poster

Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů

  • USA

    Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith

  • SK název

    Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov

Sci-Fi / Dobrodružný / Akční

USA, 2005, 140 min

Režie:

George Lucas

Hudba:

John Williams

Diskuze k filmu (731)

<< předchozí 1 2 3 4 10 19 28 37
    • 1.12.2011  12:10
    Carljack
    (hodnocení, komentáře)

    Potomač: Buď mu to Gungani řekli a nebo je to reklamní trik na vysokou návštěvnost :) (Poslední rok...musíme na to 3D jít.) :) 

    • 30.11.2011  22:36
    Wheelcrusher
    (hodnocení, komentáře)

    Carljack: Mezi náma, Lucas věří v konec světa na konci roku 2012... takže bych se i přes vysokou návštěvnost Skrytej hrozby divil, jestli se tej starej 3D trilogie fakt dočkáme;D :)

    • 30.11.2011  20:28
    Carljack
    (hodnocení, komentáře)

    Husté video :D No rozhodně se těším na IMAX už v lednu Episode I - dojdu na všechny ať se zvýší šance že bude i stará trilogie převedena do 3D. 

    • 29.11.2011  18:50
    Wheelcrusher
    (hodnocení, komentáře)

    Taky nesnášim blogery, když to nejsou vyložený recesisti!:)) Jinak Hayden mi nevadí, hlavně v Postě Sithů mu to určitě sedlo. Teda až na tu scénu, kdy se "dává do učení" Palpatínovi... to bylo takový trochu gay mi příjde, viz.: http://www.youtube.com/watch?v=gM6Pm222KhM :D

    • 29.11.2011  17:29
    Carljack
    (hodnocení, komentáře)

    A Hayden je sám od sebe omyl přírody a do SW nepatří.... :D 

    • 29.11.2011  17:28
    Carljack
    (hodnocení, komentáře)

    Potomač: Jen souhlasím, to je těžký zločin jako několik velkých úprav v Blu-ray verzi. Ale Blog jsem ani nečetl. Nemám rád podobné blogy a jsou na nic většinou reklamy či spamy,viry. 

    • 29.11.2011  16:00
    Wheelcrusher
    (hodnocení, komentáře)

    BTW takový nahrazení Anakinova ducha Haydenem v Návratu Jediho je jeden z nejtěžších zločinů kinematografie!!!

    • 29.11.2011  15:55
    Wheelcrusher
    (hodnocení, komentáře)

    berg.12: No jako článek nic moc, jakoby ho psal robot:)) V druhý půlce už je to víceméně samý blá, blá, blá... navíc je to přehnaně negativistický. I když v podstatě by se s tou ideou dalo souhlasit;)

    • 29.11.2011  11:07
    berg.12
    (hodnocení, komentáře)

    Uchvatne herecke vykony  a uchvatne rozsirovani universa, mno... Doporucuju treba tenhle clanek, se kteym se z velke casti ztotoznuju http://blogovize.blogspot.com/2011/09/3x-hvedne-valky-puvodni-trilogie.html, hlavne s pasazi: ...namísto proklamované nezávislosti se stal otrokem vlastní vize: ve filmovém „Neverlandu“ dokola retušuje technické „nedostatky“ a vizi dále rozšiřuje...

    • 29.11.2011  10:31
    Carljack
    (hodnocení, komentáře)

    Wdolek: stím rozhodně nesouhlasím. Ano efektami Lucas nešetřil a celý film o nich je, což asi moc nechápeš. Lucas udělal nejefektivnější film vůbec a překonal ho snad jen Avatar. Dále herecké výkony takového Ewana McGregor či Natalie Portmanové byli velmi úchvatné a už vůbec né  - čtené z papíru. V tom si dokážu i prohlásit že se tím zabývám, jak jako redaktor nebo režisér amatérských filmů. Promiň ale SW Nová Trilogie také značně rozšiřuje universum, což je také úchvatné. A Atmosféra jistě není taková jako ve staré trilogii ale jistě je i tak velká. 

    • 28.11.2011  22:42
    wdolek
    (hodnocení, komentáře)

    Carljack: Trekkie nejsem, mam obecne rad scifi (jak SW, tak ST i SG ... a nerozlisuji, co je co) ... puvodni trilogie (kterou se prave snazim shlednout) ma velkou vyhodu prave v pouziti modelu a loutek (jak rika Potomac). V nove rade jsou efekty brutalne naduzivany i tam, kde to neni treba... Nevim pak, jestli jsem z toho byl uz tak zblbly, nebo byl animovan i pad Padme na zem, co ji Anakin drobatko priskrtil... Ale to uz je jen takova spicka ledovce... Na nejake DVD na male televizi to jde, v kine z klasickecho filmu take... Dnes to ale z BR na vetsi televizi proste neobstoji. Kdyby Lucas vyuzil vice klasickych metod, dojem z filmu by byl urcite uplne jiny. Samozrejme, loutky a modely take nejsou nejrealnejsi, ale mam pro to pochopeni. A vlastne by mne velmi zajimalo, jestli takove pochopeni, jako mame my dnes s loutkami v puvodni trilogii, budou mit treba za dalsich 10 let divaci s novou trilogii... Kdo vi... Ale jak jsem psal, ono to nebylo *jen* o premrstene animaci, ale i o zpusobu hrani / cteni z papiru.

