poster

The Boy

  • USA

    The Boy

  • USA

    The Inhabitant

    (neoficiální název)
  • Slovensko

    Chlapec

Horor / Thriller

USA, 2016, 97 min

Scénář:

Stacey Menear

Kamera:

Daniel Pearl

Hudba:

Bear McCreary
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Kailo
    **

    1* za vikinga a 1* za závěr...(25.6.2016)

  • Gilmour93
    ***

    Brahms Under the Stairs. Lekačky, které by diváky Televizního klubu neslyšících nechaly netknuté, dám protentokrát stranou, na nich budování atmosféry Bellovy decentně staromilské duchařiny nestojí. Spíše na pozvolném vkrádání se nejistoty, které funguje bez jediné kapky krve či násilného momentu a vy si říkáte, že na tom chlapci, co v souladu se svým jménem přerušuje cizí soulože hlasitě puštěnými Uherskými tanci, něco bude. Obvykle si u pointy hororů přeji vítězství racionality nad spiritualitou a nadpřirozenem, tady však přišla čestná výjimka. Podle náznaků se sice nedala moc předpokládat, ale přesto jsem v koutku duše doufal, že Chuckie bude moci jezdit za kámošem na prázdniny do staré dobré Anglie..(13.4.2016)

  • virus10
    ***

    Tento horor mě ani moc nelákal, říkal jsem si, další kravina ve stylu Annabelle. Přece jen téma vražedné panenky mi moc nesedí. Jenže i tak se na The Boy dostalo a ve výsledku to bylo určitě lepší než zmiňovaná Annabelle. Zpočátku se to vyvíjí podobně, ale nakonec se film ubírá jinou cestou a to mu určitě prospívá.(7.6.2016)

  • verbal
    *

    Sračkovitý režisér Vilém Zvon se konečně naučil aspoň trochu točit, satanžel se však jeho scénárista vydal nepokrytě čorkařit na brakoviště. A tak tři čtvrtiny filmu sledujeme úmornou uspávačku alá „Anabel“ o trapném až unylém přemísťování břichomluvecké Barbíny po viktoriánském baráku, schopnou vyděsit leda tak labilního loutkoherce s nevyhraněnou sexuální orientací. Na posledních patnáct minut pak z „Hrůzné minulosti“ vyleze „Míša Majers“, aby celou tu kalvárii, plnou otlačených hemoroidů a znuděných oleženin, skvostně ukončil úplně jako … Tady musím toho pissálka pochválit za originalitu! Tak suchý a debilní závěr by nesplácal snad ani několikanásobný absolvent Akademie retardované hororové scenáristiky pro vegetativní pacienty. Etalonem nesporné kvality budiž „příjemně překvapený“ mozkoun Livingdead! A tak jediným pozitivem zůstává ta více než žvýkatelná roštěnka v hlavní roli, která sice dělá, co může, ale na druhou hvězdu by musela minimálně ukázat páreček kulantních mečivek nebo vkusnou díru v sýru.(10.4.2016)

  • lamps
    **

    Modernistická směs hororové gotiky, duchařských klišé a tuctů žánrových odkazů, která určitě neurazí a formálně se celkem bez problémů drží ve vyšší řemeslné lize (jakkoli samotný dům vypadá spíše jako útulný pohádkový palác než strašidelné sídlo s koncovkou -ville ve svém názvu), ale co do úrovně prožitku, obsahové manipulace s divákem či atmosférické gradace je film slabý a nevýrazný. První hodinu jsme sice svědky sympatické snahy o pár neotřelých lekaček a originální příběh, který slibuje velké vypointování, strach z očekávaného se ale tvůrcům nedaří stupňovat a ona pointa, která udeří jako blesk z čistého nebe, degraduje (v očích někoho jiného ale třeba posouvá) scénář do sfér ukázkové béčkovosti a vícežánrového patlalství. Nebudu spoilerovat, ale taková charakterní proměna celé výpravy, přestože obecně nejsem odpůrcem takového postupu, sem příliš nezapadá a působí jako pěst na oko. Nejpozitivnějším prvkem tak v mých očích zůstává přítomnost fajnové šťabajzny Lauren Cohan, které to k smrti vyděšené sluší snad stejně jako po horké sprše v přiléhavém ručníku...(25.2.2016)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace