WTF. Jako satyra světa umělců, kritiků umění a jeho obchodníků už je to koukatelné, baví to pozorování zajímavě fungující sorty lidí. Ale ani tam není Velvet Buzzsaw žádnou trefou do černého, jakou byl třeba Altmanův Hráč ze zákulisí filmařiny. Gilroy s tím měl určitě vyšší ambice. ()

HellFire 

všechny recenze uživatele

Netflix začíná nabírat na obrátkách a už v samotném roce 2019 vydal přehršel skvělých filmů. Velvet Buzzsaw se sice netrefil do mého vkusu, ale to neznamená, že přestanu sledovat, co dalšího má americký gigant na skladě. Možná právě naopak. Tam, kde se Hollywood utápí v sequelech, prequelech, restartech a zoufale nudných adaptacích (nejnověji Cats), tam Netflix sází na originální filmy z vlastní produkce. A něco mi napovídá, že se mu bude dařit čím dál víc. Samotný film ubíhá velmi pomalu a hned na začátku nám představuje spoustu postav, takže sem neměl moc šanci si zapamatovat, kdo je kdo. Příběh se začne rozbíhat až někdy kolem 40. minuty. V podstatě jde o to, že někdo ukradne obrazy mrtvého umělce a vydává je za své. Obrazům se to ale nelíbí a probudí se k životu, aby spáchaly odplatu. ()

Reklama

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Klasický punc áčkového, dobře obsazeného horroru. Trochu se drží při zemi, zaujme vlastně až v závěru. Několik zajímavých a nápaditých scén. Převážně ale teatrální a artové pomrkávání. Klasický problém áčkových horrorů, až moc se drží při zemi a skrývají více, než by bylo žánrovému divákovi příjemné. Spíše než horrorovým žánrem film zaujme parádním obsazením (Russo a Collette jsou úchvatné, Malkovichova postava je pro příběh v podstatě nebdytečná, nelze ji však upřít zábavnost) a uměleckou (nejednou až humornou) sebekritičností. Hodnocení hlavně za obsazení, Deaseovy obrazy a obří kouli. ()

Kudly4 

všechny recenze uživatele

Snobské prostředí, umění, obrazy, to vše mi nevadilo, kouká se na to hezky, po herecké stránce mě zaujal snad pouze Gyllenhaal, který tyto netradiční role umí zahrát na jedničku, ostatní postavy mě nezaujaly. Co se týče smrtí, tak to je hodně slabý čajíček, kdy zaujme snad jediná scéna s "koulí" a celkově to na mě jako horor vůbec nepůsobilo. Škoda, ve finále je to pouze Thriller pro fanoušky umění ()

AppleCore 

všechny recenze uživatele

Horror o umění, kterej ale postrádá jakoukoli uměleckou hodnotu. Námět je sice skvělej, coby režisér se ovšem Gilroy moc nesnaží a z filmu nevytáhne ani zajímavou tvůrčí vizi, ani žádný osobitý nápady... A tak to ve výsledku působí i vypadá jako béčko, jehož potenciál nikdy nevyleze z obrazu natolik, aby se divákovi byť jedna scéna zařízla do paměti. Obsazení super, námět i občasný prvky humoru taky, tam to ale končí. ()

Galerie (6)

Zajímavosti (7)

  • Celosvětová premiéra proběhla 27. ledna 2019 na filmovém festivalu Sundance v Utahu (USA). (BMW12)

Reklama

Reklama