Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Svět Petra (Jiří Mádl), mladého ředitele oblastního divadla, se začne rozpadat poté, co se rozhodne zrealizovat svůj sen, ambiciózní adaptaci Euripidova klasického dramatu o Faidře. Během zkoušek přijde o dva hlavní protagonisty a město mu vyhrožuje krácením rozpočtu kvůli politickému obsahu jeho adaptace. Petr se zamiluje do hlavní herečky Karolíny (Elizaveta Maximová). Napětí doma se stupňuje. Petr se rodinného života příliš neúčastní ani jako manžel, ani jako otec. Krátce před premiérou ho obě ženy opouští. Jeho žena (Marika Šoposká) už toho má dost a Karolína prostě zmizí. Petr se na poslední chvíli snaží zachránit své dílo, ale hra je fiasko. Zničený začne lepit dohromady střípky svého rozbitého života. Ale není na to už pozdě? (Pilot Film)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (56)

bearmeedek odpad!

všechny recenze uživatele

Alejandro přišel něco natočit do civilizace a myslel si, že když natočí pitchovinu černobíle a na formát 4:3, tak že si nikdo nevšimne toho, že je to pitchovina. Možná to měla být snaha i o umělecký film, ale ten by podobně točili už v minulém století soudruzi z ČSSR. A nezachrání to ani několika minutové soft porno. ()

honajz2 

všechny recenze uživatele

Hm, takže další film z cyklu "hrajeme si na umění"... Zpočátku to vypadalo na film s tématem Sofiiny volby mezi prací a rodinou (tudíž motiv podobný skvělému Kieslowskému Amatérovi), takže jsem do toho chvíli nějaké naděje vkládal, ale Almendras z toho všeho nakonec udělal jen prachobyčejný příběh o milostném trojlístku. Navíc bez psychologie postav, bez emocí a s banálními dialogy... Má to sice slušnou kameru, ale kruci... proč je 4:3? Proč je to černobílé? Aby to vypadalo jako umění? Sorry, ale v tomhle podání, kdy to je pouze jen banální drama s banálními dialogy, to bude divákům akorát tak pro smích. I těm náročnějším. Navíc to má i špatné herecké výkony, kde všechny postavy jednají naprosto bezemočně a když už někdo nějak emoce projeví, je to tak uvěřitelné asi jako emoce Ramby ve Vlastnících (chápej směšné). I ten scénář je divný, sice odněkud někam jde a někde taky skončí (ačkoli kvůli absenci psychologie postav jsem nechápal proč), ale chvílemi jsem pochyboval o tom, v jaké době se film odehrává - jednu chvíli ředitel divadla Mádlovi říká, že se na tu jeho hru přijdou podívat nějací jeho "přátelé", kteří divadlu neholdují a strhají mu to a nebo mu řekne, že v té hře viděl v postavách satirickou personifikaci na vedoucí divadla a Mádl to musí přepsat, aby nikoho z vedení neurazil - což je jak za komunismu - a o deset minut později tam mluví o Tidneru apod., takže se to odehrává v současnosti, jen to je prostě divně napsané... A nějaké silné scény tam taky nejsou, ačkoli se o ně Almendras snaží (btw, proč Chillský režisér zničehonic natočí film v Česku a s českými herci? se sem zrovna přestěhoval?), ale prostě mu to nefunguje. Spíš je to nuda a přiznám se, že po hodině filmu jsem asi na deset minut usnul a když jsem se probral, tak jsem si těch 10 minut vrátil zpátky a zjistil, že jsem vůbec o nic nepřišel... Hodně slabé 2* dávám snad jenom za kameru a za snahu. Ale nezaručuji, že to někdy v budoucnu neodeberu hvězdičku, ten film je totiž dost špatný. Co mi vlastně chtěl říct? Že láska a sex jsou úzce propojené pojmy? Aha, no... Paráda, revoluční myšlenka... Slabé 2* ()

Reklama

Mrkvič 

všechny recenze uživatele

Myslel jsem si, že za scénářem i režií najdu samotného Mádla. Filmu totiž nelze upřít jistou scénáristickou odvážnost a obrazovou nápaditost. Podobně jako překvapil Mádl s filmem Na střeše. No a hle. Nějaký Čilan. Proč? Co to? Zápletka, proč takový film, s takovým vizuálem a takovým týmem (kameraman z Peru) by možná byla zajímavější než děj filmu. Ten je totiž hodně slabý a stačil by stěží na jednu příhodu 3+1 s Donutilem, ze kterých jsem na film přepnul. Že jsou hádky a milování opravdové, nejde polemizovat. Ale že je příběh o ničem a často se jen civí na dlouhé prázdné záběry, je také fakt. Na druhou stranu, pro milovníky ártu. Vzpomněl jsem si při sledování na film 8 a 1/2 od Felliniho (vizuálem, tempem i námětem) a tomu jsem také dal "jen" dvě hvězdičky. ()

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele

Tri veci mi na tomto filme extrémne vadili. Čiernobelota, formát a hudba. Inak fajn. Príbeh o jednom chudáčikovi, ktorému sa všetko rozpadne behom 6tich týždňov. Najhoršie je, že divák musí sám zhodnotiť, či jeho vlastnou vinou. Celá ústredná trojka si to užíva, ich scény stále niečo prinesú. Je zaujímavé sledovať, ako sa to celé serie a arťáci určite nájdu aj veci medzi riadkami, napríklad potlesk po hre. Na druhej strane, každá druhá česká dráma je o rozpade rodiny a je úplne jedno, kto to režíruje. Myšlienka scenára teda neni svetoborná, skôr to postavili na forme a tam sú výhrady. Rozhodne neurazí, zaujme. Filmové kluby ( keby fungovali ) by to dávali vkuse. 3 z 5 ()

angel74 

všechny recenze uživatele

Artové drama Hra chilského režiséra Alejandra Fernándeze Almendrase vypráví klasický příběh vztahového trojúhelníku ozvláštněný tím, že se odehrává v divadelním prostředí. Ačkoliv občas trochu drhne kontinuita děje, místy pak tempo, žádný velký průšvih se nekoná. Drobné nedostatky vyvažují celkově velmi vyrovnané herecké výkony, přičemž prim jednoznačně hraje Elizaveta Maximová. Mile mě však překvapil Jiří Mádl, kterému jsem tu serióznější roli pracovně vytíženého otce docela věřila. (60%) ()

Galerie (263)

Zajímavosti (5)

  • Film podpořil Státní fond kinematografie částkou 1 milion korun. (SONY_)
  • Film se natáčel v nově opraveném kladenském divadle. (PinokKio)

Související novinky

Centrum Prahy ožije 27. MFF Praha - Febiofest

Centrum Prahy ožije 27. MFF Praha - Febiofest

12.09.2020

MFF Praha - Febiofest již 18.9. 2020 odstartuje 27. ročník. Mění své působiště a jeho novým domovem se stává Cinema City ve Slovanském domě. Promítat se bude také v Ponrepu, Edison FilmHub a nově v… (více)

Reklama

Reklama