    • 28.11.2011  18:22
    Wheelcrusher
    (hodnocení, komentáře)

    Carljack: S tím základem a bonusem jsi to vystihl moc hezky;) Ono to tak skutečně je a proto já vidim právě v novej trilogii předevšim promrhanej potenciál, protože mohla bejt skutečně plnohodnotná s tou starou. Ale těžko to mít mistru Lucasovi za zlý, protože si ani nedovedu představit svět bez STAR WARS!!! Prostě díky síle za něj a že nový epizody pojal dost "experimentálně" už asi fakt nemá cenu řešit... A k těm Clone Wars, to je právě vono, že z toho universa chtěl vytřískat maximum i za cenu, že to filmum kvalitativně uškodí. Ale jak říkám, těžko mu to mít za zlý:)

    • 27.11.2011  23:53
    Carljack
    (hodnocení, komentáře)

    Potomač: Proč asi sleduji Clone Wars? Abych měl ucelené časové linky. Rozhodně je ale k filmu nepotřebuješ. Nevím ale pro mě je Stará Trilogie základ! Ale nová je bonus bez kterého bych se už dnes neobešel!  

    • 27.11.2011  23:50
    Wheelcrusher
    (hodnocení, komentáře)

    Carljack: Právě, že ve starej trilogii je to ze všech efektů úplně jinej a hlavně daleko poctivější zážitek... je na ní vidět, jak si s tim pěkně "oldskůůlově" vyhráli pomocí modelů, skutečnejch masek a kulis. V nový je prostě všechno splácaný na počítači a ten výsledek působí dost lacině na mý oči! A už vůbec to nemá tak mocnej dobrodružnej feeling, co starý epizody. A pak to větvení děje po tak dlouhejch časovejch intervalech mezi epizodama 1, 2 a 3 tomu taky nepřidá.

    • 27.11.2011  23:25
    Wheelcrusher
    (hodnocení, komentáře)

    wdolek: Přesně to si já myslim taky! A fanoušky btw právě tohle rozděluje na 2 tábory - ty, co žerou i tak a ty který tim jsou znechucený, ke kterejm se samozřejmě počítám i já;) U mě prostě stará trilogie vede na celý čáře, akorát Pomstu Sithů mám rád asi tak stejně, jako Návrat Jediho:) Jak říkám, v rámci možností, který si Lucas vytvořil epizodou 1 a 2 to asi líp dopadnout ani nemohlo.

    • 27.11.2011  23:20
    Carljack
    (hodnocení, komentáře)

    wdolek: tvá kritika je zde uznána, ale i tak mi přijde, že se na to díváš z úplně jiného úhlu. Copak stará trilogie nebyla počítačově? Já jsem netušil, že v 80 letech se lítalo do vesmíru likvidovat hvězdu smrti, a že vůbec nějaké vesmírné lodě byli. Jasné je, že takový Coruscant, sídlo Gunganů či Mustafar jsou celé ve studiu, ale ostatní planety jsou stejně udělané jako SW stará trilogie. Pokud se ti ale nelíbila ani stará trilogie, tak nechápu vůbec proč to tak píšeš a nenapíšeš: Byla to blbost. No rozhodně to není pro skalní fanoušky, spíše ty jsi schválně chtěl naštvat fandy, anebo, jsi trekkies. Protože i například moje babička, co to viděla někdy při premiéře, se na to před půl rokem dívala znovu a celou sérii shltla v jeden den, jak jí to bavilo. Rozhodně to není jen pro fandy.

    • 27.11.2011  21:10
    wdolek
    (hodnocení, komentáře)

    Tak jsem shledl I, II a III a musim rict, ze tohle "dilo" je vazne jen pro skalni fanousky SW. Kdyby se Lucas vykaslal na pocitacove efekty... V techto trech filmech jsem videl snad jediny zaber, v kterem nebylo pouzito platno (blizky zaber na Anakina na travniku)... Mozna v roce 1999 to bylo super cool, ale dnes mi to prijde jako tehdejsi pocitacove hry - motorika postav neprirozena, fyzika absurdni (ano, vim, je to o The Force, ale nejake zrychleni nebo dynamika objektu by zachovana byt mohla). Nemluve pak o absurdnich scenach, ktere zacinaji neprirozene, az to do oci bije - priklad, zaber zacne tim, jak se Anakin s Palatinem prochazi v kancelari, ale az pri "action!" zacnou hovorit - jako by pred tim, nez co divak vidi, tyto postavy jen tak chodili mlcky kolem... Nektere dialogy take vypadaji, jako by herci cetli text z papiru... IMHO tohle je fakt bida a velky Lucasuv omyl. Neustale prepinani do ruznych "vetvi" deje pak celemu filmu take nepomaha... achjo...

    • 20.11.2011  23:02
    Carljack
    (hodnocení, komentáře)

    Jinak spamuji to už všude na SW diskuzích - v pátek započne beta SW: The Old Republic a náš web bude u toho - www.blackpark.cz

    • 12.10.2011  00:00
    Wheelcrusher
    (hodnocení, komentáře)

    Carljack: Hm, poslední díl HIMYM byl právě založenej na STAR WARS, totiž Ewocích... i v předchozím díle byl odkaz na SW:D To už je hodně podezřelý!:)

    • 9.10.2011  22:58
    Carljack
    (hodnocení, komentáře)

    Jaryn: Fuuuuj HAD!!!!!!!!!!! Hnusáku"

<< předchozí 1 2 3 4 10 19 28 37