Nastala chyba při přehrávání videa.
  • FlyBoy
    ****

    Precízne, extravagantné a citlivé, inu Pure Almodóvar...(11.8.2009)

  • hirnlego
    ****

    Emotivní, poetický film, ve kterém se přelévá vážné ve vtipné a naopak - a to celkem nevtíravým a příjemným, byť lehce znepokojivým způsobem. Jako třešinka na dortu je zde pak roztomile dojemný kraťas o zmenšeném milenci (ty "kulisy"!).(23.3.2007)

  • Roman.Ticka
    **

    Nepobrala jsem to, nedokázala jsem naplno prožít ani jednu z tragédií. Podání, pojetí, vnucování španělské kultury (divadlo, aréna), prožitku skrze ubrečené chlapy; zakroucený scénář, divné figury i herci, jsou mi vzdálené jako býčí zápasy. Navíc Benigno byl vážně kardinální retard, co se jen tak nevidí a psychopat k tomu. Je to jeden z filmů, kde se intimita servíruje na talíři a bohužel v nestravitelné konzistenci a přemrštěné porci. A to dokonce tak, že ač byla Alicie krásná dívka, byla mi odporná ve své strnulé topornosti a bezmocné nehybnosti. Nicméně práci ošetřovatelů obecně obdivuji a hluboce se jim klaním.(13.3.2012)

  • Fr
    ***

    ,,MOZEK ŽENY JE ZÁHADA A V TOMHLE STAVU O TO VÍC. ŽEN SI MUSÍME VŠÍMAT, MLUVIT S NIMI, BÝT POZORNÍ, PEČOVAT O NĚ. UVĚDOMOVAT SI, ŽE JSOU ŽIVÉ, ŽE NÁM NA NICH ZÁLEŽÍ“....... /// Morbidně romantický příběh, během jehož vyprávění jsem se občas nudil a z mýho pohledu ho provětrali jen ,,corridé de toros“, němý film a jemná erotika. Jasně, všechny ty ódy na zpracování, herečky, neotřelej – zvláštní – příběh beru, ale mě v tý veškerý kráse, poetice a naději chybělo víc emocí. Mých emocí. Asi Pedrovi napíšu, protože se mnou není něco v pořádku.... (ahoj Pedro, měl bych pro Tebe námět na reportáž....) /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jsem fanda holek co všechno prospí. 2.) Zjistím, kdy ,,tam" můžu vlízt celej. A jestli je to vůbec možný. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ *(7.11.2011)

  • Madison
    **

    Po štyroch videných filmoch od Almodóvara môžem konečne s čistým svedomím vyhlásiť, že jeho režisérsky štýl a telenovelské zápletky sú odo mňa na míle vzdialené. Jeho postavy, hoci sú psychologicky vycibrené, ma nevedia emocionálne rozkolísať, dejové zvraty mi pripomínajú mexické mydlové opery. Almodóvar siaha k hlbokým témam, snaží sa zaujať zmysluplným scenárom, ale stále mám pocit, že len pláva po povrchu a žiadneho vzrušujúceho vyvrcholenia sa nikdy nedočkám. Možno je to spôsobené príliš odosobneným režisérskym prístupom alebo jeho "vznešenému umeniu" jednoducho nerozumiem. Ak je pre mňa nejaký režisér v rámci španielskej kinematografie ukážkovým, tak je to Iňarritu - jeho príbehy sú preniknuté citom a tvorí postavy, ktoré dojímajú skrz ich nekonečné utrpenie a bolesť a nútia ma s nimi všetko naplno prežívať. Na Almodóvara som ešte psychicky nevyzrela a pravdupovediac, ani po tom netúžim.(27.10.2011)

  • - Francúzsky filmový časopis Les Cahiers du cinéma zaradil Hovor s ňou medzi 10 najlepších snímok roku 2002. (Niles)

  • - Film se dostal do obnovené edice knihy "1000 a jedna filmů, které musíte videt, než zemřete". Kniha původně obsahovala filmy do roku 1999. Teď její seznam obsahuje tituly do roku 2011. (TeeAge)

  • - Oscar 2002 za původní scénář; nominace za režii. (Geriel)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace